Yay oss!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Og når vi er inne på Yay for oss, så er det odinsdag, og odinsdag betyr LEstripe! :D

(sånn for å reklamere, og minne Loki på at det er mange som får et mindre fullstendig liv om han ikke fortsetter å lage nye striper... ^^)

Lokes Eskapadar
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Meh, jeg liker ikke den serien noe særlig.

Spesielt gjestestripene er av veldig variabel kvalitet :P
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Moroklumpen.

Takk, Faile. ^^
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Haha, fan-bloody-tastic, Loki! "Kva vil pappa seie?" :D

Og det er flere enn tre stykker som følger med; vi er minst fire.

(For øvrig burde jeg vel ha skrevet dette i kommentarfeltet på nettserier, men jeg husker ærlig talt ikke passordet mitt, og har ikke tiltak til å finne det.)
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Aw. Du og Faile kommenterer her, og Lotta på sjølve sida. Det er nesten så ein blir rørt av all merksemda. ^^



Odins tvilsame farskvalifikasjonar er forresten eit gåande tema i mange av stripene som kjem framover.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Det er mulig jeg også vil titte innom og se :lol:

Hohoho.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Loki! Må bare si jeg har vært ytterst fornøyd med å få faste oppdateringer gjennom hele sommeren! :D Jeg har gleda meg til hver odinsdag, da det er en av få sider jobben ikke hadde sperra.

Meeen. Jeg er litt bekymra for hva som skjer nå, da vi drar oss nærmere og nærmere 15. september! Snille, snille. Kan du ikke vææærsåsnill å fortsette denne gode trenden??
Image
(i mangel av noen fine dådyrøyne bilder av meg selv så får dette nydelige bilde av stian prøve å overbevise deg ytterligere... ^^)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Gled dere til #210. Jeg har det fra sikre kilder at den er en av de beste LE-stripene noensinne.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Det skulle ikkje vere ei gjestestripe, vel, Lotta?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Nei, nei. Du skal ikke se bort fra at det kan komme ei nu gjestestripe i løpet av 2010 eller tidlig 2011 - altså ikke med det aller, aller første.

#210 er helt og holdent Lokis mesterverk :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

...ingen som skal kommentere hvor nydelig Stian er...? :(
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Faile wrote:...ingen som skal kommentere hvor nydelig Stian er...? :(
"Litt" OT, men shit au! Stian er din hund, er det sånn å forstå? :) Søt liten vofse, det. Men jeg faller mer for Border Collie-vofser. Kanskje fordi jeg selv har vært stolt eier av et prakteksemplar av den langhårede, lille typen - og fremdeles savner ham... :roll:

Men alle hunder er søte! Særlig valper :D
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Stian er hunden til venninna mi, og er helt nydelig! ^^ Og tråden heter Yay for oss, så tviler på at noe i det hele tatt er OT i den settinga :P
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Faile wrote:Loki! Må bare si jeg har vært ytterst fornøyd med å få faste oppdateringer gjennom hele sommeren! :D Jeg har gleda meg til hver odinsdag, da det er en av få sider jobben ikke hadde sperra.
Awww. Tusen takk. Håper at stripene har vore underhaldande nok til å ikkje skuffe for mykje sånn på gjennomsnittet. :)
Meeen. Jeg er litt bekymra for hva som skjer nå, da vi drar oss nærmere og nærmere 15. september! Snille, snille. Kan du ikke vææærsåsnill å fortsette denne gode trenden??
Sukk, kunne eg ikkje lest det der i morgon når eg ville visst at svaret var "nei, orsak, har nok ikkje tid til å lage fleire striper med det fyrste"? For i dag har eg nemleg fri. :P Ok, skal forsøke å lage ei. Det betyr berre ei vekes utsetjing dersom eg klarer lage ei, og dessutan at Lottas elskede 210 ikkje blir den som blir ståande i månadane som fort kan rulle forbi før eg klarer oppdatere igjen, men men. Alt for fanen. ;) (Ingen garantier, now! Skal redigere inn ein beskjed i denne posten dersom eg faktisk får laga ei stripe i dag) REDIGERT INN: Jajamensann, eg laga ei stripe i dag. Laga fire, faktisk. Om dei er gode er ein annan sak, men laga er dei. Om ikkje matematikken sviktar meg tyder det at den nye "siste dag for jamnlege oppdateringar"-datoen er 13. oktober. Glad?


Og joda, søt hund. (Atsjo!)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply