Wot som online spill

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply

Bør det lages et Wot online spill?

Ja!!
6
60%
Nei.
3
30%
Vet ikke...
1
10%
 
Total votes: 10

elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Wot som online spill

Post by elric »

Jeg er egentlig ikke sikker på hvor denne tråden hører hjemme så jeg bare poster den her og så får eventuelt noen flytte den dit den passer. Er det noen som ville ha Wot som online spill og hva tror dere om et eventuelt online spill ala lotro, Age of conan og WoW? Selv tror jeg at jeg ville skaffet meget ganske fort.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Blir det like stort som Oblivion er jeg med. Og at det ikke følger storylinen om du vil, at du kan være en vokter som vandrer rundt omkring etc.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Det eksisterer faktisk allerede et online WoT spill. Sjekk her!

Selv har jeg aldri fått det til å fungere, men kanskje noen fra det ganske land der ute klarer det? :P
Last edited by TamalThor on Fri Jun 04, 2010 20:32, edited 1 time in total.
"Nobody tells us how to be men. We just are."
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Jeg tror at det hadde blitt kjempe gøy. Spesielt vist det er større en oblivion.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Spila online versjonen (multiplayer) av WoT (fps) ei lita stund, for... tja... må vel vere 5 år sidan no.
Var vel ikkje sjukt mange som spela på den tida heller, i og med at det i utgangspunktet vart produsera i 1997, som byrjar å bli ei god stund sidan no. :lol:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Vel nå mente jeg da egentlig et nytt et da. Så gamle spill er jo veldig kjedelig (som oftest).
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

elric wrote:Vel nå mente jeg da egentlig et nytt et da. Så gamle spill er jo veldig kjedelig (som oftest).
Veit det, ordla meg litt dårleg berre.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lily
Hengiven
Hengiven
Posts: 162
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:49
Location: Molde / Trondheim

Post by Lily »

Et onlinespill kan være veldig bra, det. Jeg liker ideen i utgangspunktet, hvis den er godt gjennomført (og ikke alle sammen ender opp som Aes Sedaier / Asha'maner, noe som alltid er en fare), men kommer jeg til å spille det? Tvilsomt. Onlinespill og meg har aldri passet sammen. Men det kan jo gi andre mye moro :)
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Vel som i alle online spill så er det nokk av folk som ikke ville være magiker-class og vil heller ha en bue eller sverd...
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Joda, noen er det nok, men hvis man skal se i forhold til hvor mange som det burde være hvis man skal tenke seg en mer realistisk WoT-verden, blir andelen "channelers" fort veldig stor.

Spesielt med tanke på jenter... Kanskje 90% "Jeg vil være Aes Sedai" og 10% "jeg vil være Birgitte". Og det er den variasjonen du får. (Hvis de ikke er som meg og kanskje heller vil spille mann av noe slag, da...)
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Chiad
Asha’man
Asha’man
Posts: 346
Joined: Mon Jun 18, 2007 19:27
Location: Stavanger

Post by Chiad »

Haha, jepp, ville faktisk ha vært mann. Og ja, "jeg vil være Aes Sedai!" typen er det dumt at det er mange av. Kult nok det liksom. Men med mindre man jobber noe inn i granskauen med evnene deres, slik at du selv kan finne opp nye vever, tror jeg det blir litt kjedelig i lengden. Det at man går inn og velger "port" veven, og vips, it's done...jah, ser du hva jeg mener? Da er det nok kulere å lære seg å bruke bue og sverd, gå ut på eventyr etc.
Men alt fra person til person. En får bare håpe at hvis det lages noe nytt spill, noe som kanskje kan skje blir produksjon av eventuelle filmer en suksess, at de lager den skikkelig komplisert og i det hele, som sagt, gjør det minst like stort som Oblivion. Helst større, hehee.
Oioi, lurer på om jeg fikk igjennom noe her nå, at det ikke var forvirrende? Håper da inderlig ikke at det var.
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

*Grynt*

Oblivion, hæ? Har en kamerat som spiller det.. Er det bra? :)

Men ærlig talt, om de lager et WoT-spill à la WoW, blir jeg nesten garantert hekta. Særlig hvis det er bra... Og jeg spiller ikke mye onlinespill heller. Ihvertfall ikke WoW :x
"Nobody tells us how to be men. We just are."
elric
Hengiven
Hengiven
Posts: 200
Joined: Tue Apr 07, 2009 15:52
Location: Svarte Tårnet

Post by elric »

Vel jeg tror jeg vil bli hekta og. :D

Jeg mener at det er en Oblivion tråd på off topic men det er et bra spill.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

oooh, godt poeng med vevene, Chiad. Nå skal det sies at jeg lite greie på spill og hvordan de lages, men vevene tror jeg nok kan bli en dyr affære å få til skikkelig. Hvis det blir bra film av WoT kommer det sikkert et nytt spill eller to også, men hvis det er et biprodukt av filmen bare for å tjene penger kan det fort bli forhastet i produksjon og ikke påkostet det som er nødvendig for å gjøre det bra... Sååååå, selv om det sikkert kan være gøy å spille tviler jeg på at WoT noen gang kommer til å bli et anerkjent (av folk som har peiling) bra spill.

Men vi kan jo håpe :P
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Post Reply