Den allsidige sportstråden ønskes lykke til!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 2854
Joined: Fri Dec 16, 2005 21:49
Location: USA

Post by Kjetil »

Du kan få med deg slutten imorgen. Tour de France er jo ett 5 timer langt forspill, som avsluttes med ett 2 minutters klimaks. Herlig.

Hva er VGs veikant?

Hvor jobber du henne? I Kongsberg? =)
TamalThor
Asha’man
Asha’man
Posts: 252
Joined: Thu Sep 24, 2009 19:46

Post by TamalThor »

Tour De France er noe man kan se frem til. Selv når man ikke egentlig er mer interessert i sykling enn den daglige sykelturen på to-tre kilometer til og fra skolen. Det er underholdende så lenge man ikke har en mann på godt over femti rett ved siden av seg som roper ut i stua ord som "JAAAA!" og "KOM IGJEN!!! DER JA!!". Heldigvis er min gode far på jobb store deler av dagen. :P

Har vært på hytta inne på skauen (Nordmarka) i noen dager nå, så har nok dessverre ikke fått med meg TdF hittil... Men om det blir regn de neste dagene, skal ikke jeg være å rikke fra TV'en. Det kan man banne på! :D
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Hipp hurra for RBK, selvom det var synd med det baklengsmålet. Er ikke ofte jeg bryr meg om fotball, men bor tross alt i Trondheim. ^^ Noen her som var på kampen?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

I morgen er det Fadderleker op UiO! Vet ikke om jeg skal være med på noe lag, men håper vi vinner et eller annet så vi får en pokal å sette ved siden av den fra i fjor på kontoret til Programutvalget ;)
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Posts: 1530
Joined: Thu Mar 30, 2006 19:27
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg var der på tirsdag, og jeg skal være der på søndag. Fadderuka har til og med et opplegg som gjør at vi kan få spille litt på treningsmatta til RBK før kampen mot Molde, noe som seff blir kjempestas :)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Demandred, hvordan gikk rittet? ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Demandred
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 19
Joined: Thu Jul 29, 2010 13:02
Location: harestua

Post by Demandred »

Hehe Faile, bortsett fra at jeg frøys konstant i 6 timer, gikk det kjempebra. Kom inn på 4.51, noe som var mer enn bra nok.
Satt å ville bryte helt fra Bringbu(2,9 mil eller noe) til kvarstad (5 mil), men fikk snudd tankene. Hadde ikke bremser ned fra toppen, noe som hindret oss fra å ta merket, men bryr meg egentlig ikke om det, selv om vi var 6 min unna.
“He smiles too much, I cannot abide a man who smiles too much.”
- Perrin.
Post Reply