Bokhandelrunde!

Diskuter andre bøker dere leser

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki

Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724
Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:

Post by Terje »

Huff, Ellison burde man nesten ha lest noe av. Har veldig lyst til å lese den antologien han redigerte for en del år tilbake, som inneholdt bidrag med titler som "If All Men Were Brothers Would You Let One Marry Your Sister?"

Bruktbokhandlere er ellers skumle saker, og jeg unngår dem som pesten. Men jeg var innom en del da jeg var i York i høst (en by som forøvrig kan anbefales på det varmeste for alle historie-, litteratur- og/eller ølinteresserte -- i tillegg til at de har et ganske dårlig Conference-lag, som jeg dessverre ikke fikk sett all den tid kompisen min *host* brukte for lang tid i katedralen og diverse bokhandlere), og fant ganske mye bra. Hvilket kanskje er medvirkende årsak til at jeg holder meg unna dem...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 2715
Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:

Post by Sauegjeteren »

Det er litteraturfestival på Lillehammer om dagen og eg har plukka med meg litt bøker når eg var innom lell. Eg har så langt fått meir ut or paneldebatten om identitet på Balkan enn noko anna, men så har eg berre fått opna eine boka endå òg.

Den fyrste er Ekstremistan, debattboka av Aslak Nore om skilnadane millom høg og låg i Noreg, og særskild i samband med innvandringa. Nøyare beskriving kjem sikkert i ein annan tråd eller på blogg.

Den andre var ein biografi om Pol Pot. Altså, om eg skal skryte på meg å ha vore nær sosialisme nokon gong kan eg like gjerne lære litt av historia bak.

Så var det Faust. Eg veit ikkje om eg har mest lyst til å lese boka eller skryte av det i etterkant, men eg må no uansett gje denne verdslitteraturen ein sjanse.

Den siste boka er "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gevalda. Den plukka eg med i hovudsak fordi det er vorte sagt så mykje fint om ho sidan ho kom for eit par år sidan.

Så utset eg altså gjenlesinga av Martin og Jordan endå litt lenger...
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3340
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Var på biblioteksalg i går - skjønt eg har framleis ikkje lese meg gjennom den siste vesle stabelen frå fjorårets (this being the Abercrombie-trilogy) - og fann eigentleg ingenting særs spennande. Litt kjøpte eg då likevel. Eit Asterixalbum som eg ikkje hadde frå før, to pene gamle utgåver med klassiske anonyme blanke innbindingar av "Alice in Wonderland" og "Through the Looking Glass" - anar ikkje om eg nokon gong kjem til å lese dei, men pft, for ein dollar stykket er det Kjekt å Ha - ein av dei søte små hardcoverutgåvene av klassiske Ole Brumm-kapittel (den eg fann: "An Expotition To The North Pole", og den er Sheer Awesome), ei lettlest faktabok om jakta på Eldorado og ei ditto om vikingar, ei populærkulturell/halvtøysete men likevel tjukk og grundig-utsjåande bok om japansk historie, ein roman om mordet på Cæsar skreve av ein "Allan Massie", den klassiske "The Merry Adventures of Robin Hood of Great Renown in Nottinghamshire" av Howard Pyle, og ei avhandling om kvifor den spanske armadaen feila i åtaket på England.

Med det svært korte avbrekket for Ole Brumm til sides så er det altså heldigvis ingen setbacks i fiksjonslesinga mi etter denne turen (Cæsarromanen verkar berre sånn måteleg interessant og blir nok nedprioritert, og Robin Hood kan ikkje konkurrere med fantasybøker eg allereie har kjøpt), men på faglitteratursida... urgh. Og eg som var nesten oppdatert.

På den hyggelegare sida så kosta heile sulamitten meg cirka 8 kanadiske dollar, så økonomisk var det ein overkommeleg affære.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Post by Ashaman »

Igår fikk jeg tGS i posten, så da er det bare å bli ferdig med gjenlesningen. (Er på slutten av aPoD nå, går treigt med meg ja...)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Post Reply