TV-serier, sesong II

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Da er i hvert fall de to satt opp på lista over serier som skal ses, men med Titans lengre oppe på liste enn Doom Patrol.

Har ikke fullført noen av Arrowverse-seriene, gikk ganske lei etter hvert. Arrow var ganske bra i sesong 1-2, og Flash hadde sine øyeblikk de to første sesongene den og. Av alle er vel Legends of Tomorrow den eneste som jeg egentlig synes fungerer, da den ikke tar seg selv så høytidelig. De andre blir så melodramatiske (ikke så rart når det er CW som står bak kanskje).
Manbearpig
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: TV-serier, sesong II

Post by Eivind »

Asphyxiate wrote: Sun Aug 08, 2021 17:12 Gleder meg til jeg får Amazon Prime merker jeg, mye bra der!
Clarkson's Farm og The Boys er de to beste seriene der 8)
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Pløyde gjennom siste sesong av Star Wars: The Clone Wars denne uka. For en flott avslutning! De klarte virkelig å lande serien på en høydare. Med denne serien blir også episode 1-3 "bedre", den tetter i hvert fall en del hull. Særlig Anakins utvikling blir bedre hvis man ser serien.

Begynte på The Bad Batch, med det fæle norske navnet "Den gærne gjengen", i går, som er da oppfølgeren til Clone Wars-serien (blir introdusert i starten av s7 av Clone Wars), som handler om hva som skjer etter Order 66. Deretter blir det endelig hele Rebels-serien (sett s1).
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Clone Wars-avslutninga var superbra, ja, utom "Bad Batch"-snikpiloten som var sånn heilt midt på treet. Likte og godt Netflix-sesongen, og (om eg hugsar rett) siste sesongen eller så før det igjen. Problemet for meg er at dei fyrste to-tre sesongane (for ikkje å snakke om pilotfilmen) var temmeleg labre greier (og i den grad det var kvalitet der var det i overkant småbarnsorientert for meg), så det gir liten lyst til å sjå omatt. Men kanskje eg grev opp ei liste med høgdepunktsepisodar ein dag og ser på nytt, for siste tre sesongane ville vore vel verdt det.
Asphyxiate wrote: Sun Aug 15, 2021 10:47 Med denne serien blir også episode 1-3 "bedre", den tetter i hvert fall en del hull. Særlig Anakins utvikling blir bedre hvis man ser serien.
Einig nok i det, men i rettferdas namn så vil nesten ei kva som helst historie satt mellom episode I og III gjere utviklinga betre. I og med at det nesten uunngåeleg bidreg med ei faktisk utvikling. :P
Asphyxiate wrote: Sun Aug 15, 2021 10:47 Begynte på The Bad Batch, med det fæle norske navnet "Den gærne gjengen", i går, som er da oppfølgeren til Clone Wars-serien (blir introdusert i starten av s7 av Clone Wars), som handler om hva som skjer etter Order 66. Deretter blir det endelig hele Rebels-serien (sett s1).

Eg ligg ein ti-tolv episodar etter på Bad Batch (ser den åleine sidan kona kan styre seg for all non-Mandalorian-Star Wars), men dei fyrste fem-seks episodane var relativt representative for korleis eg hugsar Rebels, så om du liker Bad Batch greitt nok vil du sikkert tykkje mykje det same om Rebels. Med eit forbehald: Som Clone Wars var Rebels litt meir barneorientert i byrjinga og blir litt mørkare og vaksnare etter kvart. Så om du er som meg vil du like den betre utover enn i byrjinga. Den nådde aldri heilt høgdene til avslutninga i sistesesongen på Clone Wars, men bortsett frå det kom den nært nok til tider.


Har forresten berre ein episode att av Mare of Easttown no, såg den på di tilråding. Ganske bra så langt. Som alle-er-under-mistanke småbykrim minner den meg litt om fantastiske Broadchurch, om rett nok ein god del mindre intens. (Kanskje like greitt. Broadchurch er ... tung for kjenslene.)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Ja, ser kommentarene dine om at animasjonsseriene tidvis er for barnevennelige, men synes særlig Clone Wars forbedrer seg voldsomt, noe som viser at de kan få det til (får håpe på at det er litt planen: Lage det barnevennlig og populært så lenge at man får fortsette. Men den teorien er nok ikke så god mtp at s7 kom så mange år etter s6!). Har bare sett 4 episoder av Bad Batch, og synes den fungerer fint. Lett og grei underholdning.

Mare of Easttown er fin, men jeg er IKKE enig i all den positive omtalen den fikk - den var ikke så god. Litt sånn som med The Undoing fra i fjor, den ble også hauset litt opp, men jeg syntes ikke den var noe spesielt. Mare of Easttown er betraktelig bedre, men synes fortsatt at det var for mye "det har jeg sett før"-feeling.

Broadchurch, ja. Lenge siden jeg har sett en serie som virkelig tar på innenfor krimdrama-sjangeren (som jeg jo ikke er sååååå fan av uansett).
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Ikkje så veldig krimfan sjølv (men er fan av godt fjernsyn, og det er Broadchurch). Dei krim-tinga eg likar pla i praksis vere fordi eg likar den som ein av tre andre typar ting: spanande thriller (Luther, for eksempel), intrikat mysterium (Knives Out er eit fint døme der, og dei betre episodane Sherlock) eller karakterdrama (som kanskje er hovudstyrken til Broadchurch), og så er det at det er krim litt ubetydeleg. Utover at det på kvalitetsseriar og -filmar ofte fører med seg ei fin blanding av dei tre momenta, då.

Interessant om Undoing -- me gav den opp som forutsigbar og lite fengande tidleg (hugsar ikkje i farta om det var etter piloten eller episode 2), så litt tryggande å høyre at du openbart meiner me tok rett val der. :D Einig i at Mare så langt (framleis sisteepisoden att) ikkje kjennest særleg original, men tykkjer den er underhaldande og engasjerande å sjå, og det tel mykje.

Liker du Bad Batch og har tålmod med barneserie-vibbane vil Rebels vere grei skuring. Når det gjeld den lange ventetida frå sesong 1 av Clone Wars til avslutninga så kan jo det i seg sjølv ha spelt inn på kor vaksent dei gjer det -- fansen som såg sesong 1 i tolvårsalderen vil jo ofte no vere godt over tjue. Det held ein nok i bakhovudet frå produksjonssida, sjølv om ein så klart vil måtte balansere det med det nye, unge publikumet ein gjerne samtidig vil nå ut til. Rebels varte ikkje på langt nær like lenge, og kan kanskje vere difor skilnaden i tone frå sesong 1 til sistesesongen der er mindre drastisk (men den er der absolutt).
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Godt nøgd med Foundation, såg endeleg ferdig fyrstesesongen i kveld. Har berre lese eit par av bøkene, og hugsar lite av dei, men det vesle eg hugsar var godt ivaretatt trass i dei store utfordringane dei må ha hatt med å ta bøker med så sterkt makro-perspektiv og forvandle dei til ein fjernsynsserie der ein naudsynleg må knyte sjåarinteressa til detaljar på karakternivå.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Ashaman
M’hael
M’hael
Posts: 1746
Joined: Sun Jul 17, 2005 15:55
Location: Fal Dara

Re: TV-serier, sesong II

Post by Ashaman »

Eg likte og Foundation ekstremt godt!
Har ikkje lese nokon av bøkane, hadde ikkje hørd om det før, trur eg sjekka ut serien fordi du nevnte han her for ei stund sidan, eller om det var fordi nokon kommenterte om den hjå Filmpolitiet si liste over seriar dei gleda seg til.

Likte spesielt godt dei mange tankeeksperimenta mange situasjonar der leia til, hos meg som sjåar.
Både konseptet med Empire som er ei lang kjede med klonar og komplekset rundt det, tanker rundt moglegheita til å sjå framtida på eit kollektivt nivå, men ikkje på individnivå, og mange andre både filosofiske, historiske og teknologiske problemer og nyansar.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Ja, heilt einig. Tykte dei gjorde ein glitrande jobb med å setje opp problemstillingar og så late dei ligge der lenge nok til at me fekk spekulere og tenkje rundt ulike måtar det kunne tolkast eller utvikle seg, før dei så tok det av garde i ei bestemt retning. Personleg var eg særleg fascinert av keisardynastiet og tykte alle tre skodespelarane der gjorde ein utsøkt jobb, men dei andre plottlinene var òg generelt bra.

Superkoseleg at du muligens sjekka den på grunn av meg, og at du likte den!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Har, i forbindelse med WoT-serien, skaffet meg Amazon Prime Video. Da skal man endelig bli oppdatert på The Expanse (som jeg så da den var på Netflix), The Boys, Invincible, Good Omens, Fleabag... Så er jeg usikker. Har jo litt lyst å få sett Supernatural som jeg falt av på sesong 8 eller 9. Jack Ryan frister litt og. The Marvelous Mrs Maisel likeså. Homecoming var jo en bra podcast.

Så Iskaldt Hav på NRK tidligere i uka. Helt ok drama, men som aldri helt klarte å fenge. Ikke det dummeste man kan bruke tid på, men ei heller det smarteste.
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Marvelous Mrs. Maisel er ein av dei beste seriane eg veit om! Det sagt er den kanskje ikkje for alle -- tenk Gilmore Girls som periodeserie, med berre ein sentral hovudperson i staden for to, og med eit lite hakk mindre såpeopera. Eg tykkjer den er supermoro. Viss den ikkje snublar og tapar seg i framtidige sesongar før den er over vil den sannsynlegvis dukke opp på mine topp fem fjernsynsseriar-lister i mange tiår framover. Den einaste andre på den lista som kjem i nærleiken av den er The Expanse (men det blir jo ein vidt forskjellig type serie).

Jack Ryan og Supernatural er eg litt freista av sjølv og, men har nok ikkje sett. Dei andre du listar der er alle varierande grader av bra -- merk kanskje at både eg og kona tykte sesong 1 av Fleabag var berre heilt OK, medan me tykte sesong 2 var fantastisk. Har ikkje høyrt podcastet Homecoming, men serien var ganske god. Ikkje supergod, men ganske god. Svært annleis serie i skiftet frå sesong 1 til 2, nesten som to relaterte miniseriar heller enn ei lang historie, men begge sesongane var tilfredsstillande. Både The Boys og Invincible er bra viss du liker superheltting med litt meir brutal realisme enn ein kanskje er vant til. Invincible kan eg forresten nemne eg tykte var ein serie som blir gradvis betre utover, så viss du er litt på gjerdet etter fyrste par episodane kan den vere verdt litt fleire før du bestemmer deg. Good Omens er veldig bra og med nydeleg kjemi mellom hovudpersonane, eg likte faktisk serien betre enn boka (!). Trur eg skreiv haugar av andre Amazon-tilrådingar tidlegare i denne tråden, men gi lyd viss du ynskjer nokre tilrådingar, kan alltids grave den opp for deg og reinskrive litt.

Interessant om Iskaldt hav -- eg hadde vurdert å sjekke den, men det vart så mykje anna å prioritere at eg let den segle forbi (heh). Høyrest ut som om det sikkert var rett val, då. Tusen takk!
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Har siden før jul sett noen serier: Good Omens, som var knakende bra og jeg er spent på sesong 2. Der vet vi jo lite, sesong 1 var jo ganske tro mot boka så vidt jeg husker, men Pratchett og Gaiman hadde planer for mer og Gaiman er vel med i produksjonen. Tennant og Sheen strålte i hovedrollene! Videre så jeg i juleferien en annen Tennant-serie, nemlig Jorda Rundt på 80-dager. Dette var veldig ålreit å se i jula sammen med familien. Oppdatert til det 21. århundre (så får man like det eller ikke, jeg hadde ikke noe problem med endringer av karakterer i seg selv, selv om jeg ikke var like stor fan av alle sammen) og ganske ufarlig.
Spoiler
Avslutningen legger opp til en sesong 2 basert på En verdensomseiling under havet, så kan virke som at de skal lage en serie basert på Jules Verne sine bøker men med samme hovedkarakterer som i Jorda Rundt??
.

The Boys sesong 1 og 2 har også blitt sett og jeg støttet alle positivt om den. Kul, gøy osv. osv. Trodde den skulle være enda drøyere enn det den var. Ikke at den ikke var drøy, men med alt jeg har lest på forhånd trodde jeg det skulle være enda mer. Det kan også være at man er så vandt til drøye ting på skjermen, at det skal mer til for å sjokkes?

Hawkeye ble sett forrige uke. Burde vel blitt sett før jul, men da ble det andre ting. Jeg har likt alle Marvel-seriene til Disney det siste året, og denne var ikke noe unntak. Mer humor og gøy enn WandaVision og Falcon and The Winter Soldier, men solid!

I går så jeg endelig ferdig Papirhuset. Det er en serie hvor min interesse egentlig dalte etter sesong 2, da sesong 3 fremstod veldig tvunget og at de skjønte at de her hadde noe de kunne få mer ut av. Historien i sesong 1 og 2 var konsentrert og gjennomtenkt, sesong 3-5 ikke i like stor grad synes jeg. Og en del av de nye personene fikk ikke samme påvirkning som de i s1-2 (selv om de drar med seg den råeste fra s1-2). Samtidig klarte de etter hvert å opprettholde en del av seriens styrker: Tempo, skifter, dialog, overraskelser, twists osv. De klarte også å samle alle tråder, svare på de fleste spørsmål og lande hele serien på en mer enn godkjent måte, så da bør man jo være fornøyd.

Ser for øyeblikket på Star Wars Rebels, The Book of Boba Fett og Archer sesong 12, samtidig som jeg fortsatt holder på med Poirot-serien med David Suchet i hovedrollen. Det har blitt søndagsserien min og koser meg like mye hver gang. The Book of Boba Fett fungerer, eh, fett, Star Wars Rebels (er på sesong 1) er helt ålreit, men regner med at den får opp dampen slik Clone Wars gjorde, og Archer er fortsatt gøy - men ikke like gøy som den var for 10 sesonger siden.

Next up: The Witcher sesong 2! Før det blir The Expanse (der må jeg se fra sesong 3..), Landscapers, Hacks, Reservation Dogs osv osv. Lang liste foran meg!
Manbearpig
Eerath
Hengiven
Hengiven
Posts: 171
Joined: Fri Nov 06, 2009 20:41
Location: Vennesla

Re: TV-serier, sesong II

Post by Eerath »

Da var Succession over for denne gang. Digger serien. Hawkeye ble også sett før jul. Hele familien likte den.
The Book of Boba Fett likeså.
Startet på sesong 2 av The Witcher denne uken. Synes den fortelles på en mye ryddigere måte nå ift. sesong 1.
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: TV-serier, sesong II

Post by Loki »

Ser så mykje fjernsyn at i staden for å snakke om kva eg ser, så svarar eg berre om dei som de to har nemnt i staden! :D

Jau, er halvveges i sesong 2 av Witcher sjølv, og eg set pris på at den er blitt meir lineær. (Det sagt så var vel ikkje problemet mitt med sesong 1 at den var hulter i bulter -- det likte eg for så vidt heilt greitt -- men at det var så utydeleg når ting skjedde i relasjon til kvarandre.) Liker dessutan at animasjonsfilmen om ein ung Vesemir som kom ut i fjor haust har vore langt meir relevant for ein del motivasjonar og eksposisjon i sesong 2 enn eg hadde rekna med den kunne vere. Tenkte på den som ein litt lausleg planlagt tie-in-greie då eg såg den, men verkar som om dei faktisk har lagt litt tanke ned i at den vil bli sett mellom sesong 1 og 2 sjølv om den føregår mange tiår før dei begge.

Book of Boba Fett er ganske bra (eg har rett nok ikkje sett heilt nyaste episoden enno), men er ikkje heilt seld på hovudpersonen. Så langt må eg sei eg liker Mandalorian betre.

Succession har eg berre sett pilotepisoden av. Tykte det verka superbra, men var ikkje konas greie i det heile tatt. Eg har haugar av ting eg ser på eiga hand som eg ligg ein sesong eller to etter på allereie, så det blir nok nokre år før eg får gitt den merksemda eg er sikker på den fortener. :/

Jorda rundt på 80 dagar håpar eg å få tid til før me skriv februar månad. Tennant er gøy, Jules Verne er gøy, og det verkar som om serien har positivt rykte. Optimistisk! Skjønt eg tykkjer jo alt er betre viss det skjer før fyrste verdskrig, så at tidsperioden er oppdatert held meg frå å vere supergira.

The Boys er kjempebra, tykkjer eg, kanskje nettopp fordi den ikkje er så ekstremt drøy som ryktene skal ha det til. Teikneserieskaparen er så drøy i tinga eg har lese av han at eg tykkjer det blir sjølvparodisk og teit, så at dei sannsynlegvis (eg har ikkje lese akkurat Boys) har roa dei tendensane ned ein del i adapsjonen ser eg som positivt. For den er absolutt drøy nok.

Hakweye vart nok min favoritt-serie frå Marvel i fjor, eit knapt hestehovud framfor WandaVision på grunn av jamnare episodar (WandaVision hadde ein veldig treig start). Falcon and the Winter Soldier tykte eg vart litt tam og enkel, What if var svært ujamn, og Loki tykte eg var ... veldig mykje bra strøss over ein svært skuffande kjerne. Alt det sagt så var Hawkeye for kort til å late karakterar og historiemoment komme til sin fulle rett og kjentest litt overfladisk samanlikna med det eg helst ville likt å sjå. Litt same problema som Wheel of Time hadde, eigentleg.

Eg er godt nøgd med slutten på Casa del Papel! Jau, høgkonseptsbyrjinga var så klart betre enn det som har komme etterpå (det er alltid tilfellet med høgkonseptsseriar som blir populære nok til å fortsetje forbi konseptets naturlege sluttpunkt), men tykte kvalitetstapet var langt lågare enn eg hadde rekna med, og det var dessutan langt mindre byrda av kleine sexistiske kommentarar og scenar i sesong 3, 4 og 5 (sannsynlegvis etter at serien vart populær nok til å få internasjonalt retta redaksjonelle innspel, viss eg skal gjette, sidan inntrykket serien gir meg er at den slags er ekkelt vanleg i Spania).

Rebels blir betre utover slik som Clone Wars, men føler den både byrjar på eit betre punkt enn Clone Wars gjorde, og sluttar på eit svakare punkt enn Clone Wars gjorde, så betringskurven er nok ein del slakkare.

Archer er ganske bra i desse dagar! Ikkje i nærleiken av dei tidlegaste sesongane, nei, men langt betre enn den var i dei svakaste sesongane (dei siste før Dreamland-sesongane, om eg hugsar rett).

Reservation Dogs tykte eg hadde ein kjedeleg pilot, trass strålande anmeldelsar, så den droppa eg. Gi lyd om den blir brutalt betre utover!

Hacks er kjempebra. Litt lite originale historieelement, kanskje, men så strålande karakterar at det er svært gøy fjernsyn likevel.

Landscapers har eg tenkt å sjekke sjølv, om eg får tid ... Skal gi lyd kva eg tykte viss eg får somla meg til den!

For augneblinken har eg forresten endeleg fått tid til Cowboy Bebop-remaken, som eg er svært nøgd med så langt trass i dens dårlege rykte (skjønt skurken Viscious er trist lite skummel samanlikna med originalen), samt miniserien Queen's Gambit (nesten halvveges, den er like bra som folk skulle ha det til), og Sex and the City-fortsetjinga "And Just Like That", som er meir solid enn eg hadde venta meg. Når eg blir ferdig med dei og Witcher ventar dei nye sesongane Expanse og Ozark (som begge er mellom det beste som blir laga i seinare år, så gler meg til det).
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: TV-serier, sesong II

Post by Asphyxiate »

Angående Jorda rundt på 80 dager, så mente jeg ikke at den er satt til det 21. århundre, men at noen karakterer er oppdaterte/byttet ut til å passe med det 21. århundre. Ting skjer fortsatt på slutten av 1800tallet!

The Book of Boba Fett: Ikke like bra som The Mandalorian og episode 3 inneholdt flere ting jeg ikke likte så godt, men absolutt fornøyelig!


Og som sagt før om Succession: Det er bare å tvinge kona!
Manbearpig
Post Reply