Podkastar om Tidshjulet

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Podkastar om Tidshjulet

Post by WoTle »

I heile år har eg vore fullstendig hekta på podkasten Wheel Takes med kjærasteparet Ali og Gus. Han har lese bøkene før, og ho les dei for første gong. Humoren, kjemien mellom vertane og Ali si evne til å gjetta kva som kjem til å skje i serien gjer podkasten skikkeleg gøy å høyra på. Dei har òg nyleg begynt å analysera TV-serien; analysane deira er både velgjennomtenkte og godt formulerte. Kva er din favorittpodkast om Tidshjulet?

Om du saknar norske podkastar om serien, dristar eg meg til å anbefala podkasten eg sjølv er ein del av: Hjulpreik. Det er ein podkast om alt Tidshjulet-relatert. For tida går det mest i TV-serien, men når sesong ein er ferdig blir det nok ein del fleire djupe analysar av bokserien. Vi er heilt i startfasen av podkasten, så vi ser veldig fram til å bli betre podkast-vertar, og å bli betre kjent med det norske Tidshjulet-samfunnet! Innspel og tilbakemeldingar er sjlvsagt hjarteleg velkomne.
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1023
Joined: Wed Apr 11, 2007 19:59
Location: Rett ved Akerselva

Re: Podkastar om Tidshjulet

Post by Asphyxiate »

Kult med en norsk Tidshjulet-podkast. Jeg er også interessert i flere podkaster om serien, det er en del der ute, men er jo et mylder
Manbearpig
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3334
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Podkastar om Tidshjulet

Post by Loki »

Eg har nok ikkje lytta til nokon personleg, men som forumlurkar har eg fått med meg at i fjor var det diskutert ein engelsk poddkast om bøkene her, og Fimlpolitiets poddkast om fjernsynsserien har ein tråd her.

/hjelpsammodus
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Podkastar om Tidshjulet

Post by WoTle »

Takk for tips om dei trådane, Loki! The Wheel Reads-podkasten har eg høyrt bra greier om. Det er sinnsjukt mange engelskspråklege podkastar om Tidshjulet, så eg trur nok eg blir nøydd til å sjekka ut eit par nye snart. Alltids greitt å ha fleire i bakhand for når ein plutseleg er tom for episodar av favorittpodkastane.

Elles har eg sett litt på The Dusty Wheel, eit talkshow på YouTube. Dei har òg ofte ein del bra innhald!
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Triyan
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 3
Joined: Sun Aug 28, 2022 15:01

Re: Podkastar om Tidshjulet

Post by Triyan »

Da har jeg hørt første episode av Hjulpreik :) Jeg er spent på hvordan TV-serien oppfattes, når de kommer så langt i episodene.
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Podkastar om Tidshjulet

Post by WoTle »

Triyan wrote: Mon Sep 19, 2022 13:16 Da har jeg hørt første episode av Hjulpreik :) Jeg er spent på hvordan TV-serien oppfattes, når de kommer så langt i episodene.
Kjekt å høyra, Triyan! Det er berre til å kontakta oss om du har innspel, f.eks ønske om episodetema i framtida. Når det gjeld TV-serien vil du nok høyra at vi har veldig varierande meiningar (men stort sett positivt altså) :)
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 1464
Joined: Thu Apr 28, 2005 18:18
Location: Oslo

Re: Podkastar om Tidshjulet

Post by Eivind »

La til en nyhet om dette på forsiden 8)
WoTle
Soldat
Soldat
Posts: 55
Joined: Mon Dec 06, 2021 19:02
Location: Bergen
Contact:

Re: Podkastar om Tidshjulet

Post by WoTle »

Så artig! Tusen takk 8)
Sjekk gjerne ut podkasten Hjulpreik: ein norsk podkast om Tidshjulet, både bøkene og TV-serien, med vertane Vetle, Sigrid og Vetle. Nye episodar (nesten) kvar veke.
Post Reply