Trenger informasjon om 'shadowban' på Twitter - Kan noen hjelpe?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Abel
Sauegjeter
Sauegjeter
Posts: 1
Joined: Thu Mar 28, 2024 11:08

Trenger informasjon om 'shadowban' på Twitter - Kan noen hjelpe?

Post by Abel »

Hei alle sammen,

Jeg har hørt mye om begrepet "shadowban" på Twitter her, men jeg er ikke helt sikker på hva det egentlig betyr eller hvordan det fungerer. Kan noen av dere her gi meg noen opplysninger eller dele deres erfaringer for å hjelpe meg med å forstå dette bedre? Jeg setter pris på all hjelp og informasjon jeg kan få!

Takk på forhånd!
Last edited by Abel on Thu Apr 25, 2024 16:35, edited 1 time in total.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3339
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Re: Trenger informasjon om 'shadowban' på Twitter - Kan noen hjelpe?

Post by Loki »

Har ikkje peiling i det heile tatt på korleis det eventuelt fungerer i praksis, men skal forsøke svare lell sidan det er ekstremt lite aktivitet her om dagen og eg er ein av handfulla folk som sjekker innom. :) Berre ta alt med nokre klyper salt!

Mitt inntrykk av omgrepet er at det nyttast om å bli utestengd/blokkert på eit vis som personen/personane som blir blokkert(e) ikkje sjølve ser eller får beskjed om -- ein er altså ikkje klar over at ein er blokkert. Det blir òg brukt i mindre absolutte samanhengar der ein teknisk sett ikkje er blokkert/fjerna, som viss ein algoritme nedprioriterar postane dine til langt ned på resultatsida eller nyhendefeeden slik at andre har mindre sjanse for å sjå dei, og så vidare. Sidan det per definisjon er vanskeleg å prove om dette faktisk er noko som har skjedd med ein, er det sikkert ein populær ting å påstå enten det er sant eller ei, særleg for konspirasjonstenkarar og liknande. https://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_banning
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.

Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote: Mon Oct 23, 2023 18:00Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Post Reply