Simen wrote:Snakker vi "ball" som i "klubb", eller raspeballer som noen kaller det? Det er isåfall veldig godt med kålrabbi-stappe (eller hva det er) og kjøtt og bacon
Du liker ball men ikke fisk!?!?! Dette blir jo bare verre...
Hvis det er konsistensen det står på her, så er jo klubb bare laget av potet og mel eller noe, skjønner ikke at det er så ekkelt.. Dessuten er det en hel rett med tilbehør og kjøtt. Torsken derimot har ekkel kjøtt-konsistens, klart det er verre enn potet og mel.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Simen wrote:Hvis det er konsistensen det står på her, så er jo klubb bare laget av potet og mel eller noe, skjønner ikke at det er så ekkelt.. Dessuten er det en hel rett med tilbehør og kjøtt. Torsken derimot har ekkel kjøtt-konsistens, klart det er verre enn potet og mel.
Jaja, du hermer hvertfall ikke etter andres meninger! Aldri hørt om noen andre som ikke liker mat pga konsistensen
Altså, frukt som har blitt mjuk. Noen spisre det, andre synes det er kvalmende.
Fisk. Her er det riktignok smaken som er den største turn-offen for meg, men konsistensen på f.eks. kokt torsk og lignende er ikke akkurat deilig.
Kylling. Noen gang stekt kylling i form? (slike som kommer ferdige fra Prior.) Det legge seg flytende fett og gugge i bånn av forma, og så blir deler av kyllingene liggende i denne væska. Svært uapettitleig konsistens.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Jeg synes det er mye fisk som er veldig godt men torsk er langt fra favoritten. Spør di meg så smaker torsk veldig lite i det hele tatt, blir bare magefyll..
How much time you have is not important, it is what you do with the time you have
Sushi eller Sashami er den beste måten å ete fisk spør du meg. Japanerne har definitivt skjønt det når det kommer til tilberedning og spising av fisk. Elsker konsistensen på sushi. Dessuten så er raspeballer digg.
terje wrote:Som jeg sier hver gang jeg ser Gollum: Slik blir du seendes ut hvis du bare spiser sushi i 500 år...
Sushi er noe helt annet enn å bare ta en fisk å spise rå. Fisken i sushi er filetert og rensa og kommer i stykker med masse forskjellig tilbehør og annet snadder. Gollum har ikke sans for etikette eller tilberedning.