Beste Film?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Beste Film?
Heisann... Fikk lyst til å starte et nytt emne.
Her kan du skrive litt om den beste filmen du har sett.
Yamakasi:
En av de beste jeg har sett er Yamakasi... Den er helt rå! Den handler om noen folk som holder på med "street running".. skal ikke si så mye mer om den!
Her kan du skrive litt om den beste filmen du har sett.
Yamakasi:
En av de beste jeg har sett er Yamakasi... Den er helt rå! Den handler om noen folk som holder på med "street running".. skal ikke si så mye mer om den!
Svar til Ceres:
Nei Yamakasi kommer opprinnelig fra Frankrike tror jeg.. Var i alle fall der de begynnte med "Parkour/street running"
Det er en "ekte" film ikke tegnefilm eller noe slikt!
De driver å klatrer på byggninger og tar saltoer og sånne ting....
Her er en link til Parkour
http://www.parkour.com/
-Dette er "grunnlaget" til filmen!!
Nei Yamakasi kommer opprinnelig fra Frankrike tror jeg.. Var i alle fall der de begynnte med "Parkour/street running"
Det er en "ekte" film ikke tegnefilm eller noe slikt!
De driver å klatrer på byggninger og tar saltoer og sånne ting....
Her er en link til Parkour
http://www.parkour.com/
-Dette er "grunnlaget" til filmen!!
Er det KarateKid med Daniel-san du mener?Ceres wrote:Er det en film der en gutt heter noe med d... og så driver de og sloss litt og sånn?
Husker hvertfall at Karatekid-filmene var favoritter da jeg var mindre. Karatemesteren Mr.Myaki med de små japanske trærne, treningene som gikk ut på å male gjerdet opp å ned, vaske bilruter osv (for å innøve karateteknikk); filmmagi!
Last edited by Simen on Sat Nov 05, 2005 14:54, edited 2 times in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Den beste filmen mener jeg er (utenom LotR) Battle Royal fra japan, den er helt rå.
Det er en skole klasse som blir sotte på en øy med forskjelige våpen, og en beskjed om at hvis det ikke er bare en levende igjen innen et par dager, vil alle dø en grusom død.
Det er en skole klasse som blir sotte på en øy med forskjelige våpen, og en beskjed om at hvis det ikke er bare en levende igjen innen et par dager, vil alle dø en grusom død.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Ja, enig. Jeg kan fikse litt på postene her så det blir med tydelig.$multr1ng wrote:Syns d ble litt rot her nå...
Kanskje viss alle uthever filmnavne og skriver litt om den under istede?
Edit: Slik, nå skulle det være lettere å bruke denne tråden fremover.
Last edited by Simen on Sat Nov 05, 2005 14:57, edited 1 time in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Damien Frost
- Sitter

Battle Royale er litt kul den ja!
Kommer ikke på noen toppfilmer akkuart nå, men så CorpseBride i dag! Den var nokså bra synes jeg! Brødrene Grimm var ikke så bra, menmen, kostet kun 30kr.
Kommer ikke på noen toppfilmer akkuart nå, men så CorpseBride i dag! Den var nokså bra synes jeg! Brødrene Grimm var ikke så bra, menmen, kostet kun 30kr.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Damien Frost
- Sitter

Såklart!! KillBill er konge!
Dessuten, Gladiator! Er vel en av de beste filmene noensinne! Har tom kjøpt meg den nye versjonen som er 30 min lengre, men ikke fått sett den enda da.
Dessuten, Gladiator! Er vel en av de beste filmene noensinne! Har tom kjøpt meg den nye versjonen som er 30 min lengre, men ikke fått sett den enda da.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte