Gi det tid, gi det tid, forfallet vil komme før eller seinare...Faile wrote:(mesteparten av)de som har gått for FRP har ikke stemt pga de tror alle FRPerer er rasister, folk flest er ikke rasister, heller ikke frp velgere...
Kunne ikkje vore meir einig.det er en myte, det med at det er så mange rasister i norge. og sånn sett vil jeg heller diskutere med en som er åpen om sine fordommer, og prøver å vike fra dem, enn en som ser på segselv som helgen snill...
Nja. Noreg er ein veldig sosialliberal start, med eit godt utbygd velferdssystem osv. Det er difor veldig mange sosialistiske grunnverdigar i sjølve landets struktur. Sjølv Høgre er litt meir venstreretta enn til dømes Democrats i USA. Så det er berre å forvente at ein del sosialistiske verdiar blir ein del av barneoppdragelsen. Dessutan har kristne verdiar mykje same rolle, og dei kristne grunnverdiane er som kjent relativt sosialistiske.skal ikke påstå noe, men jeg har fått på følelsen at det synet på seg selv, deler svært mange. her i landet er vi oppdratt til å være sosialister, og om man går vekk ifra det når man oppdrar ungen sin, blir man sett på som en dårlig forelder. jeg er så glad for at familien min er spesiell sådan!!
Når det er sagt, så trur eg ikkje ein kan sei unger generelt blir oppdratt til å vere sosialister her. Ikkje no lengre - før, når Ap var gigasvært, joda, men ikkje no.
Det er... skremmende. Har dei ingen gode argumenter for å dele?venninnene mine, liksom-sosialister hele gjengen, snakker om at vi må dele, og at sosialisme er så flott, men spørr jeg dem om de kan argumentere for synet sitt, blir de stille.
Hel heller, eg kunne forsvart nynazismen betre enn det. Der er då alltid argumenter!
Meinar du at skulebøkene våre er pro-USA og pro-sosialisme?de har liksom bare tenkt at det er riktig å være sosialist i dags samfunn. og sånn er det i skolebøkene våres også, pur sosialismen, og ironisk nok, USA propaganda... *riste på hodet*![]()
Eg er muligens litt einig i det siste der, men... pro-USA? Skulebøkene? Aldri sett. Heller tvert i mot. Er ikkje slik at siste kapittel om WWII heiter "OG SÅ KOM AMERIKANERENE OG REDDA OSS, HURRA!" eller noko.