Yndlingskarakter?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Damien Frost
- Sitter

Jooo, såklart! Når du sier det! Egwene og Elayne ble nokså sjokka husker jeg!Wolfbrother wrote:Nja jeg synes å huske atSpoiler
Lan tokk å klinte med NynaeveHvar en ganske artig scene vist jeg ikke husker feil
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
hehe.. synes denne scenen er skikkelig søt og romantisk jeg!Damien Frost wrote:Jooo, såklart! Når du sier det! Egwene og Elayne ble nokså sjokka husker jeg!Wolfbrother wrote:Nja jeg synes å huske atSpoiler
Lan tokk å klinte med NynaeveHvar en ganske artig scene vist jeg ikke husker feil
Spoiler
han erklærer at han elsker henne, og at han ikke bryr seg med hvem som vet det...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

Lo nokså godt jeg også! Vittig hele greie,Faile wrote:hehe.. synes denne scenen er skikkelig søt og romantisk jeg!Damien Frost wrote:Jooo, såklart! Når du sier det! Egwene og Elayne ble nokså sjokka husker jeg!Wolfbrother wrote:Nja jeg synes å huske atSpoiler
holdt av en eller annen merkelig grunn på å dø av latter den første gangen jeg leste det.Spoiler
han erklærer at han elsker henne, og at han ikke bryr seg med hvem som vet det...
Spoiler
hvertfall at Lan viste følelser! Har liksom virka som den litt steinharde typen!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Ja det er grunner til at faile kaller han "stoneface" når hun snakket med Perrin første gang....
Slike scener synes jeg at RJ har klart bra...i tFoH, det var å veldig morsomt
Slike scener synes jeg at RJ har klart bra...
Spoiler
Husker en scene der Matt ble tatt på senga
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Angående Lan og Nynaeve: Lan er født i 1045NE - han er med andre ord 55, ikke 45. Dermed blir aldersforskjellen 30 år, ikke 20. Forøvrig skal det bli morro for Nynaeve å leve sine 2-300 år som Aes Sedai med kjærlighetssorg... 
Uansett, etter å ha lest deres lister, kan jeg bare tenke på alle dem jeg har glemt. Uforståelige forglemmelser er plagsomme.
Uansett, etter å ha lest deres lister, kan jeg bare tenke på alle dem jeg har glemt. Uforståelige forglemmelser er plagsomme.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Sønnen deresCeres wrote:Joda, kjærlighetssorg, men kanskje hun har barn og barnebarn og slikt? Det ville vel vært koselig for henne! (Ville blitt noen ytterst merkverdige skapninger.)
for there you have been,
for there you have been,
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Du kan vel legge til at det er en spoiler som kommer senere i serien å ikke tidligAyreon wrote:Er ikke sikker på åkke bokSpoiler
Lurer på om sønnene til rand får noen spesielle evner
for there you have been,
for there you have been,
-
Damien Frost
- Sitter

Var du å titta på den nå Wolfie?Wolfbrother wrote:Du kan vel legge til at det er en spoiler som kommer senere i serien å ikke tidligAyreon wrote:Er ikke sikker på åkke bokSpoiler
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Jeg var det... Er forferdelig nyskjerig, og det var en mulighet for at jeg hadde lest den fra førDamien Frost wrote:Var du å titta på den nå Wolfie?Wolfbrother wrote:Du kan vel legge til at det er en spoiler som kommer senere i serien å ikke tidligAyreon wrote:Er ikke sikker på åkke bokSpoiler
Leste du den da
for there you have been,
for there you have been,
-
Damien Frost
- Sitter

Niks..
Prøver å holde meg unna som godt som mulig, men noen ganger tror jeg kanskje at jeg har kommet så langt i serien at jeg kan se på dem. Har bomma på den et par ganger, så nå tør jeg ikke lese umerkede spoilere lengre!
Prøver å holde meg unna som godt som mulig, men noen ganger tror jeg kanskje at jeg har kommet så langt i serien at jeg kan se på dem. Har bomma på den et par ganger, så nå tør jeg ikke lese umerkede spoilere lengre!