Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ble litt lei av de evige skildringene av samleier i Uten En Tråd, så jeg begynte på Katharine Kerrs A Time Of Exile, Hun er en av favorittforfatterne mine, og hennes keltiskinspirerte fantasy er virkelig til å anbefale!
Et relativt unikt "system" for alver og dverger, et fascinerende reinkarnasjonsopplegg, ei gripende kjærlighetshistorie med en enorm tidsmessig varighet, gode karakterer, passe med naturskildringer, masse action, politikk, og alt annet du måtte ønske deg.
Et relativt unikt "system" for alver og dverger, et fascinerende reinkarnasjonsopplegg, ei gripende kjærlighetshistorie med en enorm tidsmessig varighet, gode karakterer, passe med naturskildringer, masse action, politikk, og alt annet du måtte ønske deg.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Also fyrste forfattaren eg nokon gong leste som hadde incest i bøkene sine.
Var småkvalm i eit døgn etterpå.
Var småkvalm i eit døgn etterpå.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Jepp. Liker faren, forøvrig, ein av mine absolutte favorittkarakterar i serien. Som er ironisk, då hans tidlegare inkarnasjon såvidt eg hugsar var motbydeleg.terje wrote:Daggerspell? Han som nesten voldtok søstra si? Blir jo stilig npr de senere gjenfødes som far og datter...
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Næh, mange av Cullyns tidligere inkarnasjoner var ganske kule fyrer. Greit nok, mange av dem var arrogante drittsekker, men ettersom tida gikk ble de mer og mer sympatiske. Alltid ærekjære, sta og krigerske, ja visst, men også sympatiske, til tider.Loki wrote:Som er ironisk, då hans tidlegare inkarnasjon såvidt eg hugsar var motbydeleg.
I hvertfall de senere, som kommer i "A Time Of..."-serien. De var ganske ille i "...spell"-serien, ja.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Har kun lese "...spell"...terje wrote:I hvertfall de senere, som kommer i "A Time Of..."-serien. De var ganske ille i "...spell"-serien, ja.
Men Cullyn var tøff.