Og kudos til madyhho, for å gjøre ting mer balansert.
Og wolfbrother: Jeg tok meg den frihet å fikse noen av navna du bruker. DO --> Den Mørkeste, Deven Ride --> Devens Ritt, o.l.
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Terje

Code: Select all
[color=blue]Din tekst her[/color]
Nja, har er litt ambivalent i forhold til dem, og satt under press vil han innrømme at han ikke har annet i mot dem enn at de i følge ham prioriterer feil - de bryr seg mer om hva som skjer mellom Rift og Illian enn det som skjer i Grenselandene, mener han. Dette er selvfølgelig bare hans personlige mening, og er ikke i nærheten av det hatet Kvitekappene nærer til innbyggerne i Tar Valons hjerte.madyhho wrote:Forresten terje, Tharj, har han noe spesielt imot Aes Sedaiene? Siden han mener de er tafatte hekser eller hva det var..
Ah, Satan.PS. Streng tatt er det vel bare Høyfyrster som har adgang til Steinen i Rift, og de ville vel ikke engang sluppet inn selveste Amyrlins Trone..?

Har mine eksamener jeg å, så det blir vel ikke så veldig mye innom fremover. Men kommer sterkt tilbake den 12.Moridin wrote:Hei folkens, stakk bare innom for å si at jeg ikke har skrevet/kommer til å skrive her på en stund. Grunnen er Tentamener på skolen, men jeg regner med å være tilbake en gang litt etter den 12 desember. See you soon!(gleder meg!)

Hmm.. Det hørtes litt ille ut! Men ikke lenge etter skal jeg hjem til min GODE!! internetttilkobling!terje wrote:Artig at dere skulle nevne den 12. desember...
Det er nemlig den dagen da jeg returnerer til bredbåndsløse Eidsvåg, hvor til og med telefonlinjene er så dårlige at det er vanskelig å få skikkelig internettoppkobling selv med et 56k modem...