Fine bilder
Bildetråd
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Etter mye oppfordring; Her er min nydelige hund
Han er verdens søteste!

Og en bilde av hesten jeg rei en sommer<3 Den minste, den andre er hesten til kusina mi

Og et bilde av en helt vill ponni som begynte å hoppe og sprette hvis man løp bort fra den eller hoppet litt opp og ned. Heldigvis nådde den meg bare til litt oppå låret

Og en bilde av hesten jeg rei en sommer<3 Den minste, den andre er hesten til kusina mi

Og et bilde av en helt vill ponni som begynte å hoppe og sprette hvis man løp bort fra den eller hoppet litt opp og ned. Heldigvis nådde den meg bare til litt oppå låret

"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Takk
Jeg elsker å ri. Har ridd i mange år, og har endelig fått en skikkelig god ridelærer
Det gjør det verdt pengene for det er ihvertfall skikkelig dyrt. Å galoppere langs stranda virker skikkelig artig! Har aldri gjort det selv, for enten så rir jeg i et ridehus, eller så rir jeg i skogen om sommeren. Å galoppere rundt i skogen er også helt fantastisk 
Jeg elsker å ri. Har ridd i mange år, og har endelig fått en skikkelig god ridelærer
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder fra Røros, hvor jeg var i påskeferien 
Stua på leiligheten. Familiemedlem sensurert av hensyn til han selv. Når jeg ser bildet på nytt burde jeg vel sensurert bort alt rotet på bordet
Men oi, hva er det som ligger ytterst til venstre på bildet? Hehe

Flotte løyper

Og til sist et bilde av Røros, fin by, flott kirke

Det blir større bilder hvis dere trykker på bildet. Jeg regner med at dere vet det egentlig, men jeg for eksempel visste ikke det til å begynne med
Stua på leiligheten. Familiemedlem sensurert av hensyn til han selv. Når jeg ser bildet på nytt burde jeg vel sensurert bort alt rotet på bordet
Men oi, hva er det som ligger ytterst til venstre på bildet? Hehe

Flotte løyper

Og til sist et bilde av Røros, fin by, flott kirke

Det blir større bilder hvis dere trykker på bildet. Jeg regner med at dere vet det egentlig, men jeg for eksempel visste ikke det til å begynne med
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat