Moiraine Sedai wrote:Eller en sånn fin "grorudpalme"/"hotentottsveis".
Dreadlocks? Vær så snill, det ser ikke bra ut på noen, og å tro at Terje kler det er for mye å håpe på.
Uff! Nei det ser helt forferdelig ut, og så tror jeg det var Princess som sa noe om at de ikke blir vasket ordentlig inni og at det kommer masse bakterier eller noe sånt. Ekkelt...
Moiraine Sedai wrote:Eller en sånn fin "grorudpalme"/"hotentottsveis".
Dreadlocks? Vær så snill, det ser ikke bra ut på noen, og å tro at Terje kler det er for mye å håpe på.
Uff! Nei det ser helt forferdelig ut, og så tror jeg det var Princess som sa noe om at de ikke blir vasket ordentlig inni og at det kommer masse bakterier eller noe sånt. Ekkelt...
Ja, håret kan ikke bli tørket ordentlig, og det kan begynne å mygle I tillegg har det lett for å komme midd.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
Et lite tips til dere andre svaksynte, langhåra mennesker: Ikke si til frisøren at "jeg hade egentlig tenkt til å fjerne alt, men kom på at jeg så ut som en idiot med skinna hode, så nå er jeg litt usikker", for deretter å holde kjeft og ta av deg brillene. Hvis du mot formodning skulle gjøre dette, vil du nemlig bli seende ut som dette:
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.