Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Das ist gut. Meine Pläne für Weltherrschaft gehen glatt. Zunächst oben: penguines erhalten umbenannt "Herr-bastard"...davram bashere wrote:
Lotta: Din hyping har hatt innvirknig på meg. Sitter nå å venter på at biblioteket mitt skal få sent tLoLL til fjernlån.
Fra spøk til alvor: kjekt å høre, DB. Ikke bare har du ei god bok på veien, men oppfølgeren er like rundt hjørnet, så dette er nesten den beste tiden å starte å lese tLoLL.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
*Ringer til min norsk - tysk ordbok (også kalt pappa)*
Det er bra. Min plan for verdensherredømme går glatt. noe med åpne (?): Pingviner "Herr-bastard"
Nei her tror jeg at jeg trenger litt hjelp gitt. Hvorfor kan ikke folk skrive på norsk (eller til nød, engelsk)
?
Det er bra. Min plan for verdensherredømme går glatt. noe med åpne (?): Pingviner "Herr-bastard"
Nei her tror jeg at jeg trenger litt hjelp gitt. Hvorfor kan ikke folk skrive på norsk (eller til nød, engelsk)
Last edited by davram bashere on Wed Jun 13, 2007 16:15, edited 1 time in total.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Det er planer i flertall, og oben betyr over. Om det skulle være noen hjelp betyr zunächst noe som ligner først og fremst, erhalten noe sånnt som å få, og umbennant betyr omtrent omdøpe. Og om du skulle være stolt over å ha oversatt "herr-bastard", burde du svelge den stoltheten. Tyskere har sitt eget ord for bastard.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
"Min plan for verdensherredømme går glatt. Neste punkt på planen: å få omdøpt pingviner til "Gentleman Bastards"."
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Siri Sedai
- Den Eldste

Halveis i Gardens of the moon. Begynner å hjelpe..eh... litt...Hva er Moon Spawn egentlig? Eller vil jeg få en forklaring på det og senere?
Sommeren er (også) høylesetid! Stranda.. ja. Eneste som kan få meg til å forbli der lenger enn det tar med den nedkjølende dukkerten, er noe greit å lese. Gubber på 50 er sjelden sååå nydelige.
Ellers har jeg ei gynge på terrassen, som er favorittstedet mitt. Med masse store puter. Fungerer som lesekrok, hvis det ikke blir for varmt eller myggen begynner å bli plagsom utover kvelden.
(Forresten, har fått verva en ny leser til Song of Ice and Fire. Voksen dame, foreleser på Høyskolen)
Sommeren er (også) høylesetid! Stranda.. ja. Eneste som kan få meg til å forbli der lenger enn det tar med den nedkjølende dukkerten, er noe greit å lese. Gubber på 50 er sjelden sååå nydelige.
Ellers har jeg ei gynge på terrassen, som er favorittstedet mitt. Med masse store puter. Fungerer som lesekrok, hvis det ikke blir for varmt eller myggen begynner å bli plagsom utover kvelden.
(Forresten, har fått verva en ny leser til Song of Ice and Fire. Voksen dame, foreleser på Høyskolen)
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

"Moon Spawn" er Anomander Rakes flygende festning! Det er en god historie man kunne fortelle om den, men jeg tror vi sparer den til en senere anledning 
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!