Musikk

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

torrentz.com linkler til alle torrentsider som har filen du søker på. ;)
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Dårlige forslag :)

Er på jakt etter noen som er medlem på noen av torrentsidene dedikert til musikk som kan invitere meg :) Feks Stmusic, waffles, what.cd etc
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Ahhhh. :P

Joda, private trackere er vel det beste på speed, men er nok en stund siden jeg holdt meg på slike steder. Synes Bear*Share*Pro funker som banken. Bruker ca. 10-15 sek på 4MB sang ved gjennomsnittlig hastighet.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Er ofte på jakt etter hele album, litt vanskelig å finne det på bearshare om jeg ikke husker feil.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Må nok lete opp hver sang jah, for .rar filer ville jeg aldri stolt på, og dersom man hører på litt ukjente band kan man bare glemme det, finner aldri det man skal ha da. Men er mye raskere på enkeltsanger, eller såkalte hits. :D
Men finn aldri på å bruke Free versjonen, det er å be om trøbbel med virus og dårlige hastigheter.
- Davram Bashere
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Slo meg til ro med demonoid så langt, til jeg får tak i invitasjon til noe bedre. Er sånn passe bra på musikk.
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Chriz wrote:Heihei folkens! Da har det gått noen dager siden Metallica slapp sin niende plate: Death Magnetic. Jeg har den og synes den er kjempebra! Man kan ikke forvente at de kommer helt tilbake til 80-tallet heller og det er bedre enn St. Anger så jeg er fornøyd! 8)
Høydepunktet er The Day That Never Comes, i tillegg til mange andre, men kan jo ikke nevne hele plata :P
Andre som har kjøpt plata/har musikken? Synspunkter, meninger?
Jeg har hørt endel på den, men har oppdaget at jeg har beveget meg litt vekk fra å være Metallica-fan. Det er litt leit, ettersom det var de som fikk meg til å åpne ørene for god musikk. Nå går det mest i symphonic og power metal. Jeg liker Unforgiven III best på Death Magnetic, men det var generelt godt å høre Hetfields stemme igjen :D Enig i at den er bedre enn St. Anger, men syns ikke den har en sang som er bedre enn The Unnamed Feeling.
. . .
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Så flott at du er Metallica-fan da :D Synd at du har beveget deg bort, men Power Metal er en bra sjanger jeg hører mye på selv!
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Hvilke band hører du på innen power? Selv hører jeg mye på Sonata Arctica, Nightwish, Kamelot, Epica (strengt tatt symphonic) og Avantasia. Jeg har dessverre aldri vært noe begeistred for Maiden, tross i at de er mestre innen sjangeren.
. . .
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Jeg anser ikke Maiden som power metal, men hører på de ja :) Ellers går det mye i Sonata Arctica. Hører og på Avantasia, litt Kamelot, litt Thunderstone, mens Nightwish hørte jeg mer på før.
- Mat
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Dere må seriøst se til å forkaste den typen baby-metall. Det er bare å pense seg inn på brutalisert metall som death, black, viking, deathcore...
Alt annet blir bare fjas og sprøyt.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Siri Sedai
Den Eldste
Den Eldste

Post by Siri Sedai »

...Avantasia...har jeg ikke hørt?? Hva kan jeg sammeligne det med?

Moi...på den lista di, høres det ut som du kanskje kan like Edenbridge. Hørt de?
Chriz
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Chriz »

Uenig med Akira :P

Avantasia kan sammenlignes med Sonata Arctica og Hammerfall.
- Mat
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Har høyrd på metall i eindel år no, men må ærleg innrømme att black/death metallen blir for ekstrem. Taklar growling som ein liten del av temaet, kan fakta vere litt artig samman med kvinneleg vokal, men klarer ikkje høyre på det gnålet gjennom ein heil/mange sangar.
Høyrer litt viking metall innimellom, men gjeng mykje i power, speed og aller mest i metall med kvinne vokal. Er noko fengande med gode tunge gitarriff og reine kvinnestemmer. :P
- Davram Bashere
Nynaeve Sedai
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Nynaeve Sedai »

Hva jeg hører på varierer, men for det meste innen for rock. Nå for tiden er det Metallica... håper å kunne komme meg på konserten neste år :)
''Jeg tenker ikke for mye,
for da blir jeg helt satt ut''
- Pamela Anderson
Post Reply