Konserttråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Roskilde 07
Noen her som skal på Roskilde i år? Evt.noen som har sett "muse" live?
Pain is just weakness leaving the body
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Er vel ikke helt rett plassering dette, men.
I kveld går Filmfest Bodø av stabelen for tredje år på rad. Alle tiendeklassinger I Bodø kommune har laget kortfilmer og et utvalg av disse vises i Bodø Spektrum i kveld. Per Sundnes er konfransieer og Morten Abel kommer for å kåre en vinner i konkuransen om å lage en musikkfilm til Swim Like A Fish. Er du i Bodø bør du vurdere å stikke innom.
I kveld går Filmfest Bodø av stabelen for tredje år på rad. Alle tiendeklassinger I Bodø kommune har laget kortfilmer og et utvalg av disse vises i Bodø Spektrum i kveld. Per Sundnes er konfransieer og Morten Abel kommer for å kåre en vinner i konkuransen om å lage en musikkfilm til Swim Like A Fish. Er du i Bodø bør du vurdere å stikke innom.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Til alle som bor i Oslo eller i nærheten. På lørdag 2. juni blir det musikkfest Oslo. Band, grupper og artister fra alle sjangre spiller på 30 scener spredd rundt i byen. For mer info om tid, sted og program se linken:
http://www.musikkfest.no/schedule/venue/1
http://www.musikkfest.no/schedule/venue/1
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Dagen i går ble for mitt vedkommende en meget bra dag. Masse fet musikk, traff bekjente, og hadde det jævlig hyggelig rett og slett. Var i Middelalderparken på konserten der. De som spilte var:
13.00 Bulk
14.00 Whip
15.00 Unspoken
16.00 Ansur
17.00 Breed
18.00 Paradigma
19.00 Insense
20.00 Koldbrann
21.00 Manngard
22.00 Lobotomized
Så da fikk jeg litt mer input fra metallscenen, positiv i så måte. Unspoken og Breed var etter min mening det beste.
13.00 Bulk
14.00 Whip
15.00 Unspoken
16.00 Ansur
17.00 Breed
18.00 Paradigma
19.00 Insense
20.00 Koldbrann
21.00 Manngard
22.00 Lobotomized
Så da fikk jeg litt mer input fra metallscenen, positiv i så måte. Unspoken og Breed var etter min mening det beste.
Last edited by Akira on Mon Jun 04, 2007 16:46, edited 1 time in total.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Har vært på mange konserter i år, blant annet Bob Dylan, Sondre Lerche og Åge Aleksandersen, og nå i sommer skal jeg på Roskilde med en vennegjeng. The Who, Red Hot Chili Peppers, Muse, Arctic Monkeys, Bigbang, The Flaming Lips og The Killers er bare noen av høydepunktene. Håper også at jeg får med meg flere av de japanske bidragene i år.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Skal til Hove... MCR, Me first and the gimme gimmes, Arcade Fire, Billy Talent, Bright Eyes, Flying Crap, Interpol, Kaiser Chiefs, Klaxons, Modest Mouse, Queens of the Stone Age, The Hold Steady, The Horrors, The Killers, TV on the Radio.
Dæng dette blir en del, vi har ikke satt opp en liste over hvem vi skal se, men håper å få med oss de fleste nevnte
Dæng dette blir en del, vi har ikke satt opp en liste over hvem vi skal se, men håper å få med oss de fleste nevnte
Manbearpig
-
Siri Sedai
- Den Eldste

De har funnet ny vokalist. Anette fra sverige.Lieungh wrote:Nightwish? Er Tarja tilbake? Eller har de funnet en ny vokalist? Eller spiller de instrumentalt?
*forvirra*
Litt dumt å kommentere ut i fra noen korte klipp, men.....nei venter til jeg har hørt hele cd'en (september)
På Nightwish.com kan du høre klipp fra 4 sanger.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Var på Kvinesdal Rockfestival i går. Kamelot slo til igjen og gjorde en glimrende konsert. TNT spillte etterpå, enten var det kjedelig eler var det bare de "hoppet etter Wirkola". På slutten et dansk band, Disneyland After Dark. noe likt TNT i stil - falsettskrikerock. hørte to tre låter, men på grunn av forsinkelser var klokka allerede tre på natta da, og jeg hadde to timer å kjøre kjem, så jeg gikk.
Men håper den festivalen får utvikle seg, da den har en hardere vri enn de andre. Det var ikke så alt for mye folk der, det var synd. Her kan vi få et norsk Wacken! Til og med søla etter regnværet var i god Wacken stil.
Men håper den festivalen får utvikle seg, da den har en hardere vri enn de andre. Det var ikke så alt for mye folk der, det var synd. Her kan vi få et norsk Wacken! Til og med søla etter regnværet var i god Wacken stil.
-
Siri Sedai
- Den Eldste