Hehe, for din skyld skal jeg prøve å karre meg på en gang i blant, Ceres.
God karakter, Lee, med unntak av denne ørlille detaljen: "Hun er nøytral i krigen, liker hun selv å tro. Dette har hun etter Aielene."
Jeg fikk inntrykk av at du med "krigen" refererer til krigen mellom Lyset og Skyggen. Hvis det stemmer, er denne påstanden feil. Aielene ser på ingen måte på seg selv som "nøytrale" ("With the Shadow, there can be no cease fire") - de er noen av Skyggens hardeste fiender. For videre referanse, sjekk signaturen min, som er et aielsk ordtak...
Håper jeg ikke skremmer deg vekk med dette, for det var ellers en veldig god karakter.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
terje wrote:Hehe, for din skyld skal jeg prøve å karre meg på en gang i blant, Ceres.
God karakter, Lee, med unntak av denne ørlille detaljen: "Hun er nøytral i krigen, liker hun selv å tro. Dette har hun etter Aielene."
Jeg fikk inntrykk av at du med "krigen" refererer til krigen mellom Lyset og Skyggen. Hvis det stemmer, er denne påstanden feil. Aielene ser på ingen måte på seg selv som "nøytrale" ("With the Shadow, there can be no cease fire") - de er noen av Skyggens hardeste fiender. For videre referanse, sjekk signaturen min, som er et aielsk ordtak...
Håper jeg ikke skremmer deg vekk med dette, for det var ellers en veldig god karakter.
Du har på ingen måte skremt meg. TY for kommentaren. Det bare falt meg inn egentlig. (Har kommet til bok fire... eh... og en halv) Stor feil. Skal rette den.
MVH MEG!
P.S.
Uh, det er slik at aielene overlater de som kan lede kraften til seg selv (For å lære det vettu). Mener å ha lest det et sted, eller er det viskvinnene som lærer dem opp?
Bare for å være på den sikre siden...
Hvem i svarte sin ide var det å bare legge sju segl på Shai'tan. Hadde det vert fem hundre hadde vi hatt litt bedre tid på oss!
Hey, dette blir for spennende Lee, men for guds skyld bare fortsett
En veldig god start på historien din syns jeg, og gleder meg til å lese fortsettelsen, for vi trenger så mange som mulig både til RPG'en og forumet. Velkommen.
Tusen takk.... alltid hyggelig å bli godt mottatt.... se etter fortsettelser...
(Jeg skriver innleggene over tid serru... tal litt tid mellom hver gang.)
Hvem i svarte sin ide var det å bare legge sju segl på Shai'tan. Hadde det vert fem hundre hadde vi hatt litt bedre tid på oss!
Hadde tenkt til å skrive noe i kveld, men siden du tok oss i en litt annen retning enn jeg hadde planlagt, så må jeg bruke noen timer på å hente meg inn og komme på en måte å forklare Tharjs oppførsel - han er nemlig ingen langsint type, ser du. I allefall ikke i forhold til mennesker som ikke har gjort noe galt.
Men det er sånt som er utfordrende med dette, og det er jo ikke sånn at jeg har noe bedre å finne på i natt. I morra skal jeg ingenting annet enn å sitte på bussen i 4-5 timer, så sove kan jeg gjøre da.
Som det snart vil komme fram har jeg planlagt en ganske bra liten unnskyldning som tillater meg å være borte i en måned, uten at det går utover fortellinga, og som stiller Vladra fritt.
Hmmm. Tror forresten jeg vet hva jeg skal skrive...
Posten kommer om et par-tre timer!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
jeg er ny her men har fremdeles lyst til å skrive en karakter
jeg har ikke fått så mye med meg men er det slik at du først skriver om karakteren og så historien?
et spørsmål til er det farlig viss jeg har mye skrivefeil?
karakter før historie, bruk malen vi andre har brukt. =)
skrivefeilene vil vi eventuelt påpeke, sånn at du kan rette dem opp, admins er ikke noe glad i sånt *mumlemumle* men ingen kommer til å spidde deg for det for å si det sånn
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Velkommen hit! Det er bare å delta i rollespillet, men vi setter som sagt litt pris på om det er korrekt rettskrivning med tanke på lesbarheten. Det er ikke vanskeligere enn å ta en stavekontroll i Word.
Når det er sagt, så hender det at vi skriver litt feil vi og, så jeg ville ikke vært så bekymret for en skrivefeil