Page 9 of 11

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:11
by Ashaman
11 nå! En til så har vi rekord!

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:12
by Stine
det er aldri stille når jeg er her. ;)

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:13
by Ashaman
hydronses er på og!
Velkommen tilbake til deg og!
Rene gjennforeninga i dag!

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:17
by Stine
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 12 den Søn Mar 12, 2006 22:15
:o

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:18
by Terje
:D:D:D:D:D:D



Image

EDIT: Formatet er føkka. Aner ikke hva som skjedde...

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:19
by Ashaman
Nå har vi vært 15!

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:19
by Ceres
Og nå! Femten... wee... !

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:26
by Torbjørn
Men diverre svært få innlegg...

OT:
Denne er veldig kjekk for Winamp Terje.

Posted: Sun Mar 12, 2006 23:52
by Akira
H****** F***!, måtte S**** brenn*! jeg var ikke på da. Dårlig gjort!

Posted: Mon Mar 13, 2006 6:33
by Kjetil
Da lA jeg og sov gitt, tenke seg til. Hvor er alle sammen 0630? Da er det bare jeg som er aktiv ja.

Posted: Tue Mar 14, 2006 15:24
by Ayreon
Faen også. Jeg er nesten alltid alene når jeg er her. :x

Posted: Wed Mar 15, 2006 12:17
by Faile
Terje wrote:Jaja, det er bare Faile. Henne bør vi kunne klare oss uten ei lita stund, eller hva gutter? :lol:
veit ikke om jeg likte den tonen der kjære.... :wink:

nå er jeg imidlertidig tilbake for fullt! no way om stine får stige opp og stjele tittelen min :P *spam* off...

fokus på blåbæra! alle bikkjer under dekk!

Posted: Wed Mar 15, 2006 13:09
by Ceres
Jeg har savnet deg Faile! Siden du har vært borte har jeg innledet det jeg tror er en liten feide med kjetil. :lol:

Posted: Wed Mar 15, 2006 14:55
by Akira
Enhver som innleder en feide med Ceres innleder en feide med meg som hennes Vokter. Vokt dere. :lol:

Posted: Wed Mar 15, 2006 15:19
by Kjetil
Har du? Så gøy, hvordan ligger du ann? :)

Og Akira skremmer meg ikke så veldig igrunn.