Page 9 of 11
Posted: Sun Mar 12, 2006 22:11
by Ashaman
11 nå! En til så har vi rekord!
Posted: Sun Mar 12, 2006 22:12
by Stine
det er aldri stille når jeg er her.

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:13
by Ashaman
hydronses er på og!
Velkommen tilbake til deg og!
Rene gjennforeninga i dag!
Posted: Sun Mar 12, 2006 22:17
by Stine
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 12 den Søn Mar 12, 2006 22:15

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:18
by Terje

:D:D:D:D:D
EDIT: Formatet er føkka. Aner ikke hva som skjedde...
Posted: Sun Mar 12, 2006 22:19
by Ashaman
Nå har vi vært 15!
Posted: Sun Mar 12, 2006 22:19
by Ceres
Og nå! Femten... wee... !
Posted: Sun Mar 12, 2006 22:26
by Torbjørn
Men diverre svært få innlegg...
OT:
Denne er veldig kjekk for Winamp Terje.
Posted: Sun Mar 12, 2006 23:52
by Akira
H****** F***!, måtte S**** brenn*! jeg var ikke på da. Dårlig gjort!
Posted: Mon Mar 13, 2006 6:33
by Kjetil
Da lA jeg og sov gitt, tenke seg til. Hvor er alle sammen 0630? Da er det bare jeg som er aktiv ja.
Posted: Tue Mar 14, 2006 15:24
by Ayreon
Faen også. Jeg er nesten alltid alene når jeg er her.

Posted: Wed Mar 15, 2006 12:17
by Faile
Terje wrote:Jaja, det er bare Faile. Henne bør vi kunne klare oss uten ei lita stund, eller hva gutter?

veit ikke om jeg likte den tonen der kjære....
nå er jeg imidlertidig tilbake for fullt! no way om stine får stige opp og stjele tittelen min

*spam* off...
fokus på blåbæra! alle bikkjer under dekk!
Posted: Wed Mar 15, 2006 13:09
by Ceres
Jeg har savnet deg Faile! Siden du har vært borte har jeg innledet det jeg tror er en liten feide med kjetil.

Posted: Wed Mar 15, 2006 14:55
by Akira
Enhver som innleder en feide med Ceres innleder en feide med meg som hennes Vokter. Vokt dere.

Posted: Wed Mar 15, 2006 15:19
by Kjetil
Har du? Så gøy, hvordan ligger du ann?
Og Akira skremmer meg ikke så veldig igrunn.