Page 10 of 14

Posted: Wed Feb 08, 2006 19:30
by Faile
har aldri sett constantine, men har hørt den, på et vis :P lå og halvsov til den på flyet på vei hjem fra usa i sommer, men har som sagt ikke sett den... kan ikke uttale meg. men ettersom jeg sovna, kan den jo ikke ha vært så altfor spennende.

Posted: Wed Feb 08, 2006 19:49
by Ceres
Jeg sovna under visning av Blair Witch Procject...

Posted: Wed Feb 08, 2006 19:53
by Eivind
Ceres wrote:Jeg sovna under visning av Blair Witch Procject...
Virkelig? Når så du den? Jeg så den på en bursdag når jeg var en 12-år, med lerret og prosjektor. Syns det var uhorvelig spennende, og vi lurte fælt på om det var sant det som hadde skjedd.

Posted: Wed Feb 08, 2006 19:56
by Ceres
Skal vi se... Så den på en jentekveld en gang. Dersom du var tolv var vel jeg sikkert rundt fjorten, bare la meg regne litt på det...

Jeg gikk i hvert fall på ungdomsskolen, men litt usikker på om jeg gikk åttende, niende eller tiende.

Sovna gjorde jeg i hvert fall.

Posted: Wed Feb 08, 2006 20:23
by Faile
noen som har sett oppfølgeren? små ekkel, men ingenting å juble over. bla er det ei gotherjente der som bare er helt klisje...

Posted: Wed Feb 08, 2006 20:29
by Eivind
Nei, jeg kan ikke tro at en oppfølger til BWP kan bli no bra.

Posted: Wed Feb 08, 2006 20:32
by Faile
den handler om en gjeng som liksom har sett filmen på kino, og drar på en tur til stedet filmen stammer fra... og selvsagt dør de i hopetall, og de blir forheksa og det ene med det andre. er ikke en film dere trenger å se for å si det sånn...

Posted: Wed Feb 08, 2006 20:50
by Akira
Typisk dårlig amerikansk klisjeoppfølger. Typisk at gotherjenta er klisje til tusen. Typisk.

Posted: Wed Feb 08, 2006 21:52
by Terje
Jeg har sett flere oppfølgere til BWP - men ingen av dem var offisielle, for å si det sånn. :P

En haug av folk jeg kjente tok med seg kamera og telt, dro på fjellet, og sprang rundt i mørket, halvt i ørska av søvnmangel og hjemmebrent, mens et par som hadde kledd seg ut sprang etter. Masse pesing og shots av bakke som beveger seg fort forbi, med andre ord. :P


Har dog aldri sett originalen.

Posted: Wed Feb 08, 2006 21:53
by Faile
denna het BWP 2 da, så jeg tror den er offesiell :wink:

Posted: Wed Jun 14, 2006 21:59
by Moghedien
1. Monsters Inc. (Jeg kan se den om og om og om igjen uten å bli lei..)
2. Gladiatoren
3. Hair
4. Pirates Of the Carribean
5. Ringenes Herre triologien (Alle på en plass selvom Atter en konge er best!)
6. Chocolate
7. Shrek 1 og 2
8. Anastacia
9. Harry Potter og ildbegeret (kun fordi jeg så denne filmen på premiere på Colosseum) og Harry Potter og de vises sten (Ikke spesielt bra skuespill, men dette er den eneste filmen som ikke har et cover med Carola inspirert vind i håret.. Uhrrg..)
10. Star Wars (Tar alle sammen på en plass! Etter Star Wars Maraton blir det sånn... :D )

Posted: Wed Jun 14, 2006 22:31
by stefan_hoy
Kan jo ta de som ligger på topp i min vote history på imdb.

10/10 på imdb:

1. The Lord of the Rings (triologien)
2. Gladiator
3. The Shawshank Redemption
4. The Matrix (eneren)

5. ...

Begynner å bli vanskelig å rangere.
Her er de beste (9/10 på imdb): Apocalypse Now, Braveheart, A Clockwork Orange, Donnie Darko, Festen, Fight Club, Forrest Gump, The Green Mile, Heat, Kill Bill: Vol. 1, The Lion King, Minority Report, Mystic River, Pulp Fiction, Raging Bull, Requiem for a Dream, Romeo + Juliet, Saving Private Ryan, Se7en, Sin City, The Straight Story, Taxi Driver, Titanic, Der Untergang, V for Vendetta

Posted: Thu Jun 15, 2006 15:41
by Faile
min favoritt film. hm. akkurat nå. helt klart "Who framed Roger Rabbit" elsker den filmen, bare elsker den! :D

til dere som ikke har sett den, dere har gått glipp av noe stort!

Posted: Sat Jun 17, 2006 10:56
by Shallis
1. King Kong
2. A knights tale
3. Ringenes Herre (De får dele siden de er best etter hverandre)
4. Moulin Rouge
5. Grease
6. Dirty Dancing
7. Miss Undercover
8. Harry Potter
9. X-men 1
10. X-men 2

Posted: Sat Jun 17, 2006 13:15
by Kjetil
Jøss, for en samling av middelmådige og dårlige filmer.

Tror ikke jeg klarer å rangere filmene, men kan sette opp 10 jeg liker veldig godt.
Se7en, fight club, the unusual suspects, american beaty, the shawshank redemtion, the emperors new groove, the matrix, sleepers, pulp fiction og forest gump.

Sikkert glemt mange.