Lothair Mantelar wrote:
Hva synes du om Detective Comics for tida? Forfatteren og artisten er to av mine favoritter (Greg Rucka og JH Williams III).
Slett ikkje verst! Teikningane har ein tendens til å vere litt for artsy for meg (eg liker Jim Lee-style tydelige teikningar med klare kontrastar etc), men dei er absolutt gode, og frå forfattarsida er det bunnsolid.
Ellers er du jo ikke akkurat "milevis" etter på "Planetary"; bare en liten tpb igjen! Hardcoveren er allerede utgitt, så tpb'en blir vel å finne i løpet av høsthalvåret en gang. I'll tell ya
Leste meg opp denne veka, faktisk, endte med #27 (som er siste, sant?) i går. Så når TPBen kjem blir det finfin gjenlesing.
The Ultimates har vært horribelt siden Millar og Hitch slutta. Millar er tilbake nå med sin lille re-boot etter at Loeb ødela Ultimates fullstendig, men så langt har ikke han greid å gjøre boka noe bedre. Veldig ondsinnete og surmagete historier.
Reboot - vent, du meinar berre premissmessig, sant? Han har ikkje faktisk fjerna eksisterande kontinuitet eller noko? (Kva er det Loeb har gjort som har øydelagt sånn, forresten?!)
Har du noengang hatt et forhold til mediet?
Loki wrote:Ruller litt forsiktig oppover lista med augo. Eh. I'd say so.
Let no oppurtunity for snark be wasted!

This is our creed.
Hvem ville vunnet i en kamp mellom Captain America og Batman?
The Bat. Dude. Vanlegvis ville eg lagt til "dersom han fekk eit minutt eller to til på førebu seg fyrst", men det er Cap me snakkar om her. All mogeleg respekt til karen, men det einaste han kan som Batman ikkje kan er å benkpresse tyngre ting og kle seg tåpeleg. EIN eksploderande batarang med sovegass.
Folk som gjør narr av Captain America har ikke lest Brubakers fantastiske serie, og han er langt fra en vits.
Klar over at du sa "folk", men så det er klart: eg gjer ikkje narr av Captain America. Namnet hans og kostymet hans, sure, men karakteren er overraskande solid i alle seriar eg har lese der han dukkar opp. (Hovudsakleg Ultimate-versjonen samt hans opptredenar i Civil War. Så mitt inntrykk av han er Millar-biased)
Mannen er jo det nærmeste Marvel har "Superman", bare at Cap. A er en mye mer interessant karakter fordi han ikke er uovervinnelig i teorien, men han taper også veldig sjeldent i kamper man-o-hulko.
Joda. Og Brubaker sitt run er på "ein vakker dag"-lista mi, den.
Når dette er sagt, så hadde jeg vel også satt pengene på Batman i Bruce Wayne-format. Dick Grayson hadde fått problemer.
Agreed.
Lothair Mantelar wrote:
Jeg har håpet at Disneys innkjøp av Marvel skulle føre til at Don Rosa og Carl Barks bladene ble utgitt i noen flotte samleutgaver, men det sånn å forstå at disse eksistere allerede?
Barks sine gjer, i praktserien "Carl Barks Library", men usikker på om Rosa gjer. Vel, han gjer på norsk, så klart, i Hall of Fame, men eg meinar på originalspråket. Der er samleutgåvene av "Life and Times of $crooge McDuck" og dennes ekstrahistorier, men trur ikkje det er nokon engelsk oppsamling av heile hans Disneykarriære som sådan.
Hmm, ok. Onkel Skrue var uansett alltid mer interessant enn Donald Duck. Fantonald, derimot, var barndomsfavoritten

Vel, brorparten av Rosa sine historiar er om Skrue. Barks er litt meir fifty-fifty. Fantonald er italiensk, så han har ikkje nokon av dei tatt i.
Lothair Mantelar wrote:
Av de seriene du nevner, Asphy, så har jeg bare lest "The Long Halloween", og den var bra nok, den. Selve historien var vel intet mesterverk sammenlinga med mye annet, men Tim Sale sine illustrasjoner var intet mindre enn nydelige. Mannen er vel en moderne legende innen mediumet. Jeph Loeb har vel dessverre fått et dårlig rykte på seg de siste åra; Ultimates 3 var en nær-katastrofe av ei bok, og Ultimatum likeså.
Sukk. Loeb, Loeb. Men same kva du seier, og same kva erfaring tilseier (og den tilseier at du har rett, din slemming); U3 og Ultimatum SKAL eg kjøpe.
Then you'll continue to perpetuate his spell as a big-seller, 'causing DC to finally buy him back to DC...
... okay, that doesn't sound too bad. Please buy everything Loeb writes!
Marvelfrik!
Personlig er min favorittserie om Batman ei bok kalt "Gotham Central", og det er vel strengt tatt mer en politiserie enn en Batman-serie, men det får så være. Frank Millers "Year One" var heller ikke så værst, men jeg liker den mest på grunn av Mazzuchellis illustrasjoner. Selve plottet er jo ganske tynt.
"Year One" er, som det meste eg har lese av Frank Miller, ganske oppskrytt i mine auge. "Sin City" er fantastisk, og eg er svak for "300", men når han forsøker skrive historiar i andre univers blir det enten relativt tamt ("Year One") eller berre meir Sin City med andre folk sine karakterer ("Dark Knight Strikes Back", den nylige abominationen med Batman og Robin, kva heitte den, All Stars?) Han burde halde seg til Sin City og heller lage nye volum der.
Year One er en fin introduksjon til Batman-universet, og er vel dessuten ganske så innflytelsesrik den dag i dag.
Einig i det fyrste, og det andre er jo ubestrideleg. Men som sjølvstendig historie... for meg har den mest meritt som ein prolog til "The Long Halloween".
The Dark Knight-filmen var jo i stor grad inspirert av Year One i følge Nolan, so there's that... Og selv om jeg kan være enig i at Miller har mista gefühlen med industrien i det siste, så er han fortsatt en av mine favoritt-forfattere gjennom tidene. Hans Daredevil er noe av det ypperste jeg har lest; helt på høyden med alt Alan Moore gjorde på den tiden, og kanskje enda mer innflytelsesrik enn selv Watchmen var. Bendis har jo sagt at Daredevil nr. 181 alle tegneserieskapere har prøvd å gjenskape, og ingen har vel helt klart det i min mening.
Aaah, gløymer alltid Daredevil-run'et hans. Må verkeleg få prioritert det ein dag. Kan du vere snill og sei kva TPBen(e?) in question heiter?
Asphyxiate wrote:
Glømte også å nevne InkaLill, den norske fantasytegneserieskaperen. Ridderne av Dor-serien ble i fjor og forifjor utgitt i to meget stilfulle bøker. Miranda har jeg ikke fått lest alt hittils utkommet ennå, men det jeg har lest er faktisk ganske bra.
Vil faktisk sei Miranda er BETRE enn Dor, eg, ettersom den er hakket mindre retta mot småborn. Framleis relativt tam til moderne fantasy å vere, men svært godt teikna og fortalt, og absolutt verdt dei absurde prisane som må til for å kunne utgi noko så smalt i Noreg.
Argh, jeg har dårlig samvittighet for å ikke ha lest noe av InkaLill. Så, Miranda er veien å gå?
"Ridderene av Dor" er veldig bra, men primært retta mot same aldersgruppe som ein Donaldpocket. "Miranda" er satt i same universet nokre årtusen seinare, og er ganske vaksnare i form, innhald og stil. Om du berre vil prøve ein, prøv Miranda. Og ver obs på at seriehovudpersonen fyrst blir hovudperson i bind 2... Bind 1 er litt meir barnevennleg.
Forresten, Dor er trass alt fullført, og eksisterar i to tjukke samlebind. Miranda er framleis pågåande, og har vel, kva, åtte tynne bind ute alt. Så... Dor gir deg ei ferdig historie. Så kanskje du føretrekk den likevel.
Finnes det noen gode Fantonald-samlinger? Jeg har bare noen pocket-utgaver, og de er sporløst-forsvunnet.
Alt det eg snakka om over var den vaksnare sci-fi-retta Fantonald-serien som gjekk i eit eige blad på slutten av nittitalet og byrjinga av dette tiåret. Den finst så vidt eg veit ikkje i samlingar, i alle fall ikkje på norsk eller engelsk. Men bruktbladbutikkar kan sikkert skaffe deg blader, om ikkje alle. Store deler av serien vart dessutan gjenopptrykt for nokre år sidan, rett nok i litt forkorta (sukk) utgåver for å spare sidetal og gjere forsøket på gjenutgiving finansielt forsvarleg. Så det burde gjere det lettare å finne bladene. Om du skulle ville leite, let me know, så skal eg få skaffa deg ei komplett tittelliste å sjekke etter.
Kva Fantonaldhistoriane du finn i Donaldpocketane angår så er det meir den vanlege barnevennlege Fantonaldversjonen som slåss mot Rikerud og Skrue og den slags. (Bladene eg snakka om brukar slike historiar som ein slags origin som av og til blir hinta til - t.d. gjennom at Fantonald allereie er Fantonald i fyrste bladet av serien, og at det er ein minihistorie for å forklare kvifor Petter Smart ikkje lengre forsyner han med våpen, etc) Trur ikkje det finst samlingar der heller, men på eit eller anna tidspunkt kan Egmont ha gitt ut ein eller annan spesialpocket med berre Fantonaldhistoriar utan at eg har fått det med meg. Sounds like something they would do.