E-book cover

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Hvilke cover liker du best (med "bilde" på vel å merke)

E-book coverne
8
80%
Bok coverne
2
20%

Total votes: 10

Asphyxiate
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Asphyxiate »

Teit når man allerede har kjøpt hele pokkers serien med de nåtidige forsidene. Men kanskje det kan lokke flere lesere enn Sweets' forsider?
Manbearpig
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

Regner med at det er det som er poenget, spesielt med tanke på hvor mange som klager over forsidene. Jeg tror ikke jeg har funnet en eneste en som liker Sweets forsider. Og så tjener jo Tor mer penger :P
Dagari
Trollok
Trollok

Post by Dagari »

Jeg er ganske sikker på at Tor ikke gjør det på grunn av pengene, men så klart tjener de mer penger på det, og det er jo ikke en dårlig ting. Som Asphyxiate så så kan det jo lokke nye lesere enklere.

Faktisk så liker jeg Sweet sine forsider selv (ikke alle da), på grunn av den nostalgiske følelsen jeg får av den første gangen jeg leste serier. Siden jeg var yngre så så jeg ikke så veldig på detaljene, men jeg kan jo forstå at de som var eldre da de leste den første gang, gjør det.

Spesielt bok 1, 3 og 8 liker jeg veldig godt forsidene på.
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

1, 3 og 8 er jo blant de mest akseptable :)
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Jeg liker og forsiden til bok 1. Tror kanskje det er av samme grunn som Dagari, men jeg synes helt klart det er den fineste.
lolzi
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Ny forside publisert:

Image
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Dagari
Trollok
Trollok

Post by Dagari »

håååå, så den på tor.com i går kveld. Liker veldig godt jeg, nesten ingenting og si noe på, ihvertfall når det kommer til grafisk og riktig følelse av tidshjulet. Første trodde jeg at elayne sto i midten, men ansiktet og skjolen og kniven sier at det må være aviendha. Hvis bare aviendha og elayne hadde byttet hårfarge hadde dette bildet vært perfekt!
Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Kjempefint :D Veldig stemning og spenning og alt :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Vakkert, rett og slett :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Hmmm, jeg er skeptisk. Men utrolig mye bedre enn alt Sweet noen gang har gjort...
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Foruten om LoC er dette min favoritt til nå.

Selvfølgelig er det pirk. Hårfargen til Elayne og Avi. Pluss at høyden deres er litt merkelig. Nyn skal være ca fem cm lavere enn Elayne, som skal være rundt 168 cm høy, altså ca normal høyde for damer i Norge hvis ikke jeg tar helt feil. Avi står litt i bakgrunnen, men burde virke høyere enn det hun gjør her. Hun er tross alt aiel, som er kjent for deres høyde. Også har hu botox i overleppa. Ikke pent. :P

Men ellers likte jeg denne forsia veldig. :D
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

Dette bildet er nydelig i seg selv. Men jeg klarer bare ikke å se Aviendha og Elayne som de er avbildet her. Som andre har sagt, hårfargene er helt feil, og det ødelegger en del for meg.

Men sånn utenom det er det jo greit :)
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Faile wrote:Avi står litt i bakgrunnen, men burde virke høyere enn det hun gjør her. Hun er tross alt aiel, som er kjent for deres høyde. Også har hu botox i overleppa. Ikke pent. :P
Botox i overleppa... Jeg kikka litt nærmere på Avi, og gjett hvem hun likner på??! Dorthe Skappel! Synes iallfall jeg... :lol:
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Ja, hun ligner faktisk litt... Men ja, de skulle ha bytta hårfarge, og høyden skulle vært justert. Og er ikke klærne til Avi også litt feil? Husker ikke om hun hadde blitt lærling hos de Vise ennå da, men hun burde vel enten ha cadin sor (ver det ikke det de vanlige krigerklærne heter?) eller brunt ullskjørt og bluse som lærling?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Mulig jeg tar litt feil igjen, men skulle ikke Avi vært en smule mer brun i huden? Slik som "de solbrune aielene"...
Post Reply