E-book cover
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Jeg er ganske sikker på at Tor ikke gjør det på grunn av pengene, men så klart tjener de mer penger på det, og det er jo ikke en dårlig ting. Som Asphyxiate så så kan det jo lokke nye lesere enklere.
Faktisk så liker jeg Sweet sine forsider selv (ikke alle da), på grunn av den nostalgiske følelsen jeg får av den første gangen jeg leste serier. Siden jeg var yngre så så jeg ikke så veldig på detaljene, men jeg kan jo forstå at de som var eldre da de leste den første gang, gjør det.
Spesielt bok 1, 3 og 8 liker jeg veldig godt forsidene på.
Faktisk så liker jeg Sweet sine forsider selv (ikke alle da), på grunn av den nostalgiske følelsen jeg får av den første gangen jeg leste serier. Siden jeg var yngre så så jeg ikke så veldig på detaljene, men jeg kan jo forstå at de som var eldre da de leste den første gang, gjør det.
Spesielt bok 1, 3 og 8 liker jeg veldig godt forsidene på.
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
håååå, så den på tor.com i går kveld. Liker veldig godt jeg, nesten ingenting og si noe på, ihvertfall når det kommer til grafisk og riktig følelse av tidshjulet. Første trodde jeg at elayne sto i midten, men ansiktet og skjolen og kniven sier at det må være aviendha. Hvis bare aviendha og elayne hadde byttet hårfarge hadde dette bildet vært perfekt!
Foruten om LoC er dette min favoritt til nå.
Selvfølgelig er det pirk. Hårfargen til Elayne og Avi. Pluss at høyden deres er litt merkelig. Nyn skal være ca fem cm lavere enn Elayne, som skal være rundt 168 cm høy, altså ca normal høyde for damer i Norge hvis ikke jeg tar helt feil. Avi står litt i bakgrunnen, men burde virke høyere enn det hun gjør her. Hun er tross alt aiel, som er kjent for deres høyde. Også har hu botox i overleppa. Ikke pent.
Men ellers likte jeg denne forsia veldig.
Selvfølgelig er det pirk. Hårfargen til Elayne og Avi. Pluss at høyden deres er litt merkelig. Nyn skal være ca fem cm lavere enn Elayne, som skal være rundt 168 cm høy, altså ca normal høyde for damer i Norge hvis ikke jeg tar helt feil. Avi står litt i bakgrunnen, men burde virke høyere enn det hun gjør her. Hun er tross alt aiel, som er kjent for deres høyde. Også har hu botox i overleppa. Ikke pent.
Men ellers likte jeg denne forsia veldig.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Botox i overleppa... Jeg kikka litt nærmere på Avi, og gjett hvem hun likner på??! Dorthe Skappel! Synes iallfall jeg...Faile wrote:Avi står litt i bakgrunnen, men burde virke høyere enn det hun gjør her. Hun er tross alt aiel, som er kjent for deres høyde. Også har hu botox i overleppa. Ikke pent.![]()
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Ja, hun ligner faktisk litt... Men ja, de skulle ha bytta hårfarge, og høyden skulle vært justert. Og er ikke klærne til Avi også litt feil? Husker ikke om hun hadde blitt lærling hos de Vise ennå da, men hun burde vel enten ha cadin sor (ver det ikke det de vanlige krigerklærne heter?) eller brunt ullskjørt og bluse som lærling?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.