Yndlingskarakter?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Er ikke medlem av fanklubben, men poster av og til på forumet deres (http://nynaeve.proboards2.com/). En av brødrene som lagde New Spring-tegneserien posta der med jevne mellomrom...Treveler wrote:Det er jo en egen Nynaeve fan club da så du er ikke alene!![]()
http://home.wanadoo.nl/nynaeve/nynaeve.html
Så. Favorittkarakter.
Loial har alltid vært en av favorittene mine, kanskje fordi han er veldig lik meg selv.
Ingtar var ganske uinteressant helt til Ingtar's Last Stand. Fra da av ble han en av favorittene.
Ellers er det mange kule Aieler, samt en del artige channelers. Det er egentlig for mange til å nevne alle.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Hurin, ja...
Håper han kommer tilbake snart, han var kul. Skal tro om ikke den derre kunsten hans kommer fra Kraften...?
Men, som det så ofte er sagt, det finnes mangt som er eldre enn evnen til å kanalisere Kraften (f.eks. Ulvebror-greia).
Håper han kommer tilbake snart, han var kul. Skal tro om ikke den derre kunsten hans kommer fra Kraften...?
Men, som det så ofte er sagt, det finnes mangt som er eldre enn evnen til å kanalisere Kraften (f.eks. Ulvebror-greia).
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
ja.. håper det blir nøsta oppi det, det med disse kreftene/evnene som ikke har noe med kraftn å gjøre, eks. min, hurin perrin... kanskje spesiellt det med Min's evner...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
JAAAAAAAA
JAAAAA. Hurin er jo perfekt. Han kunne lukte mord på mils avstand. Og etter det jeg har skjønt har Padin Fain gjort mer enn bare mord. Tror Hurin kunne ha lukta han fra Rift til Shayol Ghul. hehe. Det hadde vært gøy om Rand fikk vite at Hurin var i nærheten og bestemte seg (slik han bestemte seg for å rense Saidin) for å jage ned Padin Fain. Tror det kunne være nok til en avslutning i neste bok. Perrin vet det ikke, men tror Perrin ville ha drept han uten plunder hvis han visste at det er Padin Fains feil at hans familie er død. Det hadde bare vært veldig morsomt. Det jeg lurer på er når Matt får tak i hornet igjen. RJ har ikke nevnt det med et ord etter tGH.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

traff vist alle hjerter med hurrin
. han blir nok å bli brukt som en sniffer til å finne, noen som Padan Fain
. jeg mener nå at han skal få en litt større rolle enn det 
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,