Page 2 of 2
Posted: Thu Oct 06, 2005 17:45
by Stefan
ashaman17 wrote:Nei, d har jegh skjønnt, men jeg skjønner ikke hvorfor d er så forbaska mange steder som skal ha samme navn!!
Sannsynligvis fordi en gård i nærområde het/heter Frogner, og "bygda" har sprunget ut fra den...
Posted: Sat Oct 08, 2005 16:49
by Faile
hehe.. da lurer jeg på hvor "Bø" kommer fra

Posted: Sat Oct 08, 2005 19:11
by Ashaman
å, hvorfor d??? men d er vell ganske mange steder i norge som heter bø da!!
Posted: Sat Oct 08, 2005 20:08
by Faile
hehe.. mente om frogner kommer fra en gård, da lurer jeg på hva navnet "BØ" kommer fra...

(skjønner tegninga?)
Posted: Sat Oct 08, 2005 21:06
by Ashaman
ja, jeg skjønna tegninga!! men jeg ble ikke skramt!! hehe

Posted: Sun Oct 09, 2005 20:09
by Faile
Hadeland???? Gråtass!!!!!

(ligger ikke glassverket der???)
VELKOMMEN!!!! hehe

Posted: Sun Oct 09, 2005 21:08
by Terje
Hmmm.
Hadeland.. --> Glassverk... --> industri... -> arbeidere... --> klassebevissthet... --> kommunisme!
Eller...?

Posted: Sun Oct 09, 2005 22:15
by Ayreon
terje wrote:Hadeland.. --> Glassverk... --> industri... -> arbeidere... --> klassebevissthet... --> kommunisme!
Haha. Helt riktig

Posted: Mon Oct 10, 2005 8:50
by Faile
hadeland-> gråtas -> barn -> morro!!
morro???

Posted: Mon Oct 10, 2005 14:53
by Simen
Hm, tror jeg har familie på Hadeland.. gamlehjemmet da. :!:
Posted: Mon Oct 10, 2005 15:04
by Ayreon
På Marka?
Tror det er det eneste gamlehjemmet vi har. Er ikke sikker
Posted: Mon Oct 10, 2005 15:17
by Thomdril
Har faktisk familie på Hadeland jeg også. På Gran.. Var der mye i barndommen. Pluss en eks på Jaren

...
Posted: Mon Oct 10, 2005 16:37
by Simen
Ayreon wrote:På Marka?
Tror det er det eneste gamlehjemmet vi har. Er ikke sikker
Sikkert det da.