Page 2 of 2

Posted: Thu Oct 06, 2005 17:45
by Stefan
ashaman17 wrote:Nei, d har jegh skjønnt, men jeg skjønner ikke hvorfor d er så forbaska mange steder som skal ha samme navn!!
Sannsynligvis fordi en gård i nærområde het/heter Frogner, og "bygda" har sprunget ut fra den...

Posted: Sat Oct 08, 2005 16:49
by Faile
hehe.. da lurer jeg på hvor "Bø" kommer fra :P

Posted: Sat Oct 08, 2005 19:11
by Ashaman
å, hvorfor d??? men d er vell ganske mange steder i norge som heter bø da!!

Posted: Sat Oct 08, 2005 20:08
by Faile
hehe.. mente om frogner kommer fra en gård, da lurer jeg på hva navnet "BØ" kommer fra... :P (skjønner tegninga?)

Posted: Sat Oct 08, 2005 21:06
by Ashaman
ja, jeg skjønna tegninga!! men jeg ble ikke skramt!! hehe 8)

Posted: Sun Oct 09, 2005 20:09
by Faile
Hadeland???? Gråtass!!!!! :D (ligger ikke glassverket der???)

VELKOMMEN!!!! hehe :wink:

Posted: Sun Oct 09, 2005 21:08
by Terje
Hmmm.

Hadeland.. --> Glassverk... --> industri... -> arbeidere... --> klassebevissthet... --> kommunisme! :D


Eller...? :P

Posted: Sun Oct 09, 2005 22:15
by Ayreon
terje wrote:Hadeland.. --> Glassverk... --> industri... -> arbeidere... --> klassebevissthet... --> kommunisme! :D
Haha. Helt riktig :lol:

Posted: Mon Oct 10, 2005 8:50
by Faile
hadeland-> gråtas -> barn -> morro!!

morro??? :D :P

Posted: Mon Oct 10, 2005 14:53
by Simen
Hm, tror jeg har familie på Hadeland.. gamlehjemmet da. :!:

Posted: Mon Oct 10, 2005 15:04
by Ayreon
På Marka?
Tror det er det eneste gamlehjemmet vi har. Er ikke sikker

Posted: Mon Oct 10, 2005 15:17
by Thomdril
Har faktisk familie på Hadeland jeg også. På Gran.. Var der mye i barndommen. Pluss en eks på Jaren :oops: ...

Posted: Mon Oct 10, 2005 16:37
by Simen
Ayreon wrote:På Marka?
Tror det er det eneste gamlehjemmet vi har. Er ikke sikker
Sikkert det da.