Page 2 of 3
Posted: Tue Oct 11, 2005 18:49
by Simen
Det er den blå dotten som du styrer med musbevegelsene. Som du må holde innenfor det gule feltet.
Posted: Tue Oct 11, 2005 18:56
by Ayreon
Musa på dataen er litt gammel , så den henger seg opp hele tiden
*hater dataen min*
Posted: Tue Oct 11, 2005 20:29
by Eivind
Her burde du ha tidsfordriv for en stund fremover
http://deathball.net/notpron/
Posted: Wed Oct 12, 2005 11:59
by Gurthang
Jeg hater deg, Simen.
*dør*
Posted: Wed Oct 12, 2005 13:58
by Simen
Gurthang wrote:Jeg hater deg, Simen.
*dør*
Jeg hatet han som tipsa meg om det spillet og

Posted: Wed Oct 12, 2005 15:38
by Simen
Kom til level 6, noen lenger?
Posted: Fri Oct 14, 2005 16:28
by Terje
Posted: Sat Oct 15, 2005 22:01
by Ayreon
http://www.pokernm.no/
NM i poker! (spiller med lekepenger selvsagt)
Posted: Sat Oct 22, 2005 11:32
by Ashaman
Har nå kommet til level 4, men veit ikke åssen man skal logge på!!!
*noen tips?*
Posted: Sat Oct 22, 2005 11:45
by Ashaman
fant ut at man må bruke - og . men d funker ikke!!
Posted: Sat Oct 22, 2005 12:38
by Eivind
OK..
SOS ---...--- eller var det ...---... ?
Uansett, skjønner poenget?
Posted: Sat Oct 22, 2005 12:42
by Ashaman
jepp, skjønnte d, kom til neste level for en stund siden, skal fortsette nå!!!
Posted: Sat Oct 22, 2005 14:43
by Ashaman
Er nå på level 6!!
Har funnet en tallremse:
108 105 108 107
117 111 114 104
Og så har jeg skjønt at man må bruke ALT tasten til noe, men kanskje man kan dekode denne tallremsen??
*HJELP*
Posted: Sat Oct 22, 2005 18:23
by Ashaman
Kom til level 11 nå da!! men så slo datan seg av, og jeg hadde ikke skrevet ned passordene, så nå har jeg bare kommet til level 8 når jeg måtte begynne på nytt!!!!!
Posted: Sat Oct 22, 2005 19:25
by Ashaman
Kom til level 11 igjen!!
Har funnet ut at man må skrive ''screen11.jpg'' ett eller annet sted, men vet ikke hvor!! (siden siden er ''ahead of its time'' og siden derfor heter screen12.jpg) Tror at neste side da vil hete realscreen12.jpg!