Page 2 of 2

Posted: Sun Jul 24, 2005 16:19
by Taraisilwèn
Jeg prøvde også å lære tysk i åttende... Satt å så ut i luften gjennom det året og niende før jeg sluttet... Læreren var ikke spesielt god så nå hater jeg nesten tysk, å prøve å lære det iallfall.

Har tatt spansk på viderfgående, sterk 4 til jul. Har duttet av lasset etter det, henger ikke på slep etter en gang... Ble 2'er til sommeren (men synest selv en 3'er hadde vert mer passende). :oops:
Så engelske bøker er det eneste fremmedspråksbøkene(er det et ord?) jeg leser.