(Har forresten bundet ashaman som vokter jeg nå... rappet han fra onde faile. Sammen er vi langt sterkere enn en stakkarslig skyggeløper og hans aes sedai...! )
(Har forresten bundet ashaman som vokter jeg nå... rappet han fra onde faile. Sammen er vi langt sterkere enn en stakkarslig skyggeløper og hans aes sedai...! )
Men bør ikke Faile få tilbake sine kjære ashaman nå da? Eller er du litt egoist?
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Wolfbrother wrote:¤riste av latter¤ . Ceres er en egoist .
MOAHAHAHA!
Ahsie er min!
Neida, jeg har jo tross alt formet et bånd med Ashaman nå... Blitt kjent med han og slikt. Kan ikke bare passere bånd igjen, det vil sette dypt sår i min sjel! MEN: Jeg og Ashie har diskutert saken, og dersom Faile ønsker, så vil Ashie bånde henne (slik som Logain...)
Vel - enda har vi ikke noen grønne aes sedaier på dette forumet. Antar Faile har gått tilbake til sin kvite ajah. Hva het hun andre aes sedaien igjen? hun er i hvertfall blå...
Er d Stine du tenker på?? Sa ikke hun at hun skulle trene og ikke sitte på data da?? *skjønner seg ikke på kvinnfolk* Hvorfor ikke gjøre begge tingene!?!?!?! dere skryter av at dere kan gjøre flere ting på en gang!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere