Konserttråden
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg husker at jeg pleide å gjøre narr av Mew, men etter at jeg begynte å høre mer på indie, har jeg innsett hvor utrolig bra de egentlig er.Ceres wrote:Apropo konserter - Mew spiller på rockefeller denne helga, og jeg får dem ikke med meg fordi jeg har familiebesøk...
*snufs*
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Har vært på to konserter allerede jeg da: Within Temptation og Nightwish. Eller har jeg ikke noen andre planer framover, men tenke jeg skulle se å komme meg på noen unde UKA her i Trondheim.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
det store minuset med å bo i kongsberg; det eneste vi har her er diverse lokale halvflinke blacmetal band, og ingen band kommer hit.(bortsett fra Gåte da) *riste på hodet*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

UKA, ja, det var også noe...Damien Frost wrote:Har vært på to konserter allerede jeg da: Within Temptation og Nightwish. Eller har jeg ikke noen andre planer framover, men tenke jeg skulle se å komme meg på noen unde UKA her i Trondheim.
Eneste konserten jeg har kommet meg på i år, var en dobbeltkonsert med Ane Brun og The Tiny, under Bjørnsonfestivalen i sommer, og der var jeg mest fordi jeg "jobba" på festivalen. Men begge var skitbra (om enn ikke akurat det de forfylla bygdefolka til stede var ute etter
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Er jo ikke så rask på labben jeg heller da, så alt er jo utsolgt på UKA allerede tror jeg. Får se om en kan finne noe smått en kan finne på!terje wrote:UKA, ja, det var også noe...Damien Frost wrote:Har vært på to konserter allerede jeg da: Within Temptation og Nightwish. Eller har jeg ikke noen andre planer framover, men tenke jeg skulle se å komme meg på noen unde UKA her i Trondheim.
Eneste konserten jeg har kommet meg på i år, var en dobbeltkonsert med Ane Brun og The Tiny, under Bjørnsonfestivalen i sommer, og der var jeg mest fordi jeg "jobba" på festivalen. Men begge var skitbra (om enn ikke akurat det de forfylla bygdefolka til stede var ute etter), så alt i alt var det jo bra.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Damien Frost
- Sitter

Er nok mest de elendige greiene det ja. Alt bra ble vel revet vekk nokså kjapt! Litt dumt at jeg først begynte å se på ting jeg kunne tenkt meg på når det fleste allerede var utsolgt...terje wrote:Utsolgt?
Syntes da jeg så noen sitte å selge billetter på Gata på Dragvoll i dag...
Men det er sikkert bare de elendige greiene igjen.
Det er Kaizers-konsert på Folken i Stavanger i november! *hoppe opp og ned og trille rundtomkring*
Ti dager etter jeg blir 18! Perceft timing!
Men så skal Tom McRae spille fredagen før jeg blir 18 da, og det er jo rettogslett stygt gjort. Ikke at noen hadde blitt med meg, men...
Så det var noen som dissa blink-182, ikke gjør det! Vet de er en smule idioter, men de har finfin musikk fordetom
Ti dager etter jeg blir 18! Perceft timing!
Men så skal Tom McRae spille fredagen før jeg blir 18 da, og det er jo rettogslett stygt gjort. Ikke at noen hadde blitt med meg, men...
Så det var noen som dissa blink-182, ikke gjør det! Vet de er en smule idioter, men de har finfin musikk fordetom
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Kan ha vært meg. I såfall var det ikke dem jeg dissa, men musikken deres...sissi wrote:Så det var noen som dissa blink-182, ikke gjør det! Vet de er en smule idioter, men de har finfin musikk fordetom
Apropos konserter har jeg sett at Ane Brun skal spille i Trondheim i disse tider - håper det ikke har vært, for jeg har sykt lyst til å se henne en gang til...
Wooo, fant ut at det er neste fredag!
Håper jeg får med meg noen, for det er drygt å gå på konsert for seg selv...
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.