Konserttråden

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Apropo konserter - Mew spiller på rockefeller denne helga, og jeg får dem ikke med meg fordi jeg har familiebesøk...

*snufs*
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:Apropo konserter - Mew spiller på rockefeller denne helga, og jeg får dem ikke med meg fordi jeg har familiebesøk...

*snufs*
Jeg husker at jeg pleide å gjøre narr av Mew, men etter at jeg begynte å høre mer på indie, har jeg innsett hvor utrolig bra de egentlig er.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Det er egentlig ganske stemningsfull og flott. :)

Så også at RagaRockers hadde utsolgt... Har aldri fått med meg de på konsert enda. Hadde sikkert vært artig.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Ceres wrote:Det er egentlig ganske stemningsfull og flott. :)

Så også at RagaRockers hadde utsolgt... Har aldri fått med meg de på konsert enda. Hadde sikkert vært artig.
Ja, de er vel ikke verst live...
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Har vært på to konserter allerede jeg da: Within Temptation og Nightwish. Eller har jeg ikke noen andre planer framover, men tenke jeg skulle se å komme meg på noen unde UKA her i Trondheim.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

det store minuset med å bo i kongsberg; det eneste vi har her er diverse lokale halvflinke blacmetal band, og ingen band kommer hit.(bortsett fra Gåte da) *riste på hodet*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Damien Frost wrote:Har vært på to konserter allerede jeg da: Within Temptation og Nightwish. Eller har jeg ikke noen andre planer framover, men tenke jeg skulle se å komme meg på noen unde UKA her i Trondheim.
UKA, ja, det var også noe...

Eneste konserten jeg har kommet meg på i år, var en dobbeltkonsert med Ane Brun og The Tiny, under Bjørnsonfestivalen i sommer, og der var jeg mest fordi jeg "jobba" på festivalen. Men begge var skitbra (om enn ikke akurat det de forfylla bygdefolka til stede var ute etter :P), så alt i alt var det jo bra. :D
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

terje wrote:
Damien Frost wrote:Har vært på to konserter allerede jeg da: Within Temptation og Nightwish. Eller har jeg ikke noen andre planer framover, men tenke jeg skulle se å komme meg på noen unde UKA her i Trondheim.
UKA, ja, det var også noe...

Eneste konserten jeg har kommet meg på i år, var en dobbeltkonsert med Ane Brun og The Tiny, under Bjørnsonfestivalen i sommer, og der var jeg mest fordi jeg "jobba" på festivalen. Men begge var skitbra (om enn ikke akurat det de forfylla bygdefolka til stede var ute etter :P), så alt i alt var det jo bra. :D
Er jo ikke så rask på labben jeg heller da, så alt er jo utsolgt på UKA allerede tror jeg. Får se om en kan finne noe smått en kan finne på!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Utsolgt? :?
Syntes da jeg så noen sitte å selge billetter på Gata på Dragvoll i dag...
Men det er sikkert bare de elendige greiene igjen. :P
- Verg., Aen., 3.315.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

terje wrote:Utsolgt? :?
Syntes da jeg så noen sitte å selge billetter på Gata på Dragvoll i dag...
Men det er sikkert bare de elendige greiene igjen. :P
Er nok mest de elendige greiene det ja. Alt bra ble vel revet vekk nokså kjapt! Litt dumt at jeg først begynte å se på ting jeg kunne tenkt meg på når det fleste allerede var utsolgt...
sissi
Trollok
Trollok

Post by sissi »

Det er Kaizers-konsert på Folken i Stavanger i november! *hoppe opp og ned og trille rundtomkring*
Ti dager etter jeg blir 18! Perceft timing!

Men så skal Tom McRae spille fredagen før jeg blir 18 da, og det er jo rettogslett stygt gjort. Ikke at noen hadde blitt med meg, men... :(

Så det var noen som dissa blink-182, ikke gjør det! Vet de er en smule idioter, men de har finfin musikk fordetom :)
Ayreon
Asha’man
Asha’man

Post by Ayreon »

Misunner storebroren min utrolig mye, for han skal på Tower Of Power
konsert i Berlin. :x
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

sissi wrote:Så det var noen som dissa blink-182, ikke gjør det! Vet de er en smule idioter, men de har finfin musikk fordetom :)
Kan ha vært meg. I såfall var det ikke dem jeg dissa, men musikken deres... :wink:

Apropos konserter har jeg sett at Ane Brun skal spille i Trondheim i disse tider - håper det ikke har vært, for jeg har sykt lyst til å se henne en gang til...

Wooo, fant ut at det er neste fredag! :D
Håper jeg får med meg noen, for det er drygt å gå på konsert for seg selv... :?
- Verg., Aen., 3.315.
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Jeg var på Coldplay-konserten i Oslo Spektrum i går med Stefan og et par andre. :D Det var virkelig en kjempeopplevelse og verdt pengene..
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Ah... heldiggriser... hørte det hadde vært dødsbra!

(Sjekka for biletter jeg også for ei stund siden, men jeg var vel for sent ute, det var utsolgt... og så var de jo ikke akkurat billige heller da...)
Post Reply