Fjerninga av paprikaen er jo litt dum. Jeg peller både paprika og ananas (<--- sånn staves det, Ceres!
Big One Pepperoni
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Jeg holder meg som regel til Pizza Ristorante Capricosa (tre til fire ganger i uka
), men spiser av og til BOP når jeg er hjemme i helgene. Og den har tradisjonelt vært favoritten min, men dersom de har gjort sausen mildere, skal det bli morro å se hva det blir til.
Fjerninga av paprikaen er jo litt dum. Jeg peller både paprika og ananas (<--- sånn staves det, Ceres!
), og her aldri sett problemet med dem. Det er jo bare å bruke en gaffel, så er problemet borte.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
en god blanding av vann, sand, jord og blader...
foretrekker også søla en del fastere, da lager han nemlig ikke sølesuppe, men derimot byer(som er tusen ganger morsommere å leke med
)(og man slipper å nesten-spise det..*blæ*)
foretrekker også søla en del fastere, da lager han nemlig ikke sølesuppe, men derimot byer(som er tusen ganger morsommere å leke med
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

Har nok ikke smakt denne pizzan, men jeg skal avgi stemme når jeg har.
Men må da bare si at ananas på pizza er kjempegodt, men er selv ikke så glad i den paprikan. Kjøper vanlig grandis der jeg pirker den av jeg da.
Er ikke så veldig begeistret for løk heller, så den holder jeg meg også unna.
Og, ja, jeg vet jeg er kresen!
Men må da bare si at ananas på pizza er kjempegodt, men er selv ikke så glad i den paprikan. Kjøper vanlig grandis der jeg pirker den av jeg da.
Og, ja, jeg vet jeg er kresen!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
og jeg som trodde at gutter vokste av seg kresenheten sin med åra
men, dere er trolig ikke like ille som en på rugbyen. tviler på at han spiser noe annet enn loff med smør, ol. har aldri sett ham fortære noe sterkere. vi hadde vært i oslo, og skulle på peppes. gutten dro og kjøpte seg mat på meny isteden... *riste på hodet*
men, dere er trolig ikke like ille som en på rugbyen. tviler på at han spiser noe annet enn loff med smør, ol. har aldri sett ham fortære noe sterkere. vi hadde vært i oslo, og skulle på peppes. gutten dro og kjøpte seg mat på meny isteden... *riste på hodet*
-
Damien Frost
- Sitter

Kjøpe seg mat på Meny, da man er på Peppes?? Mulig...
Men jeg er ikke så kresen nå som jeg var før da.
Skulle sett meg som 10åring du. Men jeg spiser paprika og litt andre grønnsaker da, men er ikke så glad i den frossenpakrikaen.
Men jeg er ikke så kresen nå som jeg var før da.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Kan ikkje fordra frossenpizza, og når eg fyrst er i ein situasjon der eg må ete det er alt med pepperoni automatisk det eg velger bort. 
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Terje, da! Hadde forventet bedre av en som deg selv! Ikke like paprika eller ananas?
Vil gjerne ha begge deler jeg. Og gjerne litt løk. Og litt sopp. Og godt krydder! Namm...
På den ene slektningen til capricosa er det jalapeno!
(Men kjøttdeigen smaker så som så, så capricosaen er førstevalget.) Man kan ikke drive å pelle vekk grønnsaker! Det er jo de som gir all smaken jo!
Forresten så er det lite som er så godt som fersk ananas godt oppkuttet og gjerne blandet med litt kiwi, melon og muligens noen jordbær.... Mmm... gleder meg til sommeren igjen!
Forresten så er det lite som er så godt som fersk ananas godt oppkuttet og gjerne blandet med litt kiwi, melon og muligens noen jordbær.... Mmm... gleder meg til sommeren igjen!
Urban tilværelse
-
Ayreon
- Asha’man

Digger ananas, men er ikke så veldig glad i paprika. Husker at jeg syntes de fleste kjøpepizzaene var gode, men nå syntes jeg at Grandiosa(?) smaker plastikk. De fleste Italienske smaker guffent. (har ikke noe imot ordenlige italienske pizzaer) Big One er ikke så veldig god heller. Det er så mye deig.
Purken den er bare slem, vi skal tagge på dem med kulepenn!!
(jeg bare påpeker igjen: gutter ER kresne, noe så utrolig også! finnes det noen av den litt mindre feminine garde her som ikke er det??
begynner seriøst å lure... *le*)
Jeg for min del har heller ikke smakt denne nye, mye omtalte, pizzaen. Selv spiser jeg d meste som dukker opp på pizzaen
Men om jeg skulle velge ville jeg mye heller hat hjemmelagd pizza enn kjøpepizza.
Ananas er godt på pizza d da
og så har vi løk, sopp og paprika. Liker alt d nå, men før pleide jeg å pirke vekk paprikaen. Nå liker jeg d av en eller annen merkelig grunn...
Viss jeg skulle velge mellom kjøpepizzaer ville jeg nok ha valgt en grandiosa/big one pepperoni. Her i huset går d vel mest i hjemmelagd og grandiosa med løk og kjøttdeig.(og er enig i at kjøttdeigen på kjøpepizza er en litt spesiell kjøttdeig...
Men den går da ned
)
Men den gode gamle med skinke og paprika
: er jo noe for seg selv da 
Den minner meg om bursdager

Ananas er godt på pizza d da
Viss jeg skulle velge mellom kjøpepizzaer ville jeg nok ha valgt en grandiosa/big one pepperoni. Her i huset går d vel mest i hjemmelagd og grandiosa med løk og kjøttdeig.(og er enig i at kjøttdeigen på kjøpepizza er en litt spesiell kjøttdeig...
Men den gode gamle med skinke og paprika
Den minner meg om bursdager