Page 2 of 4

Posted: Tue Jan 10, 2006 0:05
by Terje
Jeg holder meg som regel til Pizza Ristorante Capricosa (tre til fire ganger i uka :lol: ), men spiser av og til BOP når jeg er hjemme i helgene. Og den har tradisjonelt vært favoritten min, men dersom de har gjort sausen mildere, skal det bli morro å se hva det blir til.

Fjerninga av paprikaen er jo litt dum. Jeg peller både paprika og ananas (<--- sånn staves det, Ceres! :lol: ), og her aldri sett problemet med dem. Det er jo bare å bruke en gaffel, så er problemet borte.

Posted: Tue Jan 10, 2006 0:07
by Faile
Terje wrote: Jeg peller både paprika og ananas
det samme gjør lillebroren min på fem Terje... :wink:

Posted: Tue Jan 10, 2006 0:09
by Terje
Konge! :D

Hils lillebroren din fra meg å si at jeg hyller hans gode smak! Du skal se at han blir en riktig liten gourmet! :D (Gourmeter er kresne, som alle vet. De som spiser hva det skal være, mangler vår følsomme gane. :lol:)

Posted: Tue Jan 10, 2006 0:17
by Faile
jaokei, får vel hilse da... :P
du har vel ikke tilfeldigvis en svakhet for sølesuppe(æsj!) også vel?

Posted: Tue Jan 10, 2006 1:13
by Terje
Hva er sølesuppe? Tynn gjørme? Hvis ja, er svaret nei. Jeg foretrekker gjørma mi tjukk og fin, sånn at jeg kan bygge ting av den. :P

Posted: Tue Jan 10, 2006 9:18
by Faile
en god blanding av vann, sand, jord og blader...

foretrekker også søla en del fastere, da lager han nemlig ikke sølesuppe, men derimot byer(som er tusen ganger morsommere å leke med :P )(og man slipper å nesten-spise det..*blæ*)

Posted: Tue Jan 10, 2006 11:21
by Damien Frost
Har nok ikke smakt denne pizzan, men jeg skal avgi stemme når jeg har.
Men må da bare si at ananas på pizza er kjempegodt, men er selv ikke så glad i den paprikan. Kjøper vanlig grandis der jeg pirker den av jeg da. :oops: Er ikke så veldig begeistret for løk heller, så den holder jeg meg også unna.

Og, ja, jeg vet jeg er kresen! :P

Posted: Tue Jan 10, 2006 11:30
by Faile
og jeg som trodde at gutter vokste av seg kresenheten sin med åra :roll:

men, dere er trolig ikke like ille som en på rugbyen. tviler på at han spiser noe annet enn loff med smør, ol. har aldri sett ham fortære noe sterkere. vi hadde vært i oslo, og skulle på peppes. gutten dro og kjøpte seg mat på meny isteden... *riste på hodet* :P

Posted: Tue Jan 10, 2006 11:32
by Damien Frost
Kjøpe seg mat på Meny, da man er på Peppes?? Mulig...

Men jeg er ikke så kresen nå som jeg var før da. :D Skulle sett meg som 10åring du. Men jeg spiser paprika og litt andre grønnsaker da, men er ikke så glad i den frossenpakrikaen.

Posted: Tue Jan 10, 2006 14:07
by Loki
Kan ikkje fordra frossenpizza, og når eg fyrst er i ein situasjon der eg må ete det er alt med pepperoni automatisk det eg velger bort. :P

Posted: Tue Jan 10, 2006 16:22
by Ceres
Terje, da! Hadde forventet bedre av en som deg selv! Ikke like paprika eller ananas? :shock: Vil gjerne ha begge deler jeg. Og gjerne litt løk. Og litt sopp. Og godt krydder! Namm... :D På den ene slektningen til capricosa er det jalapeno! :D (Men kjøttdeigen smaker så som så, så capricosaen er førstevalget.) Man kan ikke drive å pelle vekk grønnsaker! Det er jo de som gir all smaken jo!


Forresten så er det lite som er så godt som fersk ananas godt oppkuttet og gjerne blandet med litt kiwi, melon og muligens noen jordbær.... Mmm... gleder meg til sommeren igjen! :D

Posted: Tue Jan 10, 2006 16:25
by Kjetil
Kan tenke meg at stabburet merker salget går opp av all denne gratisreklamen.

Posted: Tue Jan 10, 2006 18:21
by Ayreon
Digger ananas, men er ikke så veldig glad i paprika. Husker at jeg syntes de fleste kjøpepizzaene var gode, men nå syntes jeg at Grandiosa(?) smaker plastikk. De fleste Italienske smaker guffent. (har ikke noe imot ordenlige italienske pizzaer) Big One er ikke så veldig god heller. Det er så mye deig.

Posted: Tue Jan 10, 2006 19:27
by Faile
(jeg bare påpeker igjen: gutter ER kresne, noe så utrolig også! finnes det noen av den litt mindre feminine garde her som ikke er det?? :? :P begynner seriøst å lure... *le*)

Posted: Tue Jan 10, 2006 21:16
by DucKfish
Jeg for min del har heller ikke smakt denne nye, mye omtalte, pizzaen. Selv spiser jeg d meste som dukker opp på pizzaen :P Men om jeg skulle velge ville jeg mye heller hat hjemmelagd pizza enn kjøpepizza.

Ananas er godt på pizza d da :D og så har vi løk, sopp og paprika. Liker alt d nå, men før pleide jeg å pirke vekk paprikaen. Nå liker jeg d av en eller annen merkelig grunn... :D :?

Viss jeg skulle velge mellom kjøpepizzaer ville jeg nok ha valgt en grandiosa/big one pepperoni. Her i huset går d vel mest i hjemmelagd og grandiosa med løk og kjøttdeig.(og er enig i at kjøttdeigen på kjøpepizza er en litt spesiell kjøttdeig... :? Men den går da ned :D )
Men den gode gamle med skinke og paprika :?: er jo noe for seg selv da :P
Den minner meg om bursdager :P :lol: