Fisk, torsk og annet med fæl konsistens 2

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Yaik! Det hørtes ut som nok en ting å føye til lista mi over ting jeg ikke under noen omstendigheter kommer til å gjøre...
Urban tilværelse
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Tenkte faktisk jeg skulle begynne med tran her en dag. Det skal visst være sunt, og det kan ikke være så ille som noen vil ha det til. Var like før jeg kjøpte meg en flaske i går, men jeg hadde ikke nok penger med meg.. :(
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Det var utrolig dyrt! Det er jeg hjertelig enig i!
Urban tilværelse
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Bortkasta penger, man bør da klare å holde seg frisk uten å ta slike kunstige preparater :p
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Tran er ikke noe kunstig preparat. Tror du forveksler med vitaminpiller og andre lugubre tablettprodukter.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Støtte til Akira! Tran er da så naturlig som det går an! Leste nettopp en stor forskningsraport om hvor viktig omega 3 faktisk var, spesielt for kvinner som tenker på å få barn en gang i framtida. Det er nemlig spesielt viktig i svangerskap og under amme-perioden og i oppveksten. Men det er nok generelt godt og sunt for alle.
Urban tilværelse
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirik »

jeg drikker tran og skjønner ikke hvorfor alle synes det er så skrekkelig.
aviendha
Hengiven
Hengiven

Post by aviendha »

Jeg liker ikke tran. Smaker ufyselig og litt matolje!
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

hvordan kan folk like det søle? Det smaker som tran ( :lol: ) og det er ekelt. Til og med slike kapsler er ekle. Nei bedre med ekte varer som fisk
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

the black wind wrote:hvordan kan folk like det søle? Det smaker som tran ( :lol: ) og det er ekelt. Til og med slike kapsler er ekle. Nei bedre med ekte varer som fisk
De kapslene er jo smakfrie, men det inni derimot er noe av det absolutt værste jeg noen gang har smakt. Knuste den mellom tenna en gang.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
the black wind
Hengiven
Hengiven

Post by the black wind »

jeg hadde også en slik fæl opplevelse tok kaplelen inni munnen og hadde glemt å hente noe å drikke så når det var klart hadde den sotte seg fast og sprakk blæææ
Last edited by the black wind on Thu Feb 02, 2006 11:53, edited 1 time in total.
like a butterfly i fly
like a rock i fall
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Simen wrote: De kapslene er jo smakfrie, men det inni derimot er noe av det absolutt værste jeg noen gang har smakt. Knuste den mellom tenna en gang.
stakkars deg! :shock: høres grusomt ut!

selv er ikke det med pengene noe problem for meg, ettersom stemora mi har vitaminer på hjernen, og har tre fire skap fulle av sånne kunstige saker... men trankapsler også :P
Eirik
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Eirik »

the black wind wrote:hvordan kan folk like det søle? Det smaker som tran ( :lol: ) og det er ekelt. Til og med slike kapsler er ekle. Nei bedre med ekte varer som fisk
Jeg spiser fisk og.

Kapsler hater jeg, ting som det skal ikke befinne seg i halsen.
Katten
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Katten »

Eirik wrote:Kapsler hater jeg, ting som det skal ikke befinne seg i halsen.
Jeg liker heller ikke kapsler. Men jeg liker ingenting som man skal svelge helt da...

Og jeg liker faktisk flere typer fisk.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Faile wrote:
Simen wrote: De kapslene er jo smakfrie, men det inni derimot er noe av det absolutt værste jeg noen gang har smakt. Knuste den mellom tenna en gang.
stakkars deg! :shock: høres grusomt ut!

selv er ikke det med pengene noe problem for meg, ettersom stemora mi har vitaminer på hjernen, og har tre fire skap fulle av sånne kunstige saker... men trankapsler også :P
Pussig, mora mi er helt gal etter vitaminer og greier. Noen av skapene på kjøkkenet er halvfulle med vitaminer og medikamenter. :lol:

Jeg syns det er fett å svelge ting hele når jeg er sikker på at jeg kan klare det. Kapsler og piller er tingen for meg.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Post Reply