Page 2 of 2

Re: Karate

Posted: Thu Feb 02, 2006 22:29
by Simen
Eirik wrote:
the black wind wrote:jeg lurte på om det var noen her som gikk/går på karate????
selv har jeg gått der lenge og om ett par år har snart sort belte :D

og ja aviendha jeg vet du går på karate
jeg har gått der i 7 år nå snart 8 faktisk tror jeg


har du gått der i 8 år uten å få sort belte, hvordan?
Man må gradere seg for å komme til neste nivå, og det er frivillig.

Posted: Tue Feb 07, 2006 0:32
by Terje
Damien Frost wrote:Går nok ikke på karate nei. Hadde veldig lyst da jeg var mindre da, hvis det teller for noe. :wink:
Ditto.

En av de nye samboerne mine (jeg bor i et såkalt "bofelleskap" med tre andre), som har svart belte i ta kwon doe, mener at jeg burde begynne, om enn bare for å komme meg litt ut, og få prøve det, men tror neppe jeg gidder.