Re: Karate
Posted: Thu Feb 02, 2006 22:29
Man må gradere seg for å komme til neste nivå, og det er frivillig.Eirik wrote:jeg har gått der i 7 år nå snart 8 faktisk tror jegthe black wind wrote:jeg lurte på om det var noen her som gikk/går på karate????
selv har jeg gått der lenge og om ett par år har snart sort belte![]()
og ja aviendha jeg vet du går på karate
har du gått der i 8 år uten å få sort belte, hvordan?