Posted: Sat Feb 25, 2006 19:46
Initialene mine er M.A.S.K. Ellers går jeg siste året allmenn vgs. Og skal på folkehøyskole til neste år før jeg avtjener militærtjeneste.
Du skulle ikkje tru at det der kunne mistolkest på så mange måter, men eg klarte faktisk FIRE før eg skjønte kva du meinte (mykje fordi eg aldri leste ferdig setningen, men stoppa etter "fortiden" og byrja på nytt med ein ny tese kvar gong. XD)Terje wrote:Når jag har vært ute og reist i fortiden
Det er jo klart at du har et poeng her, men for å få til dette er man jo nesten avhengig av å ha selvdisiplin innen økonomien, og det er noe jeg fullstendig mangler.Ceres wrote:Og Terje: Klart vi studenter kan reise, det krever bare en ting: planlegging. Og mer planlegging. Man trenger en sommer til å jobbe, en vinter til å ta ekstravakter på jobben for å spe på stipendet, og så en sommer der man får jobbe litt i starten og så få den siste måneden fri til å reise reise reise...
Jeg også; jeg var bare 7 år gammel da vi var der, så det er ikke mye som henger igjen, unntatt minner om noen gamle menn som satt og forberedte et måltid skilpadde ved siden av veien...Jeg missunner deg den reisen til Romania etter jernteppet.
Kan forstå at sånt kan være plagsomt, men på den andre siden er det jo heller ikke uforståelig at tyskerne ikke er så keene på å trekke fram denne tida...Jeg var i Berlin for fem-seks år tilbake, og de fleste minnene er jo bortvisket, men noe er da fortsatt der. Var imidlertid sammen med tyskere, og de var ikke så alt for interesssert i å vise den sida av byen sin, så jeg fikk ikke sett så mye som jeg ville.
familien min er svært glad i å reise(les: vise de andre i min FRP'er familie at vi har nok penger å sløse medCeres wrote:Hvordan har det seg at du er så bereist da, Faile? Og hvilke erfaringer har du fra asia generelt? Jeg skal ikke innom Vietnam, men jeg skal innom Kina, Japan, Thailand, Singapor og India.![]()