Mobiltelefoner
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

jeg hadde begge de to. men den siste streika da jeg satt i badekaret og snakka med ei venninne.Sauegjeteren wrote:Joda, vi har jo eksempler som Nokia 3330 og Nokia 3510i som tåler det meste.
pussig at begge to skulle dø av vannskader..
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg synes ikke man burde behandle slike tekniske ting på den måten. Å herpe mobilen for å hele tida få seg ny er i grunnen forkastelig. Men forbrukersamfunnet har dessverre fått folk til å tro at det er tingen. Greit nok at det kommer nye modeller i ett kjør og alle vil ha nytt hele tida, men man kan i det minste gi bort eller selge det gamle man har istedenfor å gi faen og sånn.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
jeg synes da jeg behandler mobilene mine bra...
rene uhell begge gangene. og det tok noen måneder før jeg kjøpte meg nye også. et par velsignede måneder hvor jeg kunne slappe av og ikke være tilgjengelig hele tiden!
hater egentlig mobiltelefonen min
er det mange av dere som får masse meldinger feilsendt til dere? jeg får sånne støtt og stadig. enkelte ganger har det vært svært suspekte bilder også. men ettersom jeg ikke heter lars, var de vel heller ikke mynta på meg
rene uhell begge gangene. og det tok noen måneder før jeg kjøpte meg nye også. et par velsignede måneder hvor jeg kunne slappe av og ikke være tilgjengelig hele tiden!
er det mange av dere som får masse meldinger feilsendt til dere? jeg får sånne støtt og stadig. enkelte ganger har det vært svært suspekte bilder også. men ettersom jeg ikke heter lars, var de vel heller ikke mynta på meg
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Er jo ikke slik at jeg herper mobilen min for å få ny da!
Gidder da ikke kjøpe ny! Har hatt to mobiler i mitt liv og er fornøyd med begge. Det er ikke dårlige mobiler som har gjort at jeg har kjøpt ny, men som sagt har jeg god erfaring med mobiler og vann

Nei får ikke mange feilmeldinger
Men for noen dager siden ringte en fra Netcom og spurte meg om jeg var fornøyd med telenor
Sa jeg var det og da sa han at de hadde en kampanje eller noe hvor de ga ut gratise mobiler eller noe i den duren. Huff av meg 
Nei får ikke mange feilmeldinger
(Beklager at jeg drar denne tråden opp fra graven sin)
Mobilen min blei på lørdag stjelt på et utested i København(faens dansker
) og derfor er jeg igjen på markede etter en ny en.
Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilken jeg skal kjøpe. Kjøpte meg en SE W800i ifjor sommer, og har vært ganske happy med den, så er vel noe litt i den duren jeg leiter etter tror jeg.
Noen som har noe å anbefale?
Mobilen min blei på lørdag stjelt på et utested i København(faens dansker
Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilken jeg skal kjøpe. Kjøpte meg en SE W800i ifjor sommer, og har vært ganske happy med den, så er vel noe litt i den duren jeg leiter etter tror jeg.
Noen som har noe å anbefale?