Mobiltelefoner

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Jeg er ikke så "snill" med mobilen min jeg ser du, har kanskje noe med det å gjøre :P
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Litt behandling bør den uansett tåle. Da snakker jeg ikke om å bruke den som kasteredskap da seff.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Så voldsomt er ikke forholdet da, men... Synes nesten de gamle var mer robuste jeg. Har vell kanskje noe med at nyere har kamera og diverse, men alikavel!
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Joda, vi har jo eksempler som Nokia 3330 og Nokia 3510i som tåler det meste. Og mange av disse er jo blitt brukt til våpen av forskjellige slag også da.

Men min 3510i begynnr å dø. Den har ikke full førlighet i alle tastene :(
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Sauegjeteren wrote:Joda, vi har jo eksempler som Nokia 3330 og Nokia 3510i som tåler det meste.
jeg hadde begge de to. men den siste streika da jeg satt i badekaret og snakka med ei venninne.

pussig at begge to skulle dø av vannskader..
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Om de er røffe betyr ikke det at de tåler alt. Og vann er sjeldent bra.
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

ja jeg og har funnet ut at vann og mobiler faktisk ikke hører sammen (med mindre du har en vanntett mibil eller pakker mobilen din inn i en plastikk pose og gjør den helt tett, men det er det vell ikke mange som gjør?? :lol: )
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Jeg synes ikke man burde behandle slike tekniske ting på den måten. Å herpe mobilen for å hele tida få seg ny er i grunnen forkastelig. Men forbrukersamfunnet har dessverre fått folk til å tro at det er tingen. Greit nok at det kommer nye modeller i ett kjør og alle vil ha nytt hele tida, men man kan i det minste gi bort eller selge det gamle man har istedenfor å gi faen og sånn.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Vi lever i et bruk-og-kast samfunn, de fleste ønsker å følge med på utviklingen, ikke så rart produsentene tilpasser seg det og ikke legger ned "unødvendige" ressurser.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

jeg synes da jeg behandler mobilene mine bra... :?

rene uhell begge gangene. og det tok noen måneder før jeg kjøpte meg nye også. et par velsignede måneder hvor jeg kunne slappe av og ikke være tilgjengelig hele tiden! :D hater egentlig mobiltelefonen min :P

er det mange av dere som får masse meldinger feilsendt til dere? jeg får sånne støtt og stadig. enkelte ganger har det vært svært suspekte bilder også. men ettersom jeg ikke heter lars, var de vel heller ikke mynta på meg :lol:
Sauegjeteren
Sauegjeter
Sauegjeter

Post by Sauegjeteren »

Joda, altfor mange bruker opp mobilen sine for fort. Men jeg donerte batteriet mitt til broderen da K500i strøyk. Og begynte å bruke 3510i igjen siden jeg tok vare på den.

Og nei, jeg er ikke plaget av ukjente meldinger.
DucKfish
Asha’man
Asha’man

Post by DucKfish »

Er jo ikke slik at jeg herper mobilen min for å få ny da! :shock: Gidder da ikke kjøpe ny! Har hatt to mobiler i mitt liv og er fornøyd med begge. Det er ikke dårlige mobiler som har gjort at jeg har kjøpt ny, men som sagt har jeg god erfaring med mobiler og vann :roll: :oops:

Nei får ikke mange feilmeldinger :P Men for noen dager siden ringte en fra Netcom og spurte meg om jeg var fornøyd med telenor :lol: Sa jeg var det og da sa han at de hadde en kampanje eller noe hvor de ga ut gratise mobiler eller noe i den duren. Huff av meg :lol:
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

$multr1ng wrote:Er jo ikke slik at jeg herper mobilen min for å få ny da! :shock:
Nei, men mange gjør det. :roll:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Kjetil
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Kjetil »

Mobiltelefoner er jo lagd som en forbruksvare. Selv har jeg ødelagt 5 stykk, men jeg er ikke uforsiktig, men jeg lever et aktivt liv. Gidder ikke og gå rundt å tenke på og hele tiden være forsiktig med mobilen, eller andre ting jeg har i lommene.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

(Beklager at jeg drar denne tråden opp fra graven sin)

Mobilen min blei på lørdag stjelt på et utested i København(faens dansker :P ) og derfor er jeg igjen på markede etter en ny en.

Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilken jeg skal kjøpe. Kjøpte meg en SE W800i ifjor sommer, og har vært ganske happy med den, så er vel noe litt i den duren jeg leiter etter tror jeg.

Noen som har noe å anbefale?
Post Reply