For deg som har noe annet på hjertet
Moderators: Lothair Mantelar , Sauegjeteren
Torbjørn
Den Fortapte
Posts: 1438 Joined: Mon Jun 27, 2005 17:11
Location: Bergen
Post
by Torbjørn » Wed Mar 22, 2006 20:45
Gratulerar Stine!
Om Aes Sedaiar og land: Sjølv om dei skal kutte alle band når dei vert Aes Sedai, so er det få eller ingen som gjer opp alle følelsar for heimlandet. Og det Kvite Tårnet vil veldig gjerne sjå Elayne som dronning i Andor.
Last edited by
Torbjørn on Wed Mar 22, 2006 20:46, edited 1 time in total.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Wed Mar 22, 2006 20:45
Aes Sedaier skal ikke ha noen spesiell nasjon, og Elayne skal bli Aes Sedai.
Edit: takk incanus. Selv om jeg ikke ser vitsen med liten skrift.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Wed Mar 22, 2006 21:19
Opphøyd fra gul selv, Faile fra grønn.
Urban tilværelse
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Wed Mar 22, 2006 21:22
Det kan da ikke være riktig? Normalt er de jo fra samme ajah både Bevarer og Amyrlin.
Menmen. It's strange times my friend.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Stine
Den Fortapte
Posts: 855 Joined: Sun May 29, 2005 11:50
Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
Post
by Stine » Wed Mar 22, 2006 21:23
med et så lite white tower kan man ikke være så nøye.
tja, jo, kanskje det.
sitter for den blå ajah.
Sauegjeteren
Sauegjeter
Posts: 2715 Joined: Wed Feb 15, 2006 19:59
Contact:
Post
by Sauegjeteren » Wed Mar 22, 2006 21:25
Neida. Men jeg skulle nok ha vært dame jeg også, så skal dere se dere hadde fåt hersing med noen.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Akira
Den Fortapte
Posts: 1520 Joined: Wed Jun 01, 2005 18:14
Post
by Akira » Wed Mar 22, 2006 23:16
Gratulerer ja.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 23, 2006 8:48
Sauegjeteren wrote: Det kan da ikke være riktig? Normalt er de jo fra samme ajah både Bevarer og Amyrlin.
Menmen. It's strange times my friend.
jeg var hvit først, så svart, så blei jeg stillna av mørkefrender *skule på wolfie*, men etter det følte jeg ikke den samme tilhørligheten til hvit Ajah lenger, og jeg valgte derfor grønn da jeg skulle sverge edene igjen.
jeg fikk vel jobben av ceres fordi hun stolte på meg igjen da... og at ingen andre var egnet til jobben.
(men dette er et tema vi ble ferdig med for lenge siden, så ikke kommenter mer på dette)
forresten Stine. bundet noen voktere ennå?
ceres har bundet:
Ashie
Akira
Jeg har bundet:
Terje
Smultie
Akira(dobbelt binding
)
og ashie har igjen bundet meg...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Thu Mar 23, 2006 11:09
Faile wrote: Jeg har bundet:
Terje
Oi! Når skjedde det?!
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 23, 2006 11:10
lenge sia veit du
da tråden personen under meg ennå eksisterte.. trodde du hadde fått med deg det
EDIT: og ceres bruktet det som argument for å få beholde Ashie som vokter, isteden for å lever ham tilbake...
Last edited by
Faile on Thu Mar 23, 2006 11:12, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Posts: 4724 Joined: Tue May 03, 2005 0:22
Location: Trondheim/Eidsvåg
Contact:
Post
by Terje » Thu Mar 23, 2006 11:12
Hmmm. Jeg kjenner en liten kløe av gjenkjennelse på den bakre hjernebarken, så det er ikke utelukka at dette stemmer.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen. , 3.315.
Sammael
Mørkefrende
Posts: 71 Joined: Wed Dec 21, 2005 0:31
Location: Zeal
Post
by Sammael » Thu Mar 23, 2006 12:14
Graulerer så mye
Sauegjeteren wrote: Selv om jeg ser mer på ham som.... Hvem av dem er det som filosoferer igjen?
Ishamael var Teolog og Filosof, Sammael var Hærfører.
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Ceres
Amyrlin
Posts: 2637 Joined: Sat May 28, 2005 13:19
Location: Oslo
Post
by Ceres » Thu Mar 23, 2006 16:02
Terje wrote: Hmmm. Jeg kjenner en liten kløe av gjenkjennelse på den
bakre hjernebarken , så det er ikke utelukka at dette stemmer.
Hmm... Den sensoriske delen av hjernen?
Urban tilværelse
DucKfish
Asha’man
Posts: 289 Joined: Sat Oct 29, 2005 17:11
Post
by DucKfish » Thu Mar 23, 2006 19:43
Grattis ja
Synd dere ikke kan bosse over noen da
Uten om noviser og innvidde! Blir noko noen flere Aes Sedaier snart skal dere se
Faile
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735 Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim
Post
by Faile » Thu Mar 23, 2006 19:49
frykter det blir lenge til, med mindre Kjetil endelig innser at han hører til i våres rekker
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.