Page 2 of 3

Posted: Wed Mar 22, 2006 20:45
by Torbjørn
Gratulerar Stine!

Om Aes Sedaiar og land: Sjølv om dei skal kutte alle band når dei vert Aes Sedai, so er det få eller ingen som gjer opp alle følelsar for heimlandet. Og det Kvite Tårnet vil veldig gjerne sjå Elayne som dronning i Andor.

Posted: Wed Mar 22, 2006 20:45
by Sauegjeteren
Aes Sedaier skal ikke ha noen spesiell nasjon, og Elayne skal bli Aes Sedai.

Edit: takk incanus. Selv om jeg ikke ser vitsen med liten skrift.

Posted: Wed Mar 22, 2006 21:19
by Ceres
Opphøyd fra gul selv, Faile fra grønn. :D

Posted: Wed Mar 22, 2006 21:22
by Sauegjeteren
Det kan da ikke være riktig? Normalt er de jo fra samme ajah både Bevarer og Amyrlin.

Menmen. It's strange times my friend.

Posted: Wed Mar 22, 2006 21:23
by Stine
med et så lite white tower kan man ikke være så nøye. :P

Posted: Wed Mar 22, 2006 21:25
by Sauegjeteren
Neida. Men jeg skulle nok ha vært dame jeg også, så skal dere se dere hadde fåt hersing med noen. :P

Posted: Wed Mar 22, 2006 23:16
by Akira
Gratulerer ja.

Posted: Thu Mar 23, 2006 8:48
by Faile
Sauegjeteren wrote:Det kan da ikke være riktig? Normalt er de jo fra samme ajah både Bevarer og Amyrlin.

Menmen. It's strange times my friend.
jeg var hvit først, så svart, så blei jeg stillna av mørkefrender *skule på wolfie*, men etter det følte jeg ikke den samme tilhørligheten til hvit Ajah lenger, og jeg valgte derfor grønn da jeg skulle sverge edene igjen.

jeg fikk vel jobben av ceres fordi hun stolte på meg igjen da... og at ingen andre var egnet til jobben.

(men dette er et tema vi ble ferdig med for lenge siden, så ikke kommenter mer på dette)

forresten Stine. bundet noen voktere ennå?

ceres har bundet:
Ashie
Akira

Jeg har bundet:
Terje
Smultie
Akira(dobbelt binding :P)

og ashie har igjen bundet meg...

Posted: Thu Mar 23, 2006 11:09
by Terje
Faile wrote:Jeg har bundet:
Terje
Oi! Når skjedde det?! :shock:



:P

Posted: Thu Mar 23, 2006 11:10
by Faile
lenge sia veit du :P

da tråden personen under meg ennå eksisterte.. trodde du hadde fått med deg det :wink:

EDIT: og ceres bruktet det som argument for å få beholde Ashie som vokter, isteden for å lever ham tilbake...

Posted: Thu Mar 23, 2006 11:12
by Terje
Hmmm. Jeg kjenner en liten kløe av gjenkjennelse på den bakre hjernebarken, så det er ikke utelukka at dette stemmer. :P

Posted: Thu Mar 23, 2006 12:14
by Sammael
Graulerer så mye :)
Sauegjeteren wrote: Selv om jeg ser mer på ham som.... Hvem av dem er det som filosoferer igjen?
Ishamael var Teolog og Filosof, Sammael var Hærfører.

Posted: Thu Mar 23, 2006 16:02
by Ceres
Terje wrote:Hmmm. Jeg kjenner en liten kløe av gjenkjennelse på den bakre hjernebarken, så det er ikke utelukka at dette stemmer. :P
Hmm... Den sensoriske delen av hjernen?

:lol:

Posted: Thu Mar 23, 2006 19:43
by DucKfish
Grattis ja :D Synd dere ikke kan bosse over noen da :P Uten om noviser og innvidde! Blir noko noen flere Aes Sedaier snart skal dere se :P

Posted: Thu Mar 23, 2006 19:49
by Faile
frykter det blir lenge til, med mindre Kjetil endelig innser at han hører til i våres rekker :P