Page 2 of 2

Posted: Tue Mar 28, 2006 22:04
by Wolfbrother
Hei ulver hater mørket, Perrin hater ondskapen, men JEG er likevel ond :twisted: Du sier det bare for at du må følge oken til punkt og prikke, din lysfanatiker :P
Nei det jeg skulle frem til er: hvet vi hva df har som starter rank når man er kvinne?

Posted: Wed Mar 29, 2006 1:12
by Ceres
Velkommen! :D

Flott med en ny villstyring. :) Som du ser av postene over så trenger forumet alltid flere kvinner, og spesielt kvinner som kan prate med Loki og Terje, det er en kunst få behersker, og jeg selv klarer det nok slettes ikke alltid. Bare vent å se! (Ziggurat... hysj... :lol: )

Du sa du ønsker å bli kjent med oss, og det blir du fort, bare fortsett å post når du har noe å si, og ikke vær redd for ulven eller noen andre. Hvor gammel er du Moi? Hva bedriver du i fritida di? Og hva bedriver du når du ikke bedriver det du bedriver i fritida?? (skole/jobb?)

Velkommen. :D

Posted: Wed Mar 29, 2006 2:22
by Loki
Ceres wrote: spesielt kvinner som kan prate med Loki og Terje, det er en kunst få behersker, og jeg selv klarer det nok slettes ikke alltid.
Er me sære? :lol:

Posted: Wed Mar 29, 2006 6:40
by Moiraine Sedai
Jeg går nok i Lyset...

Jeg driver med dans og tegning, og går på skole. Takk for velkomsten:P

Posted: Wed Mar 29, 2006 8:15
by Stine
velkommen til forumet. :)

håper du blir en stund. vi trenger noen villstyringer/noviser/aes sedaier å herse over. :P

Posted: Wed Mar 29, 2006 11:06
by Ashaman
Hei, og velkomen til forumet ja!
Som dei andre seier blir ein fort kjend med folka her på forumet.
Så har me jau ''Presenter deg tråden'' her ein stad, og der kan du finne ut endel om folk.

(PS: Kunne ein ha laga den presenter deg tråden til en sticky?)

Posted: Wed Mar 29, 2006 14:31
by Akira
Velkommen ja, alltid hyggelig med nye folk.

Posted: Wed Mar 29, 2006 15:29
by Stefan
Velkommen skal du være Moiraine Sedai!

Stenger denne tråden nå; da den har gjort sin nytte.

Nye medlemmer oppfordres til å legge inn en presentasjon av seg selv i denne tråden, i stedet for å starte en ny tråd :):
http://tidshjulet.net/forum/viewtopic.php?t=38

Hvis dere har noen spørsmål angående ranger og andre ting ved siden, oppfordrer vi dere til å poste dette i Forslag og innspill:
http://tidshjulet.net/forum/viewforum.php?f=10