Den aller beste scenen OBS: inneholder spoilere fra serien
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Gidar Dogon
- Trollok

-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Tråden for yndlingsfigur finner du her
Du kan imidlertid gjerne poste yndlingscenen din i denne posten
Du kan imidlertid gjerne poste yndlingscenen din i denne posten
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Haha, ja de er utrolig morsomme.Falya wrote:Den scenen......
der Lan kaster Moiraine uti i vannet fordi hun skulle separere han fra sitt våpen.
da Moiraiane "vanner" Lan for å overbevise ham om at hun er en Aes Sedai og lar ham sitte i vannpytten etterpå.
(hentet fra Ung vår)
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

*****OBS: fra KoD*****
Las akkuratt den scena der Loial blir gifta bort, og Trollokangrepet etterpå. Må sei at dette er ei av dei beste scenene eg har lese i WoT. Det er hysterisk moro å høyre om korleis mor til Loial og dei andre har sprunge rundt halve kloden for å finne Loial, berre for å gifte han bort. Og så er det spennande å lese om Trollokangrepet.
Las akkuratt den scena der Loial blir gifta bort, og Trollokangrepet etterpå. Må sei at dette er ei av dei beste scenene eg har lese i WoT. Det er hysterisk moro å høyre om korleis mor til Loial og dei andre har sprunge rundt halve kloden for å finne Loial, berre for å gifte han bort. Og så er det spennande å lese om Trollokangrepet.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Matt Cauthon
- Trollok

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Favorittscena mi er, som Ceres merkelig nok har nevnt allerede (tegn på at jeg er her for mye?
), er Ingtars siste kamp. Måten han angrer, omvendes, og forsøker å gjøre opp for det han har gjort, er... jeg mangler ord.
Andre favorittscener:
- Scena der Trolloker sparker inn døra til Tam og Rand. Dette var da kroken festa seg i innvollene mine og dro meg inn i serien. Har vært forelska halt siden da.
- Rand denger Ba'alzamon på himmelen over Falme. Han sier noen utrolig tøffe ting der.
- Loial beskytter kvinner og barn i Steinen. Loial for teh win!
- Perrin leder Emondsmark mot Trollokene.
- Matt leder cairhieniner og riftmenn mot aieler; Band of the Red Hand dannes.
- Nynaeve besøker vertshuset i Grenselandene og forteller de som er der at "The Golden Crane flies for Tarmon Gai'don". Tårene rant, og fortsatt får jeg frysninger og tårer i øyekroken av å tenke på det. Herlig scene.
Dere ser kanskje et mønster?
Andre favorittscener:
- Scena der Trolloker sparker inn døra til Tam og Rand. Dette var da kroken festa seg i innvollene mine og dro meg inn i serien. Har vært forelska halt siden da.
- Rand denger Ba'alzamon på himmelen over Falme. Han sier noen utrolig tøffe ting der.
- Loial beskytter kvinner og barn i Steinen. Loial for teh win!
- Nynaeve besøker vertshuset i Grenselandene og forteller de som er der at "The Golden Crane flies for Tarmon Gai'don". Tårene rant, og fortsatt får jeg frysninger og tårer i øyekroken av å tenke på det. Herlig scene.
Last edited by Terje on Tue Jul 18, 2006 21:28, edited 1 time in total.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ja, du har valgt noen utrolig gode scener der. Selv synes jeg av de du har nevnt at disse er de tøffeste:Terje wrote:Favorittscena mi er, som Ceres merkelig nok har nevnt allerede (tegn på at jeg er her for mye?), er Ingtars siste kamp. Måten han angrer, omvendes, og forsøker å gjøre opp for det han har gjort, er... jeg mangler ord.
Andre favorittscener:
- Lojal beskytter kvinner og barn i Steinen. Lojal for teh win!
Fikk veldig gåsehud av de. Også ble det jo helt umulig å legge fra seg boka vettu.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."