Hvilken Ajah ville du tilhørt?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jah! Helt enig Stine
Men hadde det ikke vært stilig om alle Aes Sedaiene kunne få rang-kuler i en valgt Ajahs farge? Sikkert masse jobb å blabla.. men det hadde vært kult
Og for å holde det LITT on topic, når dere ble Aes Sedaier, hva slags innvirkning hadde det hvilken ajah dere valgte? Hadde det noen i det hele tatt eller var det bare for gøy? **FølerSegLittDum**
Men hadde det ikke vært stilig om alle Aes Sedaiene kunne få rang-kuler i en valgt Ajahs farge? Sikkert masse jobb å blabla.. men det hadde vært kult
Og for å holde det LITT on topic, når dere ble Aes Sedaier, hva slags innvirkning hadde det hvilken ajah dere valgte? Hadde det noen i det hele tatt eller var det bare for gøy? **FølerSegLittDum**
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

Valgte grønn, fordi det å stå i første rekke i et slag rett og slett er bøst. Ellers er brun og blå hete alternativer. Brun pga kunnskapstørsten og interessen for hstorie, blå pga fleksibiliteten.
Tok forøvrig stilling til kjønnsproblematikken ved å tenke meg ajahene i den tredje alder som ajaher som også er åpne for menn. Det vil i praksis si at jeg, i tilegg til grunner som tidligere er nevnt, valgte grønn pga de mange dameforholdene de har
Tok forøvrig stilling til kjønnsproblematikken ved å tenke meg ajahene i den tredje alder som ajaher som også er åpne for menn. Det vil i praksis si at jeg, i tilegg til grunner som tidligere er nevnt, valgte grønn pga de mange dameforholdene de har
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Ikkje dumt Hoy,
Då veit eg grunnen til at eg valgte Raud;
sidan dei Raude ikkje lenger treng å springe rundt å Stilne/Mjukne menn, så har dei funne ut at dei skal finne menn som kan Lede og ta dei med til Tårnet og hjelpe dei. Dei tar seg og av diverse Mørkefrendar og kverkar dei.
Eller noko i den duren... Er ikkje sikkert at RJ tenker seg tinga i den retninga då.
Då veit eg grunnen til at eg valgte Raud;
sidan dei Raude ikkje lenger treng å springe rundt å Stilne/Mjukne menn, så har dei funne ut at dei skal finne menn som kan Lede og ta dei med til Tårnet og hjelpe dei. Dei tar seg og av diverse Mørkefrendar og kverkar dei.
Eller noko i den duren... Er ikkje sikkert at RJ tenker seg tinga i den retninga då.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Enig i at det hadde vært stilig, men... Dere kan jo velge dere en avatar med deres ajahs farge. Det er jo alltids mulig.Shallis wrote:Jah! Helt enig Stine![]()
Men hadde det ikke vært stilig om alle Aes Sedaiene kunne få rang-kuler i en valgt Ajahs farge? Sikkert masse jobb å blabla.. men det hadde vært kult![]()
Hva angår innvirkning, så er vel det enkelt - ingen. Som Faile sa så var vi jo stort sett oss to ei stund, og det er vanskelig å ha innvirkning på så få. Men for de av dere som siden velger gul, så vet dere hvem som startet den!
Urban tilværelse
Ja ja så jeg endte på blå. Som sagt ovenfor på grunn av fleksibiliteten de har. Dessuten er min yndlingsfarge blå
Kan ikke få nok av den.
Liker å kjempe med sverd/ korde, skal begynne på fekting til høsten, gleder med skikkelig. Er du blå har du frihet til å praktisere det du vil. Med andre ord, hvis du vil uti krigen er det bare å hoppe i det.
Dessuten har de blå et mye større nettverk enn det andre ajahene og derfor får de vite flere ting før de andre. En ajah for hemmeligheter er de og dette passer meg godt!
Etter blå ville jeg valgt grønn, brun, gul, grå, hvit, rød, svart
Kanskje jeg hadde skippa de andre for å bli svart hvis jeg måtte. Men da tenker jeg meg at det skal være sinsykt god grunn. Er ikke veldig slem av meg, som regel da.........
Liker å kjempe med sverd/ korde, skal begynne på fekting til høsten, gleder med skikkelig. Er du blå har du frihet til å praktisere det du vil. Med andre ord, hvis du vil uti krigen er det bare å hoppe i det.
Dessuten har de blå et mye større nettverk enn det andre ajahene og derfor får de vite flere ting før de andre. En ajah for hemmeligheter er de og dette passer meg godt!
Etter blå ville jeg valgt grønn, brun, gul, grå, hvit, rød, svart
Kanskje jeg hadde skippa de andre for å bli svart hvis jeg måtte. Men da tenker jeg meg at det skal være sinsykt god grunn. Er ikke veldig slem av meg, som regel da.........
Falya daughter of Rembold
Siden kulene deres styres av kjønn, rang og gruppe, ville vi måtte ha gitt dere en spesialrang for å gi en av dere f.eks gule kuler. Det betyr at når dere ellers ville steget i rang, står dere stille. Statisk. I tillegg til at dere kanskje ville bytte litt frem og tilbake. Så det kan bli klumsete og vanskelig.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Det var en god og forståelig grunn, som jeg absolutt kan leve medSimen wrote:Siden kulene deres styres av kjønn, rang og gruppe, ville vi måtte ha gitt dere en spesialrang for å gi en av dere f.eks gule kuler. Det betyr at når dere ellers ville steget i rang, står dere stille. Statisk. I tillegg til at dere kanskje ville bytte litt frem og tilbake. Så det kan bli klumsete og vanskelig.
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Tja.. Ble litt usikker her.. Valget sto mellom blå og grønn, men jeg falt til slutt på blått.. Grønt er jo ideelt med tanke på det motsatte kjønn, som tidligere er blitt påpekt, pluss at det med å stå i første linje i krig er noe aes sedaiene generelt sett burde gjøre.. Havnet i midlertid på blå, mest pga. friheten du har.. Hvem vil vel ikke være mest mulig fri??
Who's that riding into the sun.
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!
Who's the man with the itchy gun.
Who's the man who kills for fun!
Psy-cho Dad. Psycho Dad. Psycho Dad!
He sleeps with a gun, but he loves his son.
Killed his wife 'cause she weighed a ton... Psycho Dad!