Trur ikkje han sviktar med det første.
Toppranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Jeg svikter dere ikke jeg heller, bare blir "passiv" ei stund til høsten. Kommer tilbake over jul dersom forumet fortsatt er oppe og i beste velgående.
Forresten så har forumet eksistert så lenge nå at det kanskje er på tide å flytte rang-grensene noe igjen?
Forslag: 1. stigning: 100 poster, 2. stigning: 200 poster, 3. stigning: 500 poster, 4. stigning: 1000 poster, 5. stigning: 3000 poster...
(Nå gjorde jeg vel 90 % av forumets medlemmer litt mindre blid, tenker jeg.... Faktum er i hvert fall at med ferre opprykk vil hvert opprykk ha mer å si, og det vil bli mindre snakk om opprykking og ranger generelt. Kanskje.)

Forresten så har forumet eksistert så lenge nå at det kanskje er på tide å flytte rang-grensene noe igjen?
Forslag: 1. stigning: 100 poster, 2. stigning: 200 poster, 3. stigning: 500 poster, 4. stigning: 1000 poster, 5. stigning: 3000 poster...
(Nå gjorde jeg vel 90 % av forumets medlemmer litt mindre blid, tenker jeg.... Faktum er i hvert fall at med ferre opprykk vil hvert opprykk ha mer å si, og det vil bli mindre snakk om opprykking og ranger generelt. Kanskje.)
Urban tilværelse
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Men nå har vel admin sagt at blir det for stor fokus på ranger kutter de ut hele systemet også da. Men det begynner vel å bli såpass aktivitet her at det skulle gå bra.Ceres wrote:(Nå gjorde jeg vel 90 % av forumets medlemmer litt mindre blid, tenker jeg.... Faktum er i hvert fall at med ferre opprykk vil hvert opprykk ha mer å si, og det vil bli mindre snakk om opprykking og ranger generelt. Kanskje.)
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Jeg synes dette er en meget god ide. Jeg har ingenting imot å bli satt ned i rang om det skulle skje fordi det er ikke stor forskjell på soldat og hengiven. Men så vidt jeg vet så er det ingen på dette forumet som har 3000 poster...Ceres wrote:Jeg svikter dere ikke jeg heller, bare blir "passiv" ei stund til høsten. Kommer tilbake over jul dersom forumet fortsatt er oppe og i beste velgående.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Tror ikke det jeg heller, men det er jo greit, egentlig. Så har alle noe å se fram til. Forumet er jo fortsatt relativt ungt...Lothair Mantelar wrote:Jeg synes dette er en meget god ide. Jeg har ingenting imot å bli satt ned i rang om det skulle skje fordi det er ikke stor forskjell på soldat og hengiven. Men så vidt jeg vet så er det ingen på dette forumet som har 3000 poster...Ceres wrote:Jeg svikter dere ikke jeg heller, bare blir "passiv" ei stund til høsten. Kommer tilbake over jul dersom forumet fortsatt er oppe og i beste velgående.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Kvinnegrensa var lavere enn den for menn, grunnen til det husker jeg ikke helt. Mest sannsynlig var det fordi det var så få jenter, og mer konkurranse og vekst i mannegruppa, slik at vi måtte heve grensene for dem. 800 på Ceres og 1000 på Terje tror jeg.Sauegjeteren wrote:Kom på en annen ting nå. Såvidt jeg har skjønt oppnådde Ceres den første topprangen, enda hun også har sagt at det har vært tider da hun bare lå 100 poster bak Terje. Hvorfor?
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Du får ta det opp med mister R. JordanFaile wrote:hm. noen som har hørt om ordet likestilling?
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov