Page 2 of 2

Posted: Thu Nov 16, 2006 23:19
by Terje
Jeg husker han holdt festtalen på Studentersamfundet her i Trondheim på 17. mai 2005. Veldig morsom sak. Husker at han blant anna tok tak i Høyreledelsens utsagn om at Høyra var som ei kråkebolle. :lol:

Og arekalvo.no er ei strålende side. Han er virkelig en av Norges morsomste menn.