Posted: Thu Nov 16, 2006 23:19
Jeg husker han holdt festtalen på Studentersamfundet her i Trondheim på 17. mai 2005. Veldig morsom sak. Husker at han blant anna tok tak i Høyreledelsens utsagn om at Høyra var som ei kråkebolle. 
Og arekalvo.no er ei strålende side. Han er virkelig en av Norges morsomste menn.
Og arekalvo.no er ei strålende side. Han er virkelig en av Norges morsomste menn.