Page 11 of 14

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:34
by Terje
Eh, polakken jeg som oftest spiller med er en skikkelig jævel på Minesveiper (eller Flagi Saepi, som det heter på polsk :P), så jeg taper som regel. Dessuten blir jeg ukontrollert når jeg først vinner en kamp (det er alltid tette, marginale seire), og siden polakken er en dårlig taper som alltid insisterer på øyeblikkelig revansj, er vel seiersstatistikken min på sånn rundt 17%. :lol:

Men bare si fra hvis du har lyst til å spille en dag. :)

Posted: Sun Mar 12, 2006 22:49
by Ashaman
Ceres wrote:Det har jeg og ashie gjort... jeg slo han syv ganger på rad... :lol:
Tja, jeg er vel ikke en mester i minesveiper. Må alltid ha god tid til å tenke meg om! Og dersom jeg ser en jeg er sikker på og trykker fort, går det alltid i dass. :lol:

Men dersom jeg skjerper meg og følger med, så tror jeg at jeg skal holde tritt med deg i kanskje 30-40% om jeg har litt flaks med meg og! hehe

Jeg veit ikke hva jeg her i %.
Har nylig byttet til Widows Messenger Live 8.0 BETA!
Den er egentlig ikke på markede, og finnes ikke på norsk, fikk den av en kamerat som hadde fått den på prøve av windows, så veit ikke heilt åssen de spille greiene fungerer på denne versonen!

Posted: Mon Mar 13, 2006 6:22
by Kjetil
Jeg har aldri tapt i minesveiper pA msn, jeg er dOdsgod! Jeg slAr hvem som helst.

Posted: Wed Mar 15, 2006 16:14
by Damien Frost
Jeg ble faktisk ganske mye bedre i minesveiper etter jeg fant ut hvordan det funka da! :D Knøla en del før det ja. Var ikke lett å forstå seg på hvordan det funket nei. :P Har ikke prøvd det over Msn da, kun den vanlige i Windows.

Posted: Wed Mar 15, 2006 16:15
by Kjetil
Den over msn er litt annerledes, og gøyere syns da jeg. Der skal du treffe minene, ligger mer i min gate.

Posted: Wed Mar 15, 2006 16:15
by Stine
savner minesveiper. :( kjører macversjon av msn, så da går det ikke.

Posted: Wed Mar 15, 2006 16:18
by Damien Frost
Kjetil wrote:Den over msn er litt annerledes, og gøyere syns da jeg. Der skal du treffe minene, ligger mer i min gate.
Høres ikke dumt ut. Var hvertfall veldig god på å treffe de tidligere. :P

Posted: Wed Mar 15, 2006 16:21
by Kjetil
Ja, selv om det bare er 10 av 81 miner på den minste, var jeg alltid mye flinkere til å treffe minene. Lurer på hva det kan komme av.

Posted: Wed Mar 15, 2006 21:09
by Ayreon
Ahh... Minesveiper. Minner fra da jeg var liten

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:03
by DucKfish
http://www11.nrk.no/urort/user/?id=5253

Badekaret til Pelle

Genial sang :lol: :lol: :lol: :lol:

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:07
by Rambomons
Badekaret til Pelle skulle for lengst vart kastet, makulert, brent opp, trampet på og fjernet for lenge siden. Det er bare et irritasjonsmoment. Vil ikke høre "da trenger du ikke høre på den". Jeg hører ikke på den. Eneste gangen jegg hørte den var hos en venn, og det var mer enn nok!

Posted: Thu Mar 23, 2006 21:28
by Terje
Slutt å høre på sånt, og test dette i stedet:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=6071

(Anbefaler Ego, Fuck Me, og Run Like Hell.)

Posted: Fri Mar 24, 2006 23:40
by Rambomons
Spilt minesveiper en gang. Det tok ikke lang tid før det var over. Noen brett og det var det. Det er ikke en gang verdt å spille selv om man kjeder seg. Da slår jeg heller bare på musikk og slapper av. Nei, minesveiper vil aldri og har aldri verdt en del av mitt liv.

Posted: Sun Mar 26, 2006 1:12
by Terje
Du snakker om standard-windows-minesveiperen? For den er døll, det kan vi alle enes om. Men den på MSN er litt mer underholdende...

Posted: Sun Mar 26, 2006 15:24
by Kjetil
*klaskedaske Terje i trynet med en hvit hanske*

Jeg utfordrer deg til en minesveiperkamp.