Bilde show-off
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mayorearth
- Sitter

Det var et stilig bilde, men helt ærlig så likte jeg bildet til Katten bedre. I bildet til han Terje mener er en av de tre beste pixelkunstnerne han har vært borti ser men så lett skillet mellom de forskjellige fargene i bakgrunnen.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Ja, det er klart, men på dragen til Katten er det også ganske enkelt å se overgangen mellom fargene. 
Uansett, den dragen fikk meg til å oppjustere vurderinga mi av Katten til en delt tredjeplass. Synd jeg ikke finner noen av greiene til de to jeg synes å huske at var best...
Uansett, den dragen fikk meg til å oppjustere vurderinga mi av Katten til en delt tredjeplass. Synd jeg ikke finner noen av greiene til de to jeg synes å huske at var best...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Ja, men Katten er vel ikke profesjonell. Er du Katten? o.OTerje wrote:Ja, det er klart, men på dragen til Katten er det også ganske enkelt å se overgangen mellom fargene.![]()
Jeg tror jeg har sett bedre bilder enn disse, ikke det at jeg klarer slikt, så det er ganske imponerende uansett.
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
For meg er det bare en hobby, så nei, jeg er ikke profesjonell. Hadde ikke hatt noe i mot å bli bedre, da. Kjenner en del som er mye bedre enn meg, blant annet flere av mine beste venner. Kan poste noe av det beste en god venninne av meg har laget:

Den er så absolutt bedre enn noe jeg klarer å lage >>
Forresten, er det noen som vet om en guide til pixelkunst?

Den er så absolutt bedre enn noe jeg klarer å lage >>
Forresten, er det noen som vet om en guide til pixelkunst?
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Jeg søkte litt, og fant denne linken. Jeg vet ikke om det er noe bra der, men du kan jo se. Den som leter finner
Det er imponerende at du bare bruker Paint, altså. Du vil ikke engang se mine forsøk på å være datakunstner med hjelp fra Paint.
Det er imponerende at du bare bruker Paint, altså. Du vil ikke engang se mine forsøk på å være datakunstner med hjelp fra Paint.
. . .
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Å tegne pixel for pixel uten noe å tegne etter må være veldig vanskelig.
Så Katten er det noen du bare har tegnet pixel for pixel uten å ha scanet in en tegning eller brukt noen hjelpemidler fra paint som rette streker (ikke sikker på om du har sagt det før) for da er du utrolig dyktig.
Så Katten er det noen du bare har tegnet pixel for pixel uten å ha scanet in en tegning eller brukt noen hjelpemidler fra paint som rette streker (ikke sikker på om du har sagt det før) for da er du utrolig dyktig.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Vil nå si at denne scenen fra Halo gruser det meste.
Laget i MS paint selvfølgelig.
http://www.halobabies.net/forum/viewtopic.php?t=16370
http://www.halobabies.net/forum/viewtopic.php?t=16370
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
-
Mayorearth
- Sitter

det bildet.