Og var ikke reklamen for årets tippeliga utrolig koselig? Den der alle synger "All you need is love"...
Synes kanskje det var en smule rart noe der jeg. For var ikke det reklame for Tippeligaen? Med Carew, Riise og Gamsten godt synlig? Det plaget meg litt det der altså.
Carew, Riise og Gamsten var vel ikke med i "All you need is love" reklamen? Den jeg så var hvertfall med Grindheim og Fredheim-Holm.
Tror du tenker på den reklamen hvor Davy er med på landslagstrening?
Uansett, poenget er å få fram at TV2 satser på fotball . De har startet bra hvertfall, særlig ved å kjøpe inn Øyvind Alsaker fra Canal+. Canal+ har de aller, aller beste kommentatorene, og Alsaker var en av disse (bortsett fra da han kommenterte Liverpool visstnok; fordi han er Liverpool-fan og ble altfor defensiv ).
Jeg syner fotball er dumt i det hele tatt jeg så det kan jo kansje ha sammenheng med at jeg ikke liker sangen...
Folk snakker om at vi er et så moderene samfunn hvor vi ikke lenger trenger å gjøre fysiske ting fordi pc'er og annet gjør det for oss...men fremdeles løper 28(?) personer rundt på ei gressmatte men flere 100 folk sitter å ser på på tv og på tribunene...dette også noen ganger i regnvær!...tåpelig om du spør meg....
I believe in the Golden Rule. The man with the gold...rules.
"Makt er den eneste lyst man ikke blir lei av." -Oscar Wilde
22 på banen Og det er langt mer enn bare hundre folk som ser på. Eks i rio så er det stadioer som rommer over 100 000 folk sittende.
Og for all del jeg aner ikke hvorfor jeg gidder å se på, men jeg gjør det. Blir et kunst stykke når enn ser spillere som Ronaldhino, Zlatan, Henry og Zidane.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Tåpelig? Alle snakker da ikke om at vi ikke trenger fysisk aktivitet. Fysisk aktivitet er livsviktig, og jeg elsker det. Og fotball er gøy. Og uansett hvor avansert teknologi vi får så vil vi alltid måtte drive med en eller annen form for fysisk aktivitet. Reproduksjon krever for eksempel fysisk aktivitet. Og det kan aldri datamaskiner gjøre for oss.
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Princess, vær så snill å hold deg unna denne tråden.
Den er ikke til for å diskutere om fotball er verdens beste sport; det vet vi da allerede . Og å diskutere det med deg blir bare sløsing av tid, du kommer aldri til å ta til vettet, og vi kommer hvertfall ikke til å bli enige med deg...
All you need is love.. Fine sangen Vi bruker å synge den vi. Gøy:)
Uansett. Fotball generelt er kjedelig.
MEN; allikevel heier jeg på RBK og LFC. Utrolig deilig følelse når RBK scorer, og faren min og begge brødrene mine er Liverpoolsupportere. Så i England er det de jeg heier på.. Nemlig.
Fra biografien til George Best; om Bill Shankly (legendarisk liverpool-trener):
In 1967, we arrived at Anfield to play Liverpool and as I glanced out of the window of the coach I saw Bill Shankly standing at the main entrance. I was the first player to alight from the coach and when I reached the entrance Bill shook my hand warmly. 'Good to see you again, George,' he said. 'You're looking well, son.'
This was unusual for him, and knowing Shanks to be a wily old fox, I decided to hang around to try to find out what he was up to. As each of the United players entered Anfield, Shanks shook his hand, welcomed him and told him how good he looked. Eventually, Bobby Charlton, a born worrier, came up to Shanks.
'Bobby, son. Good to see you,' Shanks said, shaking his hand. 'But by God, if ever there was a man who looked ill, it's you, Bobby!'
Bobby's face went as colourless as an icicle. 'Ill? I look ill?' he repeated, running the fingers of his right hand over his forehead and down his right cheek. He was visibly shaken,
'Aye, Bobby, son. You look like you're sickening for something. If I were you I'd see a doctor as soon as you set foot back in Manchester.' Shanks patted Bobby on the back and took off down the corridor, leaving him trembling in the foyer.
In the dressing room, Bobby was conspicious by his absence and, ominously, there was a delay in announcing the team. We sat around kicking our heels, no one daring to get changed in case Matt Busby had a tactical plan which meant leaving one of us out. The thought of getting changed only to be told to put your clothes back on because you're not in the team is a player's nightmare.
Eventually Matt Busby entered the dressing room with Jimmy Murphy and told us they had reshuffled the team which had beaten West Ham the previous week. Bobby Charlton was unavailable. He'd suddenly been taken ill.
mhm, var en fantastisk kamp. Så den sammen med noen helfrelste liverpool supportere i militæret. Vi mobba dem hele første omgang. Etter kampen satt 2 stykk og grein av glede.