Filmliste – Top 10

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Men Shrek 2 er jo super genial! Og Istid 2 er så morsom, så den på kino, og trodde jeg skulle dø av latter! Supre etterfølgere synes jeg. Har hørt det skal bli en Shrek 3...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

For all del, håper du ikke misforstod. Shrek 2 er like bra som den første, men jeg var ikke overbegeistret for Istid 2. Den var helt grei, men kan ikke si jeg kom i nærheten av å dø av latter.

Shrek 3? Hmmm, hvis den er like bra som de forrige:Jippi, men hvis ikke: :?
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Har tro på en 3-er. De har klart det to ganger, og kan utvilsomt klare det igjenn, men om de skulle feile... Ville vært veldig synd for hele Shrek greia, da det ville kastet lys på alle filmene :?
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

elsker et kongerike for en lama.

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. (stikkord filmmusikk :P )
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Loki
Nae’blis
Nae’blis
Posts: 3442
Joined: Sat May 28, 2005 17:07
Location: I'm ... from Earth
Contact:

Post by Loki »

Ohyes, han syng sin eigen. 8)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Adelaid
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 71
Joined: Thu Jun 01, 2006 17:55
Location: Oslo
Contact:

Post by Adelaid »

Lieungh:

men jeg var ikke overbegeistret for Istid 2. Den var helt grei, men kan ikke si jeg kom i nærheten av å dø av latter.
Jeg var heller skuffet over Istid 2. Den var så klart morsom, men ikke så bra som jeg trodde den skulle være...Det kommer vel an på hva man forventer. Tror man den skal være dødsbra, er det større sansynlighet for å bli skuffet... :roll:
Wolfbrother:

Har hørt det skal bli en Shrek 3...
Det skal bli en Shrek 3....handlingen kan dere se mere på denne siden: http://www.imdb.com/title/tt0413267/
Justin Timberlake skal visst være med også :wink:
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

Adelaid wrote:[Justin Timberlake skal visst være med også :wink:
å.. da må jeg jo virkelig legge meg i kø utafor en kino...

han var jo litt indirekte med i 2ern også. så i alle fall ansiktet hans.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Moghedien
Sitter
Sitter
Posts: 442
Joined: Sun Apr 16, 2006 18:16
Location: Nangijala

Post by Moghedien »

Jeg så på shrek2 i går, og i rulleteksten var det en sånn "based on a novel.." Er det noen som vet noe om en sånn bok? Det irriterer meg sånn at jeg ikke finner ut noe om den!
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."
Simen
Ta’veren
Ta’veren
Posts: 602
Joined: Sat Apr 30, 2005 14:17
Location: Lillestrøm

Post by Simen »

Moghedien wrote:Jeg så på shrek2 i går, og i rulleteksten var det en sånn "based on a novel.." Er det noen som vet noe om en sånn bok? Det irriterer meg sånn at jeg ikke finner ut noe om den!
Det eneste jeg vet er at Shrek er basert på en gammel tegneserie (graphic novel), så mulig det er det.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Adelaid
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 71
Joined: Thu Jun 01, 2006 17:55
Location: Oslo
Contact:

Post by Adelaid »

Pirates of the Caribbean-Dead Man's Chest skal ha premiere 14 juli.....Jeg skal se på den, men noe sier meg at den kanskje ikke kommer til å være like bra som den første... :? Noen oppfølgere føler jag at lages bare for å ha en oppfølger, og derfor blir hele poenget med filmen litt ødelagt... :|

(men så klart håper jeg at den er bra...likte nr. 1) :wink:
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 1659
Joined: Fri Sep 30, 2005 21:19
Location: Tellus

Post by Wolfbrother »

Det var hele tiden (tror jeg) en intensjon om å lage en trioligi av Pirates of the Caribbean, så den er sikkert planlagt slik at den blir en god etterfølger.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Adelaid
Mørkefrende
Mørkefrende
Posts: 71
Joined: Thu Jun 01, 2006 17:55
Location: Oslo
Contact:

Post by Adelaid »

Ok, da får jeg bare vente i spenning :wink:
The truth is rarely pure and never simple.
Oscar Wilde
Lieungh
Sitter
Sitter
Posts: 484
Joined: Mon Mar 27, 2006 9:53
Location: Oslol

Post by Lieungh »

Det lover i hvertfall bra. Men tror ikke det er lurt å skru opp forhåpningene for mye, for da er det jo lettere å bli skuffa.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer
Posts: 2735
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:21
Location: Trondheim

Post by Faile »

synes ikke den så så bra ut på traileren... men vi får vel bare krysse fingrene.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte
Posts: 838
Joined: Fri Apr 21, 2006 2:24
Location: Tinn

Post by stefan_hoy »

Apropro Istid 2

Anmeldelse i Spirit


Kan si meg delvis enig. Filmen er virkelig syltynn historiemessig, og dialogen er ei skarp. Animasjonen skorter det også på, selv om den er blitt bedre i toeren. Istid er uansett ikke mer enn helt grei.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Post Reply