Page 12 of 14

Posted: Sun Jun 18, 2006 21:49
by Wolfbrother
Men Shrek 2 er jo super genial! Og Istid 2 er så morsom, så den på kino, og trodde jeg skulle dø av latter! Supre etterfølgere synes jeg. Har hørt det skal bli en Shrek 3...

Posted: Sun Jun 18, 2006 21:52
by Lieungh
For all del, håper du ikke misforstod. Shrek 2 er like bra som den første, men jeg var ikke overbegeistret for Istid 2. Den var helt grei, men kan ikke si jeg kom i nærheten av å dø av latter.

Shrek 3? Hmmm, hvis den er like bra som de forrige:Jippi, men hvis ikke: :?

Posted: Sun Jun 18, 2006 21:57
by Wolfbrother
Har tro på en 3-er. De har klart det to ganger, og kan utvilsomt klare det igjenn, men om de skulle feile... Ville vært veldig synd for hele Shrek greia, da det ville kastet lys på alle filmene :?

Posted: Sun Jun 18, 2006 22:55
by Faile
elsker et kongerike for en lama.

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. (stikkord filmmusikk :P )

Posted: Mon Jun 19, 2006 2:20
by Loki
Ohyes, han syng sin eigen. 8)

Posted: Mon Jun 19, 2006 14:47
by Adelaid
Lieungh:

men jeg var ikke overbegeistret for Istid 2. Den var helt grei, men kan ikke si jeg kom i nærheten av å dø av latter.
Jeg var heller skuffet over Istid 2. Den var så klart morsom, men ikke så bra som jeg trodde den skulle være...Det kommer vel an på hva man forventer. Tror man den skal være dødsbra, er det større sansynlighet for å bli skuffet... :roll:
Wolfbrother:

Har hørt det skal bli en Shrek 3...
Det skal bli en Shrek 3....handlingen kan dere se mere på denne siden: http://www.imdb.com/title/tt0413267/
Justin Timberlake skal visst være med også :wink:

Posted: Tue Jun 20, 2006 11:40
by Faile
Adelaid wrote:[Justin Timberlake skal visst være med også :wink:
å.. da må jeg jo virkelig legge meg i kø utafor en kino...

han var jo litt indirekte med i 2ern også. så i alle fall ansiktet hans.

Posted: Tue Jun 20, 2006 13:19
by Moghedien
Jeg så på shrek2 i går, og i rulleteksten var det en sånn "based on a novel.." Er det noen som vet noe om en sånn bok? Det irriterer meg sånn at jeg ikke finner ut noe om den!

Posted: Tue Jun 20, 2006 13:59
by Simen
Moghedien wrote:Jeg så på shrek2 i går, og i rulleteksten var det en sånn "based on a novel.." Er det noen som vet noe om en sånn bok? Det irriterer meg sånn at jeg ikke finner ut noe om den!
Det eneste jeg vet er at Shrek er basert på en gammel tegneserie (graphic novel), så mulig det er det.

Posted: Wed Jun 21, 2006 18:08
by Adelaid
Pirates of the Caribbean-Dead Man's Chest skal ha premiere 14 juli.....Jeg skal se på den, men noe sier meg at den kanskje ikke kommer til å være like bra som den første... :? Noen oppfølgere føler jag at lages bare for å ha en oppfølger, og derfor blir hele poenget med filmen litt ødelagt... :|

(men så klart håper jeg at den er bra...likte nr. 1) :wink:

Posted: Wed Jun 21, 2006 21:07
by Wolfbrother
Det var hele tiden (tror jeg) en intensjon om å lage en trioligi av Pirates of the Caribbean, så den er sikkert planlagt slik at den blir en god etterfølger.

Posted: Thu Jun 22, 2006 12:10
by Adelaid
Ok, da får jeg bare vente i spenning :wink:

Posted: Fri Jun 23, 2006 8:15
by Lieungh
Det lover i hvertfall bra. Men tror ikke det er lurt å skru opp forhåpningene for mye, for da er det jo lettere å bli skuffa.

Posted: Fri Jun 23, 2006 9:44
by Faile
synes ikke den så så bra ut på traileren... men vi får vel bare krysse fingrene.

Posted: Sat Jun 24, 2006 15:15
by stefan_hoy
Apropro Istid 2

Anmeldelse i Spirit


Kan si meg delvis enig. Filmen er virkelig syltynn historiemessig, og dialogen er ei skarp. Animasjonen skorter det også på, selv om den er blitt bedre i toeren. Istid er uansett ikke mer enn helt grei.