Page 13 of 17
Posted: Thu Aug 31, 2006 13:21
by stefan_hoy
Pipe er tøft, men på visse betingelser. Det å uten videre tro at man er tøff når man røyker pipe er ikke tøft.
Posted: Thu Aug 31, 2006 17:29
by Sauegjeteren
stefan_hoy wrote:Pipe er tøft, men på visse betingelser. Det å uten videre tro at man er tøff når man røyker pipe er ikke tøft.
Men du verden så kultivert man kan virke med det. Oioi!
Posted: Thu Aug 31, 2006 19:03
by Adelaid
Kjetil wrote:Jepp, sigaren er kun for show. Mannejuggel.
Syns dere det hadde virka litt rart om en jente røkte skikkelige sigarer? Er det på en måte noe macho, som helst er for menn? Bare lurer
(ikke at jeg røyker det assa

)
Posted: Thu Aug 31, 2006 19:06
by Sauegjeteren
Adelaid wrote:Kjetil wrote:Jepp, sigaren er kun for show. Mannejuggel.
Syns dere det hadde virka litt rart om en jente røkte skikkelige sigarer? Er det på en måte noe macho, som helst er for menn? Bare lurer
(ikke at jeg røyker det assa

)
Posted: Thu Aug 31, 2006 19:06
by hansito
Når jeg hører ordet sigar tenker jeg lange kubanske sigarer som røykes av rike amerikanske forettningsmenn.

Posted: Thu Aug 31, 2006 19:09
by Sauegjeteren
hansito wrote:Når jeg hører ordet sigar tenker jeg lange kubanske sigarer som røykes av rike amerikanske forettningsmenn.

Med dollarglis og knapper som truer med å sprette ut av jakka. Jeg så forøvrig bilde av ei dame på over 80 år som røyket sigar en gang. Den [sigaren] så litt malplassert ut. Men dama virket tøff.
Posted: Thu Aug 31, 2006 22:59
by Ajah!
Min bestemor på 74 røyker sigar på julaften og sånt. Hun ser temmelig middelhavsk ut, og kunne passet godt inn som kvinnelig italiensk mafiaboss. Av en eller annen grunn ser det ikke malplassert ut i det hele tatt (ikke minst siden hun er temmelig genial generelt sett, oppførsel-/språkmessig)...
EDIT: Det er uansett kulere å røyke sigar enn sigaretter, uavhengig av om man er kvinnelig eller herrelig.
Posted: Fri Sep 01, 2006 14:26
by hansito
Uansett hvordan du vrir og vender på det er det ikke "kult" å røyke. Det er avskylig

Posted: Fri Sep 01, 2006 15:10
by Moghedien
hansito wrote:Det er avskylig

Og dyrt, usunt, tidkrevende..
Posted: Fri Sep 01, 2006 16:24
by Kjetil
hansito wrote:Uansett hvordan du vrir og vender på det er det ikke "kult" å røyke. Det er avskylig

Det er nok mange som synes det er kult, om du ikke tror det er du ignorant.
Posted: Fri Sep 01, 2006 16:29
by hansito
Selvfølgelig er det mange som synes det er tøft, for alle har sin egen mening, men generelt tror jeg de fleste ikke synes det.
Posted: Fri Sep 01, 2006 16:46
by Kjetil
Snakker vi pipe, sigar eller sigaretter nå?
Tror det er flere som synes det er kult å røyke sigar enn det er som synes det er ukult.
Folk flest har ikke noe imot det, men samtidig blir det glorifisert på film og av rike mennesker.
Posted: Fri Sep 01, 2006 17:33
by Nynaeve Sedai
Moghedien wrote:hansito wrote:Det er avskylig

Og dyrt, usunt, tidkrevende..
Jeg er enig med dere begge, røyking er forferdelig...
Og for de av dere som påstår at de med foreldre som røyker er mer utsatt til å begynne, så er jeg en av de som går mot strømmen.
Både foreldrene mine og steforeldrene mine røyker, mens jeg er røykfri og jober for å holde søsknene mine det samme

Posted: Fri Sep 01, 2006 17:38
by hansito
Jeg snakker generelt, men de som synes det er "tøft" å røyke mener jeg er folk med et ønske om å begynne, men som av en eller annen grunn ikke vil eller kan.
Posted: Sun Sep 03, 2006 11:57
by Moghedien
Den eneste grunnen til å begynne å røyke er at det er tøft. Eller fordi man er liten å svak. Jeg syns det er tøft å røyke, men hvis jeg begynner å røyke kommer jeg helt sikkert til å finne ut det motsatte.. Altså begynner jeg ikke å røyke i frykt for at det skal ødelegge mitt bilde av røyking.