Nå er ikke TV-Norges dårlige kvalitet noe problem for oss da
Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Vet jeg setter urimelige høye krav til TV Norge, egentlig så har de gjort en god jobb. Selve problemet ligger jo i at rettighetshaverne ikke skjønner at serier har blitt et globalt marked nå som internett har kommet. Nå har folk muligheten til å se ting samtidig, på tvers av landegrenser, og diskutere teoriene sine sammen.
Lite å gjøre i IT-Timen, så surfer litt på Heia Tufte-sidene til TV-Norge. Da jeg gikk gjennom profilen til Stian J., så jeg noe oppløftende!
http://www.tvnorge.no/programmer/heia_t ... et/1362710
Favorittbok: Serien om tidshjulet (en serie) av Robert Jordan (fantasy).
Vi må få han som bruker her! Er ikke de tufte folka nerder alle sammen?Stefan wrote:Lite å gjøre i IT-Timen, så surfer litt på Heia Tufte-sidene til TV-Norge. Da jeg gikk gjennom profilen til Stian J., så jeg noe oppløftende!
Favorittbok: Serien om tidshjulet (en serie) av Robert Jordan (fantasy).
Eg visste eg likte denne fyren.terje wrote:Ser ikke på reality. Synes ikke mennesklig lidelse i forskjellige grader og varianter er passelig tv-underholdning.
Eg har. Ein fyr eg kjenner på MSN var så indignert over at eg ikkje hadde sett den serien over så lang tid at han til slutt gav opp, brente ut heile greia og postla den! Så då var eg liksom forplikta.Treveler wrote:Venter fremdeles på at noen av dere skal begynne å se Babylon 5
Såg 76 episodar på to veker. Var sjukeleg. Har roa seg litt no, har att ein episode av sesong 4 og sesong 5. Den er ein god serie, har ein tre-fire verkeleg gode karakterar og ganske interessant plott. Når antakeleg fjerdeplassen over seriar eg har sett, men veit det betre etter sesong 5. Fjerdeplass er uansett ei fantastisk plassering, eg har sett ALTFOR mykje tv-seriar. (Den er altså, just for the record, slått av Angel, Buffy the Vampire Slayer og Blackadder)
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
haha, jeg var på sånn senkveld opptak nå på torsdag (rugbyen reiste innover fordi harald spillte rugby, som han ikke kan) og da prata jeg litt med han autograf-tufte fyren (dere veit han Liiiiitt kraftige)Stefan wrote:Det er vel litt av konseptet jaEivind wrote:Er ikke de tufte folka nerder alle sammen?
kjempekoselig fyr!
(noen illusjoner brast den dagen. de hadde kjørt inn to busslass med helse&sosial bærter fra sarpsborg for å boyband skrike når Valen sang *blæ*)
Last edited by Faile on Sun Oct 16, 2005 13:17, edited 2 times in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Nå har jeg også sett Heia Tufte!!! Vanvittig morro, men blir sikkert enda bedre når jeg får sett dem innen noe annet enn fotball, siden jeg ikke kan dette selv!! Men skal nok følge med senere også!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Damien Frost
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Siden de luka ut de av de søkende nerdene som faktisk kunne litt fotball, liker jeg å innbille meg at til tross for mine übernerdeskillz (:P), så ville jeg ikke passert nåløyet: "Det er enklere for en kamel å komme gjennom et nåløye enn for enn fotballelskende nerd å komme med på Tufte IL." 
Men dette er sikkert bare innbildning alt sammen, sååå...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

De har nok plukket ut alle de som ikke hadde hørt om fotball før de så reklamen tenker jeg! Tenker jeg kunna passa litt inn der: de fleste hadde nok fått seg en god latter når jeg liksom skulle begynt å spille!terje wrote:Siden de luka ut de av de søkende nerdene som faktisk kunne litt fotball, liker jeg å innbille meg at til tross for mine übernerdeskillz (:P), så ville jeg ikke passert nåløyet: "Det er enklere for en kamel å komme gjennom et nåløye enn for enn fotballelskende nerd å komme med på Tufte IL."
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

Sikkert morsomt så lenge jeg har vært uten kameraene! Har ikke så veldig stort behov for å komme på tv egentlig.Ceres wrote:Samme her... dersom de hadde tatt i mot kvinner da. Ikke det at jeg hadde ønsket å komme med i serien, snarere tvert i mot...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.