Page 15 of 17

Posted: Sun Sep 03, 2006 23:10
by Loki
Lothar wrote:Snus er heaven.
Så "heaven" stinker og ser forjævlig ut? Røyking er i det minste estetisk å sjå på.

Posted: Mon Sep 04, 2006 20:25
by hansito
Er det nå virkelig det, det ser ikke så veldig bra ut, akkurat.

Posted: Mon Sep 04, 2006 20:44
by Loki
Tjah, det spørst korleis personen røyker, og kva personen røyker. Sei kva du vil, men eg meinar at det kan ha ein viss estetisk effekt over t.d. ein filmscene dersom ein karakter røyker der.

Snus, derimot, ser alltid forjævlig ut. Og stinker endå meir enn røyk.

Posted: Mon Sep 04, 2006 20:47
by Princess
Ikke minst at snus gjør at det ser ut som om du har blitt stukket av en veps og overleppa de har hovna opp.

Posted: Mon Sep 04, 2006 20:47
by hansito
Må si meg enig om snus, stefaren min snuser, så det vet jeg alt om,

Posted: Mon Sep 04, 2006 20:52
by Princess
"si meg enig"? på hvilken måte da? godt eller ondt mot snusen?

Posted: Mon Sep 04, 2006 21:11
by Ashaman
Litt av ein diskusjon eg starta då eg nevnde snus altså. :lol:

Posted: Mon Sep 04, 2006 21:37
by Eirin
Røyk og snus er bææd..

Jeg leste den røykeboka en gang, bare for kødd.
Favorittkapittelet mitt var "Fordelene med å røyke"
Det var to blanke sider.....

Uansett:
Snus er ikke kult, som Princess sa, det ser ut som om de har blitt stukket av en veps, enten det eller så ligner de på Karl I. Hagen (ikke bra, forresten)

Posted: Mon Sep 04, 2006 21:41
by Princess
Bra sagt Eirin! Men hvilken røykebok snakker du om?

Posted: Mon Sep 04, 2006 22:29
by Arandal
Eirin wrote:Røyk og snus er bææd..

Jeg leste den røykeboka en gang, bare for kødd.
Favorittkapittelet mitt var "Fordelene med å røyke"
Det var to blanke sider.....
Ja, de skulle illustrere en av fordelene med å røyke...at man uten store problemer kan bruke sider ifra en bok som rullepapir hvis det skulle knipe...

Posted: Mon Sep 04, 2006 23:23
by Loki
Det er ikkje ein fordel, det er ein måte å begrense ein ulempe - nemleg behovet for ei ekstra vare i dagleglivet: rullepapiret. Å begrense ei ulempe er ikkje det same som ein fordel.

Posted: Tue Sep 05, 2006 7:42
by Azumiel
Hvis dere ikke stopper røykinga får dere bare KOLS og livet går til h******

Posted: Tue Sep 05, 2006 9:04
by Adelaid
FORDELER MED Å RØYKE

1. Alltid omgitt av en tåkesky

2. Veldig sløv i blikket

3. Dyp, hes og grøtet stemme

4. Røyking holder fluer å mygg vekke

5. Kraftig belegg på tungen så man er 100% sikker
på at man ikke har smaks sans på den maten
man inntar.

6. Husker alltid på å ha en ny sigarett klar før du er
ferdig med den forrige slik at en sparer fyrstikk eller gass.

7. Ditt kraftig forminskede potens hjelper deg med at du slipper
alle de unødvendige bevegelsene med ditt underliv

8. En alltid gul og lekker hudfarge gjør at du ikke skiller
deg ut som turist i Kina

9. At det alltid lukter skikkelig sterk tobakks og røykelukt
av klærene dine

10. Ditt soledariske vesen med myndighetene gjør at du donerer
enorme summer til statskassen

11. Dine hender og fingre er alltis opptatt,
Så du slipper å pille deg i nesen

12. Du kan alltid finne en annen tobakksrøker,
dersom du bruker din luktesans

13. Kvinnene beundrer en mann som kan
se døden i øynene

14. Dårlig kondisjon, slik at du slipper å slite
ut sålene på skoene dine

15. For ikke å snakke om alle de deilige og interesante
sykdommene som du kan få

16. Demper eldrebølgen

Image

(ikke at jeg røyker assa, kan ikke fordra det :? men tenkte dette var et morsomt og ironisk innlegg )

Posted: Tue Sep 05, 2006 13:48
by hansito
Princess wrote:"si meg enig"? på hvilken måte da? godt eller ondt mot snusen?
Alt mulig ondt. Det sef for jævlig ut.

Posted: Tue Sep 05, 2006 16:32
by Shallis
Loki wrote:Tjah, det spørst korleis personen røyker, og kva personen røyker. Sei kva du vil, men eg meinar at det kan ha ein viss estetisk effekt over t.d. ein filmscene dersom ein karakter røyker der.

Snus, derimot, ser alltid forjævlig ut. Og stinker endå meir enn røyk.
Jeg er enig at det kan se kult ut. Men det er ikke bra. ÆsjÆsj. Det er sikkert noen som syns det ser bra ut å hoppe ut fra et fly uten fallskjerm, det er ikke mange som gjør det fordet :P